nazarM

ад31-т5
алюмінієва труба АД31 Т5 - як гнути?

12 posts in this topic

хто мав справу з маркою алюмінію АД31 Т5..
труба 25мм на 1,5мм, довжина 50см. потрібно посередині зігнути на 50градусів. вперше працюю з металом і не знаю чи конкретно дану марку потрібно нагрівати перед тим як гнути і наскільки (як перевірити температуру). і взагалі чи міцна марка, чи труба не розігнеться коли буде розтягнення за обидва кінці еквівалентне вазі людини.
буду вдячний якщо хтось підкаже!!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Используем такую марку на дуги для лодочных тентов. Основной вопрос, какой радиус гиба?  22 труба стенка2,  на радиус 120 -150 без набивки песком не согнется. Схлопнется. Стенка 3 гнем спокойно без всяких моментов. Эта марка ближе к мягкому, советую брать стенку потолще. И жёстче будет и работать легче.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

радіус близько 170мм (форма як на зображенні). тобто набити піском і гнути без прогріву? чи може з прогрівом і "зістарінням" місце згину буде міцніше?

 

Frame 108.png

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Угол небольшой, с песком должна согнуться.  С прогревом не надо,как правило на всем радиусе прогреть горелкой её нормально не получается, и в радиус гиба ты не попадешь.  Там где чуть сильнее нагрел, там и гнется, а не равномерно по радиусу.А если перегрел то и порваться может. Мы нарывались на такое. У вас радиус 170 это диаметр ролика где то 340. Я бы может если много гнуть, то и без песка бы попробовал,на холодную.  Должно получиться. Если деталей немного,и запаса по материалам нет, тогда с песком, для страховки. И опять же, какой трубогиб будет. Если роликовый обкатной то на 90%пойдет и без песка.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

дуже дякую за пораду!!! буду пробувати)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#310984 Posted (edited)

Не за что. На будущее,при работе с алюминием, старайтесь взять кусок на пробу. Очень много зависит от диаметра трубы, толщины стенки, радиуса и угла гиба. Проще, в зависимости от сложности детали, взять какую то часть на пробу. Не знаю как себя ведёт черный металл, мы в основном с алюминием работали, сейчас понемногу пробуем нержавейку. Прикол алюминия,что на предельных значениях он может и разорваться. Так что если это работа для заказчика,на материал даём запас для тренировки. Всякое бывает.

P.s.  И по материалу. Ад 31 довольно мягкий.  Тот же амг 5  жёстче будет. Это из личных впечатлений при работе. Так что если нужна максимальная жесткость ад 31 не самое лучшее решение. Другое дело что это самый распространенный материал. И иногда приходится просто компенсировать недостаток жёсткости толщиной. Так как нужного профиля в АМГ 5 просто нет.

 

 

Edited by Pasic
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 годин назад, nazarM написав:

буду пробувати)

А не пробували знайти ту ж трубу АД-31 не нагартовану (без Т5, Т6) Знаю, що вони попадають і м'які в Україні. Після згинання, готовий виріб легко нагартувати. Правда для цього потрібно мати піч з температурою до 550 градусів.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

тепер вже розумію що варто було брати щось міцніше (7000..тисячні марки)
печі нема(

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Якщо фрезернути "правильні" матриці, то шгнеться без проблем

 

 

 

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

АД35(6082) Т6 без відпуску труба 25х2, радіус 120 мм

а от титан Пт-7м 25х1 в такий радіус вже не гнеться, йде гармошкою навіть з піском і нагрівом. 
 

щоб зняти термообробку Т6 достатньо труба намастити милом, як індикатор і нагріти поки воно не почорніє. 
 

термообробку Т6 можу зробити, маю піч на ~450л (1300х650х550), але це дороге задоволення. 

 

C8FF50BA-5726-48F9-9A98-CA7940D4D5B7.jpeg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

вже зробив. гнув з піском і трохи грів пальником попередньо, ніби норм 
всім дякую за поради!!!
класний у вас форум!!! B|

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nazarM хочу удовлетворить свое любопытство. Это для рыбалки? Или я ошибся?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.