Василь8037

Підкажіть. Хочу щоб порадили де можна відшліфувати каретку на токарний стаонок 16 к 20

12 повідомлень у цій темі

Хочу щоб порадили де можна  відшліфувати каретку на  токарний стаонок 16 к 20 , чув що є В Житомирі завод в селі Бердичів і  казали що в Харкові є теж людина здаєть Звати Андрій  , може хтось був десь там і може поділитися інформацією про якість або чув якийсь відгук  , або може хтось має якогось хорошого  знаймого що може таке зробити ,  Дядько Максим Львів не приймає

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У мене в Харкові. пішіть у лічку - домовимось.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Василь8037 сказал:

Хочу щоб порадили де можна  відшліфувати каретку на  токарний стаонок 16 к 20 , чув що є В Житомирі завод в селі Бердичів і  казали що в Харкові є теж людина здаєть Звати Андрій  , може хтось був десь там і може поділитися інформацією про якість або чув якийсь відгук  , або може хтось має якогось хорошого  знаймого що може таке зробити ,  Дядько Максим Львів не приймає

а в чому проблема шліфанути?

чи Вам потрібно шівфанути усі поверхні з ремонтом клина?

Напишіть Алєксєєнко

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так хочу всі поверхні і новий клин

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А Руслан з Тисмениці вам не може пошліфувати? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

8 часов назад, Василь8037 сказал:
8 часов назад, Василь8037 сказал:

Так хочу всі поверхні і новий клин

 

 

 

Фрезеровка не рассматривали? Если делать  ТС инструментом, то геометрия(прилегания) выйдет лучше чем после шлифовки. (На ровном станке)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

цікаво, а чому тоді операція шліфування є фінішною?

а лише після неї шабріння?

віддайте роботу тим хто робить її на потоці з прогнозованим результатом

Змінено користувачем voronin_10
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
41 минуту назад, voronin_10 сказал:

цікаво, а чому тоді операція шліфування є фінішною?

а лише після неї шабріння?

віддайте роботу тим хто робить її на потоці з прогнозованим результатом

Пробовали и шлифовать и фрезеровать, после фрезеровки если делать импортным ровным инструментом, даже полоса от маркера сразу стирается при движении, не говоря о краске для шабрения, а вот после шлифовки нужно ещё шабером поработать для придания геометрии. После круга отличная поверхность, но к сожалению как не правь его, угол, износ  и получаем необходимость править шабером) 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
42 минуты назад, Blitzen сказал:

Пробовали и шлифовать и фрезеровать, после фрезеровки если делать импортным ровным инструментом, даже полоса от маркера сразу стирается при движении, не говоря о краске для шабрения, а вот после шлифовки нужно ещё шабером поработать для придания геометрии. После круга отличная поверхность, но к сожалению как не правь его, угол, износ  и получаем необходимость править шабером) 

может проблема в геометрии станка который ее копирует на детали?

советую также попробовать импортные круги,

как не делай детали, всеравно два узла между собой нужно пришабрить,

либо притиреить, в зависимости от узла, материала и необходимости

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
35 минут назад, voronin_10 сказал:

может проблема в геометрии станка который ее копирует на детали?

советую также попробовать импортные круги,

как не делай детали, всеравно два узла между собой нужно пришабрить,

либо притиреить, в зависимости от узла, материала и необходимости

Геометрия все отлично, тут без вариантов.

Согласен, но после фрезерования тс фрезой 55град, с ходу геометрия есть, правда плоские части суппорта шлиф, фрезеровался только ласточкин хвост. Максимум это разбивку шабером сделать.

Поделился опытом)

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, voronin_10 сказал:

цікаво, а чому тоді операція шліфування є фінішною?

а лише після неї шабріння?

віддайте роботу тим хто робить її на потоці з прогнозованим результатом

А тому що чавун писля твч як скло

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я то же при ремонте своих станков (токарного-фрезерного) обходился фрезеровкой и всё работает шлифовались только клинья и плоские поверхности да и то не все. После фрезеровки можно уже шабрить если есть необходимость. Единственный затык при таких ремонтах это твёрдость детали если фреза берёт то можно смело фрезеровать и геометрия будет может не супер ульта,но достаточно для нормальной комфортной работы.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку