Brovar

Мікросервопривід без ардуіно

8 повідомлень у цій темі

Постало питання зробити заслонки в вентканалах і відповідно привід до них. Ті що є в в продажу - там ціни космічні, та й не треба мені такі складні та потужні. В мене задача проста - закривати повністю , або відкривати повністю маленьку заслонку в 125-тій трубі. Цілком вистачить китайського мікропривода FS90. На ютубі всі варіанти його роботи - через ардуіно. Але там треба писати програму , а то вже складність. Тож питання таке :  підскажіть чи можна за допомогою модуля ШИМ чи АЦП задати фіксовані опорні сигнали для мікросервопривода для двох його крайніх положень?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

При упоре сервопривода в обмотках мотора будет увеличиваться ток, его величину можно использовать как упор, но в этом случае потребуется н-мост и доп обвязка, с ардуиной проще, намного быстрее -дороже на пару енотов(но єто не точно???).

Змінено користувачем Olexy
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Brovar сказал:

Постало питання зробити заслонки в вентканалах і відповідно привід до них. Ті що є в в продажу - там ціни космічні, та й не треба мені такі складні та потужні. В мене задача проста - закривати повністю , або відкривати повністю маленьку заслонку в 125-тій трубі. Цілком вистачить китайського мікропривода FS90. На ютубі всі варіанти його роботи - через ардуіно. Але там треба писати програму , а то вже складність. Тож питання таке :  підскажіть чи можна за допомогою модуля ШИМ чи АЦП задати фіксовані опорні сигнали для мікросервопривода для двох його крайніх положень?

Да неплохая идея от Dron ...Такой вариант работает не плохо...

IMG_20220220_123839.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Чем два микрика крайних положений плохи? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Для цієї задачі - основне щоб привід міг перебувати у заданому стані як завгодно довго.

Тобто команда зміни - рух - зупинка на невизначений термін - команда - рух - зупинка...

Всі заводські серво для заслінок практично працюють на упор --- "заклинило" або зупинилось там де треба - внутрішня схема знімає повністю або зменшує струм до мінімуму в двигуні.

Якщо найпростіша "ардуінська" схема зупиниться не дойшовши до заданої точки то її споживання залишиться на робочому рівні.

Якщо не потрібна висока швидкість я б використовував радянські мотор-редуктори РД. Це певно найдешевший із варіантів.

Єдине питання якою напругою хоче живити заслінку автор.

 

Як один із низьковольтних варіантів  - привід центрального замка авто із блоком-таймером, що відключає мотор. Дешево і просто.

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дуже дякую за відповіді! Опишу ситуацію докладніше , може комусь теж пригодиться.
  Моя квартира у досить старому будинку, тож чи із-за конструкції вентканалів , чи то забито там щось , але якщо ставиш у вентканал принуділовку , то всі запахи потрапляють до сусіда. Самі по собі вентканали трошки працюють , але вентилятор ставити не можна. Я зробив отвір в зовнішній стіні і вивів туди і кухонну витяжку і витяжку з санвузла. Витяжка саморобна на базі вентилятора з напольного кондиціонера.  Але,тепер при включенні вентилятора, повітря починає висмоктувати з вентканалів , особливо це виражено якщо всі вікна закриті. Думаю , що так ситуація в багатьох квартирах , але люди про то не здогадуються.
  І тепер мені треба перекривати при включенні вентилятора два канали - у санвузлі та на кухні , і іще один клапан має перекидувати потік з санвузла чи з кухні в залежності , що на даний момент включено (бо вентилятор один).
  Тож виходить , що клапан треба змонтувати прямо всередині вентканалу , тому мотор-редуктори РД не підходять бо занадто громоздкі , тай напруга там здається 127Вольт.Є в мене ДПР-42 з червячним редуктором ,але вони теж немалі і треба мікріки колхозить, а мікрікі не зовсім надійна річ , особливо якщо часто включаються і комутують великий ток. А от мікросервопривід повністю підходить - маленький , дешевий, напруга 6в, контролює своє положення по опорному сигналу. До речі , він же на шестернях , тобто не самотормозний , хто знає на скільки важко його зрушити коли він виключений?  
  Розумію , що з ардуіно найкраще мабуть було б то реалізувати , але всі ютубери-ардуінщики начебто один в одного перекопіювали і виклали один приклад роботи мікросервопривода де він по циклу крутиться туди-сюди. Попробував сам вчити програмування ардуіно - але там для мене глуха стіна , треба зламати повністю мої радянські мізки і то результат не гарантований)).
  Подумаю на рахунок тестерів для сервоприводів , може дійсно на них вийде зробити.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А если использовать актуатори центрального замка из авто

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку