Юра механік

С1Е61ВМ Будуть люди.

47 повідомлень у цій темі

Всім доброго часу доби. 

Нарешті я купив станок якого довго шукав. Як відбувались пошуки розповідаю в іншій темі, повторюватись не буду. 

Стояв він на заводі який років з 5 а може і більше закрився і людей з нього повиганяли, таке враження всіх і одразу. Бо коли я проходив повз битовки, в яких колись обідали люди, то враження нібито потрапив у зону відчудження, всі речі робочих, як то чашки, чайник та інші стояли на місцях тільки пилом припали, але не про те я хочу розповісти.

Вперше оглянувши станок почались торги з продавцем, який виявився директором цього заводу, і тривали вони тиждень бо ціна для мене була трохи завелика і при оглядинах були виявлені дефекти. Найголовніші це пошкоджені зуби на шестернях гітари та вибиті участки металу на направляючих поперечної подачі. Але то лікується тай перший час можна працювати і так.

Отож всеж-таки я його придбав за 30 тис грн і тепер аніскілечки не жалію, хоч під час ревізії були виявлені і інші дефекти та поломки.

IMG_1339.jpg

IMG_1349.jpg

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
54 минуты назад, Юра механік сказал:

Як відбувались пошуки розповідаю в іншій темі, повторюватись не буду. 

В какой? 

 

Нужно больше фото!!!!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В цій 

Фото будуть, тільки пізніше.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поздоровляю! Жорсткий, простий(за винятком КП) і зручний по габаритах, як своїх так і оброблюваних деталей. Ну і клас високоточних верстатів з незручним для "ширпотребу" 160-тим патроном та КМ3 в ЗБ зазвичай приводив до того, що їх не ґвалтували і вся серія дійшла до наших днів не сильно зношеною.

П. С. Мені для статистики не скажете рік випуску, та чи є вже у нього регулювання по висоті центру в ЗБ(клиновий механізм на пласкій направляйці)? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
20 часов назад, Curandero сказал:

Поздоровляю! Жорсткий, простий(за винятком КП) і зручний по габаритах, як своїх так і оброблюваних деталей. Ну і клас високоточних верстатів з незручним для "ширпотребу" 160-тим патроном та КМ3 в ЗБ зазвичай приводив до того, що їх не ґвалтували і вся серія дійшла до наших днів не сильно зношеною.

П. С. Мені для статистики не скажете рік випуску, та чи є вже у нього регулювання по висоті центру в ЗБ(клиновий механізм на пласкій направляйці)? 

Дякую за поздоровлення. На рахунок всієї серії нескажу бо незнаю, а от даний станок дожив до нащих днів в хорощому стані по кількох причинах. Перша це те що завод закрився і він просто простояв багато років в сухому приміщенні, друга це те що на ньому точили тільки деталі з кольорових металів, бо срізь була жовта стружка, і третя це те що зламалась коробка передач (та що в самому низу) і невмикались швидкості, про це розповім далі.

На рахунок року випуску то на станині вибито 1979, регулювання по висоті в ЗБ немає.

 

IMG_1376.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На першому фото коли я вперше його побачив, на другому то вже в мене вдома.

станок був.JPG

IMG_1338.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А тепер розповім що зроблено. Спочатку зняв та почистив маслостанцію та насос із баком для СОЖ, там все просто і нічого цікавого. Далі зняв коробку швидкостей, не всі швидкості вмикались, і тут вже стало веселіше. В однієї з шестерень зламався стопорний штифт і вона вийшла з зачеплення. Ремонт простий та нецікавий, але тепер серйозно задумався щоб взагалі відмовитись від неї та поставити двигун з частотником навпряму. До тогож можна буде гальмувати шпиндель двигуном, а не фрекціоном, в якому до речі були відірвані провода.

IMG_1354.jpg

IMG_1357.jpg

IMG_1358.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

То не фрикціон, а гальма електромуфтою. Гальму краще просто продублюйте динамічною. Принаймні поки двигун не заміните, та частотник не купите, хоча їх доцільність під сумнівом, якщо є рідний двигун. Тобто воно звичайно класно, але порахувавши затрати, краще вкинути ці гроші в оснастку, той же 160-ий патрон не зручний.

1 час назад, Юра механік сказал:

На рахунок року випуску то на станині вибито 1979, регулювання по висоті в ЗБ немає.

 

IMG_1376.jpg

За інфу - дякую, я так і думав, регулювання по висоті тільки в 80-их з'явилось на УТ-шках, до того думав, що наприкінці 70-их почали робити...

П. С. А паспорти до цієї серії я таки забув, в Вашому КП досить простецька, не рівня УТ-шці.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Curandero сказал:

той же 160-ий патрон не зручний

чому? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 минуты назад, andrey.drabchuck сказал:

чому? 

При макс оброблюваному діаметрі в 320мм(по факту ще більше) зажимати заготовку більше 160мм вже накладно, спецкулачками десь до 200мм нормально, а далі починаються проблеми, тому туди і ставлять 200мм патрони. В себе мабуть залишу 160мм, плюс чотирикулачковий на 250мм візьму, але їх на 5 конус не знайти, а переточувати патрон з посадкою на планшайбу на 5К я поки не дозрів...

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Частотник та прямий привід то плани на майбутнє, покищо буду працювати так як є доречі двигун рідний.

Справи з запуском рухаються блискавичними темпами мабуть тому що жодних поломок більше виявлено небуло. Познимав супорта та прочистив масляні канали які були наглухо забиті, потім попідтягував кріплення та відрегулював зазор між гайкою та гвинтом поперечної подачі. Зібравши все це неповірив своїм очам люфт поперечної подачі небільше однієї поділки та щей все легенько крутиться, після школьника я в шоці).IMG_1360.jpgНезнаю як та звідки, але в фартусі було виявлено бруду десь на два пальці, мабуть часто туди заглядали.

IMG_1364.jpg

IMG_1366.jpg

IMG_1367.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Юра механік певно у вас є досвід ремонту та експлуатації обладнання) 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Слово Механік в ніку каже саме за себе))))

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Юра механік я тоже по диплому механик и ремонтник. но нормальные станки видел только на картинке (

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тоді мені ще пощастило))) бо за три роки навчання у політесі за спеціальність машинобудування я станок бачив тричі, але вмикали його лише раз тай то близько підходити недавали.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Юра механік ага. а нам показывал один раз. то ли 1к62, то ли что-то похожее. показывали как резать резьбу. "токарь" толчками ловил заход резьбы. впечатления несгладимые. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А тепер до діла. Стаханівськими темпами було все перебрано відмито та пофарбовано. Тепер стою і просто милуюся, бо різців покищо немає(

IMG_1380.jpg

IMG_1381.jpg

IMG_1382.jpg

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Справді  160 патрон на такий станок шось замалий.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Невтримався підключив все в одну фазу, знайшов різця та зняв першу стружку. Вона хоч і пластикова, але після школьника відчуття непередати. Отримавши заряд позитиву дістав металеву болванку та здер з неї трохи металу і зновуж таки нерозчарувався все пройшло якнайкраще.

IMG_1384.jpg

IMG_1383.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Cергей сказал:

Справді  160 патрон на такий станок шось замалий.

То дивлячись що точити. Взагалі збираюсь цей залишити, але прикупити на 200 чи на 250 щоб був на випадок габаритних деталей.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Юра. А у Малині взагалі є гарні місця (рибні), де можна позаглядати на залізяки?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я себе на такой поставил  двухсотого поляка с пятым условным конусом и забыл этот стошестидесятый совдеповский с переходной планшайбой как страшный сон.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Cергей сказал:

Юра. А у Малині взагалі є гарні місця (рибні), де можна позаглядати на залізяки?

Нажаль Малин одне із найнепідходящих для цієї справи міст. Таке місце тут тільки одне, на базарі торгують кілька дідів які деруть за різний непотріб таку ціну, що в мене інколи очі на лоба вилазять. Останнього разу мене шокувала ціна на розточний різець яка була на 10 гривень вища ніж на сайті на якому я скупляюсь, сказавши продавцю що він трохи .......... з ціною у відповідь почув,що це радянська якісь бла бла бла, а потім мене добив фразою мовляв коли в інтеренті замовляєш то треба платити за доставку, а тут все намісці і якщо купляти в нього то так вийде дешевше.

2 часа назад, СЕРЫЙ сказал:

Я себе на такой поставил  двухсотого поляка с пятым условным конусом и забыл этот стошестидесятый совдеповский с переходной планшайбой как страшный сон.

Це в мене ще попереду. Спочатку треба в матеріальному плані відійти від покупки.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я чого питаю за Малин,бо я з Чопович.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Cергей сказал:

Я чого питаю за Малин,бо я з Чопович.

Земляки значить то добре якщо щось можна виручити одне одного( хочаб з інструментом), Тай поспілкуватись з людиною яка живе нетак і далеко приємніше

. Я особисто якщо купую інструмент під конкретне замовлення то беру на сайті інструментсервіс, за показниками ціни і якості мене влаштовують, деколи друзі та знайомі приносять те що в гаражах завалялось, і кудиж без ОЛХ.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку