svarnoy12

Peugeot 206 запитання від початківця

12 повідомлень у цій темі

Два роки тому був придбаний цей автомобіль, прийшов час заміни моторного мастила.Все замінив,поставив новий фільтр, через деякий час помітив пляму масла під капотом.Скоріш за все пропускає з під пластикового ковпака масляного фільтра - нове кільце яке йшло в комплекті з картріджом фільтра якесь замале і дубове видно воно і пропускає. Питання - чим можна його замінити чи підібрати від чогось трошки більшого січення і з м"якшої гуми чи навіть силікону ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Просто купите новый качественный фильтр с колечком и замените все вместе.

Неправильный размер кольца, как правило- свидетельство некачественного или поддельного фильтра

 

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

кроилово ведет к попадалову, +100 к ответу выше, купите нормальный фильтр.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@svarnoy12  вообще то  к сведению, масло меняется раз в год, независимо  от пробега. Поскольку написали, что новичек, то есть подозрение , что  уплотнительное кольцо  установили неправильно.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 минут назад, Иванович сказал:

@svarnoy12  вообще то  к сведению, масло меняется раз в год, независимо  от пробега. 

Це ще чому????? Тобто їздить бабця до церкви )))) наїзджає за рік 1000 км і їздить торговий агент з пробігом 30 000 км і обом змінювати оливу 1 раз на рік???

Змінено користувачем Жорик
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В мене э спеціальний лічильник на приборній панелі який залежно від пробігу показує мені коли міняти масло. Для встановлення кільця на ковпаку фільтра є спеціфльна канавка(перед встановленням кільце було змащене). Фільтр купував не самий дешевий, коли закручував це все на місце то воно йшло легше ніж зі старим ущільненням (я думав поставити старе кільце але воно теж якесь дуже тверде). Колись я читав на якомусь форумі як людина підібрала це кільце від сантехніки і проблема зникла ,але зараз я тої інформації вже не знайду:(

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, Жорик сказал:

Це ще чому????? Тобто їздить бабця до церкви )))) наїзджає за рік 1000 км і їздить торговий агент з пробігом 30 000 км і обом змінювати оливу 1 раз на рік???

Уж извините, что плохо выразился, поправлюсь, -

Замена масла по регламенту производителя или не реже одного раза в год, в зависимости от того, что  раньше наступит.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, svarnoy12 сказал:

В мене э спеціальний лічильник на приборній панелі який залежно від пробігу показує мені коли міняти масло. Для встановлення кільця на ковпаку фільтра є спеціфльна канавка(перед встановленням кільце було змащене). Фільтр купував не самий дешевий, коли закручував це все на місце то воно йшло легше ніж зі старим ущільненням (я думав поставити старе кільце але воно теж якесь дуже тверде). Колись я читав на якомусь форумі як людина підібрала це кільце від сантехніки і проблема зникла ,але зараз я тої інформації вже не знайду:(

Від сантехніки навряд воно довго буде ходити, треба купити нормальне ущільнююче кільце (воно ж O-ring)  підбираються по спеціальних таблицях виробників або ГОСТ 9833-73 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Санетехнічне кільце не підійде: воно вироблено з резиносуміші марки ТМКЩ (термо- кислото- щелочно стійке), а для авто потрібна суміш МБС (масло- бензо стійке).

До того ж температура масла у автомобілі більше 100°С, тому краще всього знайти фірмене!

Ні, сілікон, який представлений на ринку, теж є поганою ідеєю -- він занадто м'який.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 години назад, svarnoy12 написав:

... Колись я читав на якомусь форумі як людина підібрала це кільце від сантехніки і проблема зникла ,але зараз я тої інформації вже не знайду:(

Проблема зникне на деякий короткий час, доти поки мастило не розїсть те сантехнічне кільце.

Була подібна проблема на сітроені - син сам вирішив поміняти мастило, за третій раз поставив кільце (там воно квадратного перерізу) правильно і затягнув моментом, здається 1,3 кг.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую всім за поради, при нагоді буду шукати оригінал , може підкажете перевірену фірму

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 27.03.2022 в 21:48, Иванович сказал:

Уж извините, что плохо выразился, поправлюсь, -

Замена масла по регламенту производителя или не реже одного раза в год, в зависимости от того, что  раньше наступит.

Замена раз в год хоть и указана практически всеми производителями,но вообще-то актуальна исключительно для минеральных масел,окисляются они.Полусинтетические окисляются намного дольше,а синтетические практически не окисляются.

Замена по пробегу,другое! Здесь лучше раньше чем по регламенту.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку