Alex_Shine

Містична матня з компрессором , шукаю відповіді

54 повідомлення у цій темі

Слава Україні! Хлопці, такая дурня, приволокли мені компресора " на ремонт" кароч яка штука, компресор с заводу не пускався, розібрав БРНО, там який гусь накрутив дурні, ну ок. Я визвонив робочу та пускову обмотки, два кондери, 60 і  300 МКФ ( робочий і пусковий ) все начебто просто, але є одна містична матня. Пусковий кондер розмикається ексцентричною сисемою, яка собрана в самому двигуні. Собсно ось і біда, компресор не стартує, тобто вмикаю, він прокручується і все, тобто відсутня пускова ємність.ст Зняв двигун, розібрав, перечистив контакти ( на сисемі ексцентриків ) , зібрав, в всеодно біда. Електричний ланцюг є ( на тестері ) а по факту немає. в БРНО 6 дротів, чорні , червоні та жовті, от жовті то і є екцентрик, Тестером все робе, а під нагрузкою ні. Вже собі всі мізки зломав.. Напряму робе, а в "автоматі" ні. Мож хто мав таку біду да шось порадить? Бідуля саме в тому, що немає ланцюгу на пусковий кондеер, щоб я не робив

 

IMG_20220416_201737.jpg

IMG_20220416_202219.jpg

IMG_20220416_202227.jpg

Змінено користувачем Alex_Shine
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ДОброго вечера 

мог переломаться провод - или поврежден кабель и внутри сгнил провод (от системы размыкания доп емкости) - напряжение Вам покажет (да и сопротивление покажет +- пару  ом иногда) а ток не проведет (через цепь размыкающих контактов пропустите напряжение 12в и лампочку от фары авто - там ампер 10 нагрузки - вот и проверка по току) - если на прямую все работает  то только узел автозапуска виноват 

или на худой конец пропустите тепловентилятор киловатта 2  через эти контакты (фен и тд)  - подключитесь прям к проводам в коробке желтым и так  как двигатель стоит  контакт должен быть постоянный а ток так приличный 

Вы написали на эксцентрике узел  там по идее центробежный  выключатель должен быть 

 

Змінено користувачем Viktor_KVS
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

я б і конденсатори на ємність провірив

41 минуту назад, Alex_Shine сказал:

Напряму робе, а в "автоматі" ні.

Тобто через автовимикач і без автовимикача? Запускається і робе без автовимкнення?

Змінено користувачем Bogdan
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

До речі, там іноді і тепловий запобіжник ставлять.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

компресор.jpg

Щось таке має бути підключено. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, Alex_Shine написав:

відсутня пускова ємність

 

Замкнути ексвимикач. І як не запускається... то 300мкф міняти.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

300мкф ємність нова, переміряв тестером.Там два кондера, 60 та 300, 60 включений постійно ( на пускову) а 300 підключений через ексцентричний розмикач. Так ось... В такому випадку не стартує, якщо закорчую  екцентрик ( втупу, перемичкой,) стартує без проблем. Тобто біда в тому ексцентрику. Але розбирав же, дивився ,все там норм, да і тестером він звониться . Включаю примусово двигун, ланцюг розмикається.... Як таке може бути 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Оце думаю, і правда .. там же ток скажений через той розмикач біжить... Спробую ампер 15 через лампочку дати ... Якщо не працюватиме, то знов буду розбирати двигуна... Подробиці вже по факту

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

перевiрте проводку на цiлiснiсть, в мене таке було, всерединi провод вiдгнив i не працював, хоча тестором взонився нормально

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Ocean_UA написав:

перевiрте проводку на цiлiснiсть

Особливо у місцях обжиму наконечників.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Куляста_Блискавка сказал:

Особливо у місцях обжиму наконечників.

Саме так. Обмотки скорше за все з алюмінію.
Всередині вони з'єднані трубчастими обжимками з якимось припоєм.
Воно з роками окислюється.
Потрібно перечистити-переобжати.
Таке було в @Smmasterk пару років тому.
Зробий йому і все грає.
Ще потрібно бути впевненим, що розвантажувальний клапан працює.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Одессит сказал:

Саме так. Обмотки скорше за все з алюмінію.

Давно стали люминь ставить? У меня на подобном провода все медные. Но я давно достаточно брал .

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 година назад, Alex_Shine написав:

якщо закорочую  ексцентрик (перемичкою) стартує без проблем. Тобто біда в тому ексцентрику. Але розбирав же, дивився ,все там норм, да і тестером він звониться .

 

Тестером перевірка робиться на значно меншому струмі ніж в робочому стані.

Можна ставити таймер запуску, чи досліджувати чому не працює ексцентрик.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якщо там цей екцентриковий вимикач він має працювати аналогічно зчеплення у бензокосарки, доки оберти не даси нормальні, то пружина стягує колодки. Думаю(виключно суб'єктивна гіпотеза) аналогічно працює і ексентриковий вимикач. Можливо загубились, ослабли, тріснули пружини і при любому обертанні контакти розмикаються, тобто тільки почався рух, контакти відразу роз'єдналися а двигун ще не запустився... Не кидайте камінням сильно - ідея на рівні мозкового штурму.  

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 часов назад, sv80 сказал:

Якщо там цей екцентриковий вимикач він має працювати аналогічно зчеплення у бензокосарки, доки оберти не даси нормальні, то пружина стягує колодки. Думаю(виключно суб'єктивна гіпотеза) аналогічно працює і ексентриковий вимикач. Можливо загубились, ослабли, тріснули пружини і при любому обертанні контакти розмикаються, тобто тільки почався рух, контакти відразу роз'єдналися а двигун ще не запустився... Не кидайте камінням сильно - ідея на рівні мозкового штурму.  

Там все навпаки, стоїть шайба на пружинах на валу, а контактна група на кришці.. Починаеється рух,  при обертах шайбу видавлює і вона тисне на пластину контактів і тим самим її розмикає... Теорія з кончиними проводами мені здається більш реальною... Треба замінити на нові кабеля, і подивидисья що буде.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Alex_Shine Спробуйте подати номінальний струм через відокремлений ексвимикач, наприклад на якесь навантаження типу тена приблизно тої ж потужності що і двигун... Потім через кожен окремий провід... 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
18 часов назад, softm сказал:

@Alex_Shine Спробуйте подати номінальний струм через відокремлений ексвимикач, наприклад на якесь навантаження типу тена приблизно тої ж потужності що і двигун... Потім через кожен окремий провід... 

 

Сьогодны доберусь, хочу замінити китайські провода, на нормальні, плюс пайку змінити, як такову. І хочу через лампочки 12 дати ампер 30, або 40... Подивитись, як себе вести буде

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
18 часов назад, куко сказал:

До моменту запуску контакти надійно мають бути замкнуті.При цьому перевірте самі контакти на підгорівшість і все що іх утримує в такому положенні."Електроніка-це наука про контакти.Або він є або його нема":_573dcf9cbd0e0154c972fc66__004:

Електрик насправді вирішує всього дві проблеми: 1) немає контакту де він має бути і 2) є контакт де його не має бути. :-)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Слава Україні. Вітаю знов... Ну що скажу.. поміняв дроти, пропаяв, усилив перемичкою пластини , контакти полірнув...що ще.. пропаяв кабелі моторні, поміняв гарний клемник, і ніфіга....Я вже в розпачі... Розумію, чудес не буває..але . Хочу вже завтра витянути з двигуна ту контактну грпупу... да звоні спробую замкнути , подивитися , що там твориться при пуску з тіми контактами

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так то так.. ПНВС кнопка назівається..А ле то не то.. Ємність нова, міряв, там чотка 300МФ є.. Я також на неї гришив..але, чому тогді пускається на пряму ? ПНВС не вихід.. ну ок, запустить запустим, накачає тиск, вимкнеться..тиск впаде, ввімкнеться і що ? і згорить двигло.... 

Підключав по ось такій схемі ( ну якбі по логіці ) Бо подивися на схему, що вище була і не дуже її зрозумів

Схема компрессор.png

Включаю компрессора, він не стартує..починає обертатись но не стартує..замикаю контаки на клемнику, ексцентрика, віііінь, ноу проблем...Знач біда таки там..

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, Alex_Shine написав:

Включаю компрессора, він не стартує..починає обертатись но не стартує..замикаю контаки на клемнику, ексцентрика, віііінь, ноу проблем...Знач біда таки там..

Не знаю конструктиву того мотора, але припускаю, що в момент включення ротор мотора під дією струму зміщається в напрямку вала і розмикає контакти.

Причепіть паралельно контактам того вимикача просту лампочку на 40-60Вт. Побачите, чи розмикається чи замкнутий контакт в процесі пуску і спостерігайте за валом двигуна  - чи не втікає вздовж осі обертання.

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 час назад, kratmel сказал:

Не знаю конструктиву того мотора, але припускаю, що в момент включення ротор мотора під дією струму зміщається в напрямку вала і розмикає контакти.

Причепіть паралельно контактам того вимикача просту лампочку на 40-60Вт. Побачите, чи розмикається чи замкнутий контакт в процесі пуску і спостерігайте за валом двигуна  - чи не втікає вздовж осі обертання.

 

Щоб розімкнути контакти треба десь 800 обертів...Підключав лампочку. гасне, все вже перепробував

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
23 часа назад, куко сказал:

Що зробив би я...Зняв ремінь.Замість контактної групи використав би включатель з середнім контактом (не памятаю заводської назви)що відключаеться після нажиму кнопки "ПУСК".Якщо двигло нормально стартануло,то натягую ремінь і пробуем стартанути.Якщо не стартує то або емність усохла або проблема з стравлюванням воздуха перед пуском.По останньому можно переконатись відкрутивши патрубок до ресивера з головки.Якщо при цих всіх процессах все пучком,то проблема в вашому ексцентриковому вмикачу. 

Для компресора це не вихід - там не тільки руками а й автоматом має включатися(при низькому тиску в ресиверы), с таймером це вихід

Автору тему, спробуйте ще пружини замінити в тому механізмі обертового вимикача на більш міцні, чи вкоротити їх, можливо тріснуті вони чи слабкі... Гусь міг начудити і там.

Змінено користувачем sv80
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 годин назад, Alex_Shine написав:

Щоб розімкнути контакти треба десь 800 обертів...Підключав лампочку. гасне, все вже перепробував

 

Крізь інерційний контакт пропускали 30А декілька секунд?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ВО! вот тут действительно адекватное решение!!! только не пускатель, а реле мощное , чтоб в БРНО его и спрятать... Идея реально просто супер.. Попробую! Спасибо

15 часов назад, softm сказал:

 

Крізь інерційний контакт пропускали 30А декілька секунд?

 

пропускал 12в 50 А... 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку