Alex_Shine

Містична матня з компрессором , шукаю відповіді

54 повідомлення у цій темі

Тоді дроти треба перевірити від пускового конденсатора, а ліпше обидва замінити, можуть бути поламані всередині... На першому фото червоний дріт начебто має сліди... А білий задовгий для тої схеми.

 

 

Далі треба брати інший конденсатор... Вивід може бути підгорілий з середини.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Реле простое не подойдет, нужно ВРЕМЕННОЕ включение на раскрутку. Иначе напряжение подалось на реле, реле замкнуло пусковой кондер и конда оп вашему оно должно тогда отключится? Когда компрессор полностью надует ресивер, а при активном заборе это может идти очень долго. Если при замыкании перемычкой - этот кондер запускает двигатель ставбильно норм, проблема не в кондере! При прозвонке проводов под нагрузкой, шевелили провода? Что бы убедится в перегибах плохом контакте и т.д.-? если да и все стабильно - то проблема не в проводах - а именно в этот оборотном выключателе. Кстит если есть доступ к нему - киньте его фото с нескольких ракурсов. Больше всего что проблема именно в нем. Остальное то исключили походу

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

С реле идея гениальная.. раз уж у контактов эксентрика нет такой мощности провести ток конденсатора , поставлю его в цепь обмотки реле. Все впринципе просто. Старт - реле включает кондер, экцетрик размыкается при запуске, реле тухнет. Блин.. и че я раньше до такого не додумался сам.. Спасибо за очень дельный совет

4 часа назад, softm сказал:

Тоді дроти треба перевірити від пускового конденсатора, а ліпше обидва замінити, можуть бути поламані всередині... На першому фото червоний дріт начебто має сліди... А білий задовгий для тої схеми.

 

 

Далі треба брати інший конденсатор... Вивід може бути підгорілий з середини.

з кондерами все ок. вони обидва нові. Дроти від них то вже мі ставили , які були з клемами.. Біда в самому екцентрику, а іменно в тому, що занадто здоровий там ток біжить і вони "танцюють" . Це який заводський брак, чи що.. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якщо через контакти обертового вимикача Ви ганяли нормальні токи(50А)  то проблема не в слабких контактах обертового вимикача, а в його механіці, чи гусь можливо деформував контакти, що їх прилягання при мін обертанні зникає. Зазвичай якщо контакти слабкі, то вони згораюсть або підгорають і заліпають навпаки, тобто пусковий би розкрутив двигун і далі під напругою був... після 100 таких підгорань звісно і контакт би був  вже не той і в стані спокою не давав би тих токів. До реці якщо є можливість провернути вручну вал двигуна, через шків наприклад, то цікаво при яких обертах пропаде контакт на вимикачу, нехай якщо навіть подати на нього мінімальні токи... Якщо навіть від руху рукою контакт пропадає... то проблема в цьому вимикачу і навряд чи зав'язка його через реле щось дасть без таймеру чи затримки.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ну ..хз... я пускав 12в 50 а, нагружав 5 ламп автомобільних (дальій ближниій ) запускав, лампи тухли, а при вимиканні двигуна і його остановці вони включались... Мож 12в то мало, мож там струм .. при 220в там струм ампер 50, я думаю... пусковий.. мож іх кривить чи що..хз.. Спробую розгрузити пускачем, запрацює, чудово.. не запрцює, буду далі ломати міск

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, Alex_Shine написав:

вони

 

Напевно треба поміряти було падіння напруги на вимикачі...

 

До речі автомат захисту не вибиввє зовсім?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 часа назад, Stebium1 сказал:

@Alex_Shine прошу прощения, но очень часто делают ошибку, Вы лампы как соединяли?

Разумеется паралельно. 5 шт, ближний дальний вкучу.. одна лампа выходит 110 Вт. 12в тобеж ~ 12А. Вот я таких 5 штук вешал.

После праздников таки пригорожу, для начала ПМЕ1, а дальше посмотрим. Всех причасных с Пасхой :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 16.04.2022 в 22:03, Alex_Shine сказал:

Собсно ось і біда, компресор не стартує, тобто вмикаю, він прокручується і все, тобто відсутня пускова ємність.

Ещё  один вариант проблемы в том, что пусковой конденсатор отключается раньше чем ротор двигателя наберет обороты, причина - не родные или слабые пружины механизма центробежного выключателя

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Все родное, дело в том, что... Видимо какой то заводской брак, но компрессор в упаковке уже простоял свой гарантийный срок

13 минуты назад, Stebium1 сказал:

@Alex_Shine Пробуйте, если получится, вышлю мощное реле с серебрянными контактами для решения проблемы. Много ллет назад брал для одного проекта, но не понадобилось, сдела по другому, лежат без дела. 

Спасибо! то я уже озадачу хозяина , пусть покупает

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Розбирати і дивитися на вимикач, може продемонструвати фото.

 

Чи не розбирати та робити емулятор з датчиком швидкості руху валу.

 

Ставити реле, до частково працюючого пристрою може не додати надійнлсті.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@куко як є знання, то все це швидко і дешево.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

И так мужики... поставил ПМЕ1, на холостом ходу он включается и сразу отключается ( тобеж происходит полноценный старт) без проблем... Кондер включает, отключает... Подкидываю ремень.. и о_О.... моему удивлению нет предела.. компрессор не стартует,тобеж ротор начинает вращаться ... пускатель делает клац клац клац клац ( с каждым отбором шкива ) и ничего больше не происходит... все я умываю руки... останадоело... буду искать токовое реле ( по типу как в холодильнике ) только на большой ток... Не хочу уже долбтись с тем штатным механизмом. Не даром на этот компрессор была скидка в 40 % ... не даром

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

вот фото с инета. Такая матня установлена внутри двигателя, типичный рацепитель, раньше в советских движках эта дрянь была в крышке вентилятора, по наруже двигателя, сейчас же, внутри

Текстолитовая пластина с контактами закреплена на крышке двигателя, вторая часть, механическая на валу. Принцип такой, шайбой черной подпирает вот ту скобу, собственно замыкает контакт, при начале вращения, шайба по центробежной силе  ( и грузы на пружинах ) отходят назад ( я так прикидывал , где то при 500 - 700 оборотах, контакты расцепляются, аминь... Что уже с этим проклятым двиглом не так, ума не приложу... Думал модет с ремнем отклоняет вал... ставил уже индикатор, там 6 соток ( если ногой давлю на шкив ) ...Ума уже не сложу

rascepitel.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На чипру, есть подобная тема( видно в хеше гугл пиксель) но нет туда нынче доступа..

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 минуты назад, куко сказал:

Я недаром писав про експеримент запуску з ПНВС.Тим самим ви б знали де у вас косяк(ексцентрикові контакти-тут же відкидаються як ненадійна ланка експеримента,і далі-неякісні кондери,або замала їх ємність для роботи, чи відсутність стравленої магістралі для надійного запуску.)А що робите ви:використовуєте ПМЕ що тоже саме що і наявний у вас ексцентриковий контакт невідомої на даний момент ісправності.І я не мав на увазі що ПНВС так і повинна там залишитись,бо при відсутності контролю-двигло таки згорить.Писав-відєднай патрубок від головок до ресивера і тоді пускай,якщо мотор стартане з тим же ПМЕ і розкрутить головку то проблема очевидна.

розумію... ПНВС під рукою небуло, беру дріт від пускового кондера, і приставляю до контакту, вмикаю компресор, вжух, і все чудово робе...Тобто факт в тому. что біда іменно в цьому роз"єднувальному механізмі...Ось і треба його надурити чи вилівкувати

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Можете тестером просто перевірити чи ті контакти часом не коротять на корпус. 

Друга можлива причина на мою думку, що контакти просто розмикаються під дією магнітного поля ротора - стоять заблизько до нього і вібрують.

Але це гадання.... тому головне питання - є у вас кліщі щоб міряти змінний струм?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Alex_Shine сказал:

На чипру, есть подобная тема( видно в хеше гугл пиксель) но нет туда нынче доступа..

ставите оперу  в ней есть впн  (не советовал бы вносить через впн личные данные но посмотреть почитать хватит включив впн )

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вся проблема в неправильной регулировке размыкателя, он  отключает пусковой конденсатор слишком рано.

Отрегулировать можно путем  подставки дополнительных шайб под  винты крепления контактов на крышке ( подобрать  экспериментально),  чтобы приблизить  их к центробежному механизму , или сам механизм переместить на валу ,тем самым  увеличив момент отключения. Прийдеться снять  шкив и переднюю крышку  двигателя к которой крепятся контакты. 

Змінено користувачем Иванович
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
30 минут назад, Иванович сказал:

Вся проблема в неправильной регулировке размыкателя, он  отключает пусковой конденсатор слишком рано.

Отрегулировать можно путем  подставки дополнительных шайб под  винты крепления контактов на крышке ( подобрать  экспериментально),  чтобы приблизить  их к центробежному механизму , или сам механизм переместить на валу ,тем самым  увеличив момент отключения. Прийдеться снять  шкив и переднюю крышку  двигателя к которой крепятся контакты. 

да он не размыкает!!! нек размыкает... Я думаю, там настолько сильное магнитное поле получается при нагрузке, что этот экцентрик ( грузики ) кривит в одну сторону, какую то.. и все .. и получается пол оборота есть контакт, пол оборота его отгибает и контакта нет) вот я думаю какая беда... Регулировок там никаких толком нет. я думаю это заводской какой то брак чтоли... Но что я уже не делал ( двиг разбирал раз 20 ) как бы ничего там не подгинал безрезультатно... ВОзможно можно попробывать самому изготовить те контакты из латуни ( не магнитного металла ) он впрочем и обладает пружинными свойствами и давольно токопроводимый

Змінено користувачем Alex_Shine
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Alex_Shine сказал:

да он не размыкает!!! нек размыкает... Я думаю, там настолько сильное магнитное поле получается при нагрузке, что этот экцентрик ( грузики ) кривит в одну сторону, какую то.. и все .. и получается пол оборота есть контакт, пол оборота его отгибает и контакта нет) вот я думаю какая беда... Регулировок там никаких толком нет. я думаю это заводской какой то брак чтоли... Но что я уже не делал ( двиг разбирал раз 20 ) как бы ничего там не подгинал безрезультатно... ВОзможно можно попробывать самому изготовить те контакты из латуни ( не магнитного металла ) он впрочем и обладает пружинными свойствами и давольно токопроводимый

Медленно и плавное вращая вал или через шкив руками, без подачи питания - размыкание контактов происходит? Есть возможность провести. Кстати по  логике ексентриков тут как раз и не должно быть - тут нет точек зажигания условно, должны быть ровные грузики. Кстати дайте фото таки этого размыкателя, а не из нета - по фото из интернета дефект не обнаружишь. Или криво стоит контактная группа(может не родная) - что при одной позиции вала - контакты есть, при другой нет. Кстати если такое сильное поле - то соответсвенно его можно компенсировать увеличением усилия пружин. Не думаю что заводской брак пустили бы так в серию даже в Китае. 

Змінено користувачем sv80
+1 предложение
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
20 годин назад, Alex_Shine написав:

Тобто факт в тому. что біда іменно в цьому роз"єднувальному механізмі...Ось і треба його надурити чи вилівкувати

 

але, 20 раз розбирати, вибачте то вже занадто, час робити реле запуску з датчиком обертання. компаратор на оу та генератор імпульсів від геркона на валу з випростовувачем до ньогт. Чи цифрова реалізація того самого, з підрахунком кількості імпульсів за короткий проміжок, напевно 10 мс.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, куко написав:

Які опери,які геркони?

 

Десь отакі:

https://jak.koshachek.com/articles/jak-pracjue-komparator-na-operacijnomu.html

 

 

 

1 година назад, куко написав:

шукаем маломощний

 

Ось для того і геркон ... бо можна без блока живлення.

Але треба подумати як це зробити. 


 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Викинути взагалі ексцентики і зробити на двох МП, або на посту ПНВС. 

http://shenrok.blogspot.com/p/blog-page_94.html?m=1

 

Змінено користувачем Iгрек
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Точно так як пресостат дає "сигнал" на ексцентрик.кулачки. 

Яб взагалі замість пресостата поставив би ЕКМ-1У. 

Тай взагалі ТС ні разу не дав фото того "конструктора", а ми тут на три сторінки гадань понаписували )) 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку