Жорик

Спеціалізована пластикова каністра для палива

14 повідомлень у цій темі

Добрий день! Хто користується такими каністрами, чи є проблеми при запраці ( чи були до війни)? Пишуть, що вона сертифікована, є наклеєний шильдик і все таке.... Ціни на металеві кусаються конкретно. Дякую!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
48 минут назад, Жорик сказал:

Добрий день! Хто користується такими каністрами, чи є проблеми при запраці ( чи були до війни)? Пишуть, що вона сертифікована, є наклеєний шильдик і все таке.... Ціни на металеві кусаються конкретно. Дякую!

Не дают заправить на большинстве АЗС

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Жорик сказал:

Добрий день! Хто користується такими каністрами, чи є проблеми при запраці ( чи були до війни)? Пишуть, що вона сертифікована, є наклеєний шильдик і все таке.... Ціни на металеві кусаються конкретно. Дякую!

забийте запрос купити канистру б.у. там ціни в 2-3 раза меньші

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не знаю,как где,а у нас в канистры  совсем не заправляют.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Все залежить від заправки. Є досвід за два останні тижні. В одній мережі зеленого кольору з 4 літер. А металеву каністру заливають не всі а ще інколи по 10 л. А є по 20 л хоч в бак хоч в каністру. Ще до війни частина заправок ( не мережевих) могли залити хоч в каністру з під грунтовки. Підвозив хлопця якому не вистачило пару кілометрів до заправки, залили в каністру з під масла. Потрібно запитувати. А в оті червоні каністри також морозились заправляти, але активно продають.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Коль уже заговорили о пластиковых канистрах и их пригодности для ГСМ. То скажу своё мнение, любая канистра из под сельхозхимии кроме канистр из под ПАВ и удобрений, пригодна для транспортировки и хранения ГСМ

 Они все антистатичны и не растворяются ГСМ.

Их только не стоит применять для хранения топлива для керосиновых ламп и нагревательных приборов используемых в помещении, может быть запах химии.

Для ДВС безопасно

Это просто к слову о дефиците

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Stebium1 сказал:

Коль уже заговорили о пластиковых канистрах и их пригодности для ГСМ. То скажу своё мнение, любая канистра из под сельхозхимии кроме канистр из под ПАВ и удобрений, пригодна для транспортировки и хранения ГСМ

 Они все антистатичны и не растворяются ГСМ.

Их только не стоит применять для хранения топлива для керосиновых ламп и нагревательных приборов используемых в помещении, может быть запах химии.

Для ДВС безопасно

Это просто к слову о дефиците

 

Лично я не о какой статике от пластканистр никогда и не слышал, думаю дело в банальном недоливе абсолютно всех заправок.

Заметно будет сколько украли. :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Алексей2013 первое, далеко не все канистры прозрачны, второе, пластиковые канистры очень быстро теряют форму и недолив не определить, третье,  статика есть, просто поверьте на слово, бо опыт с пластиковой тарой уже под 40 лет

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Stebium1 сказал:

третье,  статика есть, просто поверьте на слово, бо опыт с пластиковой тарой уже под 40 лет

А ще у всіх сучасних "тачанок" пластикові паливні баки. А в літаках взагалі - гумові...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Stebium1 сказал:

пластиковые канистры очень быстро теряют форму и недолив не определить

Ваги (кантор) рулять.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Алексей2013 сказал:

Лично я не о какой статике от пластканистр никогда и не слышал, думаю дело в банальном недоливе абсолютно всех заправок.

Заметно будет сколько украли. :)

В 20 літрову металеву під горло ;-) думаю в бак більш просто організувати недолив. Але то поза темою.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
37 минут назад, Одессит сказал:

А ще у всіх сучасних "тачанок" пластикові паливні баки. А в літаках взагалі - гумові...

Тачка 97 года бак пластиковый так что не только у сучасных.

А что касаемо пластиковых канистр то проблема ,мало где заливают проще иметь железную. Купил ещё лет 10 тому на 5л и нет проблем. А дома храню топлив в канистрах из под масло 20л канистр много тк в станках по 100л масла канистр хватает, с ними ничего не делается топливо (бензин) стоит по пол года и не каких проблем не форму не теряет не разъедает.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мав таку, брав в неї бензу для мотокоси. Стояла взимку пуста за метр від булеряна - поплила. Купив стальну. Більше пластикову не хочу купляти. Гівно

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Головна проблема пластикових каністр, через які відмовляються в них заливати паливо - їх міцність і теплостійкість.

Пластиковий бак є елементом конструкції автомобіля і там все продумано виробником. А перевезення каністри ніхто не може регламентувати. І при ДТП або якомусь форсмажорі ви отримаєте паливо на коліна.

Про це не дуже кажуть на заправках, бо за статику сказати простіше. Та і заправники часто не в курсі, в чому суть питання. "Не можна" да і всьо.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку