ОЛЕКСА

Допоможіть по різьбі, дюймова.

28 posts in this topic

#313351 Posted

Друзі, вітаю.

  Будь ласка, допоможіть по різьбі, шукаю плашку.  Болт повинен вкручуватися в американську приблуду.  Вкручував  болта ф6, на болті нарізалася  різба діаметром ф5,55мм, шаг різби наближений до 0,8мм

  Шукаю плашку, щоб зробити нормальну різбу.

   Друзі, допоможіть, терміново.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313353 Posted

Є такі болтики. Короткі. З десяток можу подарити, якщо підійдуть.

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313354 Posted (edited)

 7/32"  N24  фНар 5,56   можно на станке.

Edited by Виктор Смирнов
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313361 Posted

Довжина болта біля 12мм, в понеділок зможу сказати точно.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313362 Posted

Сюди треба. "Гуманітарка"

IMG_20220430_185948.jpg

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313372 Posted

Спробуйте підібрати лєрку з наборів типа "Косий клупп" -- їх легше знайти, ніж готову дюймову плашку 😟 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313373 Posted

Якщо потрібно, можу виготовити деталь, різьбу маю чим нарізати

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313375 Posted

Де ви синаходетесь.? Станок маю німця може щось підберем. Велика таблиця різьб. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313378 Posted

діаметр - 6,3, крок - 28 ниток, довжина - 12,520220501_001724.jpg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313380 Posted

Згідно таблиці це

1/4" - 28 UNF

 

https://toolsua.com.ua/page/238.html

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313382 Posted

14 години назад, ОЛЕКСА написав:

ф5,55мм, шаг різби наближений до 0,8мм

 

Схоже на #12-32

 

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313384 Posted

 

28 минут назад, Karmadon сказал:

Схоже на #12-32

Згідно таблиці, вона. А те, що діаметр гвинта, що нарізався, виявився вищий - то різьбовий зазор розміром 0,07 мм.

1001495188_w640_h2048_119660232_w640__8_rezby_22.png.485ff14471c2d62948bc2705464c0889.png

32 нитки на дюйм ріжуть більшість верстатів. А так можна і крок 0,8 різати, бо похибка мізерна.

До речі, помітив, що ИТ-1М має значну помилку кроку, порівняно з Японськими різьбами на фототехніці. Так дюймові кроки закручуються нормально, а метричні доводиться дещо прослабляти, бо "хапають клина" на 4-6 нитці.

3

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313386 Posted

У пана @Maple можна спитати за плашку.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313387 Posted

То виходить, що підійде плашка √12-32 ?

Завтра спробую різнути станком.

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313388 Posted

11 минуту назад, ОЛЕКСА сказал:

То виходить, що підійде плашка √12-32 ?

Завтра спробую різнути станком.

 

Вижу,в последнее время,довольно часто возникают такие вопросы,по разным  хитрым резьбам. Вот,довольно развернутая статья,с таблицами,по резьбам.Неоднократно помогала в определении резьбы.По сути,что нужно?Узнать диаметр и шаг,и посмотреть таблицы.А не приблизительно угадывать.И возможно, имеющийся станок,таки в состоянии нарезать нужную резьбу...

https://oootantal.com.ua/a120411-rezby-otlichiya-dyujmovoj.html

Все собирался распечатать та так и не дошли руки....

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313392 Posted

воно то схоже, але навряд злизало і показало еталон, злиже по вн. отвору, а не по зовнішньому.  Тому 5,5 - то не показник наружньої. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313410 Posted (edited)

13 години назад, Karmadon написав:

У пана @Maple можна спитати за плашку.

 

Останнім часом звертались люди за різьбонарізним інструментом для тієї категорії девайсів, що треба і автору теми. Чимось я зміг допомогти, чимось ні.

Справа в тому, що американські стандарти UNC та UNF, та британські BSW, BSF є дуже поширеним в відповідно в Канаді, США та Британії і колишніх колоніях, як стандарти для звичайного кріплення із крупним та дрібним кроком. 

На зброї, як виявилось, дуже часто використовується особливо дрібний крок, стандарту UNEF (стара назва NS).

А от такий інструмент попадається набагато менше, бо пересічному американцю він в побуті не треба.     

Судячи з опису, ймовірно, мова йде, як припустив @Karmadon, про саме UNEF #12-32.

Ні плашки, ні мітчика у мене зараз такого нема, нажаль.

Можу запропонувати, щоб визначити крок, і не зіпсувати різьбу в отворі, вкрутити туди мітчик #10-32, як що буде болтатись, але ввійде чітко по витках, то тоді там, скоріше за все, саме #12-32 UNEF. 

А далі вже різати гвинт на станку по визначеному кроку та визначеним згідно таблиць UNEF діаметром. 

Edited by Maple
3

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313411 Posted

Ну, і моя пропозиція в силі. Можу вислати на пробу жменю болтиків. В мене їх кілька кг. 

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313412 Posted

Богдане, щиро дякую, але якщо зовнішній діаметр ваших болтиків є 6,3мм, то нажаль вони не підійдуть. Треба болтикі із зовнішнім біля 5,5- 5-6, та шагом наближеним до М0,75-0,8

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313413 Posted

А якщо зайти з "хвоста", простіше б було перерізати під метричну. Яка там різниця, якщо оригіналу нема...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313414 Posted

Сьогодні спробую точнути.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313415 Posted

8 часов назад, ОЛЕКСА сказал:

 Треба болтикі із зовнішнім біля 5,5- 5-6, та шагом наближеним до М0,75-0,8

А если взять плашку М6х0.75, разрезать и обжать?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313423 Posted

4 часа назад, ОЛЕКСА сказал:

Сьогодні спробую

 При знании количества ниток, можно было два дня назад сделать на тв-16 с набором дюймовых шестерён.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313424 Posted

Та немає комплекту на дюймові, лише метричні 😥

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313426 Posted

6 годин назад, Stebium1 написав:

А если взять плашку М6х0.75, разрезать и обжать?

 

Це б спрацювало можливо, якщо у внутрішній різьбі небагато витків. 4 - 5?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.