Жорик

Двигун однофазний

12 повідомлень у цій темі

Добрий день! Підскажіть тип двигунчика (більш за все від пральної машини СРСР), виходять три дроти  один під'єднаний до теплового реле РТ10 яке закріплене на корпусі (так розумію загальний) інші пускова та робоча обмотка, шильд затертий. Читається завод (КРЭМЗ), тип (мабуть АОЛБ, а далі не ясно). Основне що цікавить схема (яка там теж є, але не читається) та які конденсатори . Дякую наперед!

20220509_143853.jpg

20220509_143900.jpg

20220509_143908.jpg

20220509_143849.jpg

Змінено користувачем Жорик
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

shema-podklyucheniya-aolb-22-4_4.jpg

shema-podklyucheniya-aolb-22-4_2.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

shema-podklyucheniya-aolb-22-4_3.jpg

new3505.jpg

Змінено користувачем Viktor_KVS
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Забув фото додати(( вже є

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

в старых стиралках не было кондера  пусковая через реле и все 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Було пару таких. Ніби на 120 ватт, пускова + робоча без конденсатора. 

Поміряти обмотки потрібно. Де два вкучі - старт обох. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так і є: видзвонив з більшим опором пускову і через ПНВС все запустилося. Усім дякую. Але напрямок обертів виходить не зміниш. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

По-ідеї, просто пускову перевернути, або робочу.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Жорик  поскольку с статора выведены только три провода , перекоммутация обмоток затруднена, можно просто развернуть ротор с крышками относительно статора на  180 градусов. При  этом только сместится положением лап двигателя, что не принципиально, хотя и  это решается просто.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Три, тоді потрібно розібрати. Хтось переробив виводи, скоріш за все. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
18 минут назад, Bogdan сказал:

Три, тоді потрібно розібрати. Хтось переробив виводи, скоріш за все. 

 Не переробляв,з  заводу так  шло.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

З заводу, так як на корпусі навід слідів від якоїсь коробки немає, тільки кріпиться реле. Оберти не принципові . Дякую усім.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку