Жорик

Ремонт китайської бензокоси

27 posts in this topic

#313777 Posted

Доброго здоров'я панове. Прошу поради. Пачалася весна та пішла у ріст "небажана рослинність")) дістав бензокосу, ще зимою замінив карбюратор на новий, залив 95 бензи (з оливою все по нормі) запустив - завелася з першого разу. Покосив 10 хв. Заглохла і все..... Перевірив все що тільки можна. Не заводиться і все . Вже й карбюратора прочистив продув, і глушник, і прокладку нову між циліндром та перехідником поставив, і регулював карбюратор. Результат такий - якщо приснути трохи бензи зі шприца у циліндр і закрутити свічку то заводиться та працює, але як тільки відкриваю засувку або додаю газу миттєво глохне. Що це може бути (стандартних порад з Ю-тубу вже надивився). Наперед дякую за відповіді.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313781 Posted

Просте і часто буває - замінити бензин. Кілька разів було подібне через бензин.

А основне, що я бачу - карбюратор. За зиму прокладка струхла, часто буває також, поробила і відстала. 

Потрібно карбюратор дивитись.

Минулого року така ж штука з бензопилкою була - прокладка. 

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313785 Posted

Перевірте ще сальники колінчастого валу, на китайських пилках чи бензокосах вони просто розлітаються, а двохтактна техніка без них не працює. І заодне перевірите чи де не провернувся маховик на шпонці.

3

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313786 Posted

І головне  не змішувати спиртовий бензин з мастилом, через день два він розділяється на дві фракції, і взагалі це видно відразу, вся ця мішанка стає подібна по кольору на молоко, спробуйте злити бензин, у прозору посудину

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313787 Posted (edited)

напишу и я свои 5 копеек 

у вас карбюратор мембранный -(почти у всех мотокос он и в некоторых газонокосилках)  от плохого топлива могли просто разбухнуть (растянуться -  и все )

я брал топливо на  брсм  года 2 назад постоянно

газонокосилку - перебирал карбюратор перед сезоном (мембранный )  и буквально 2 -3 раза попользовавшись  стало все в несколько раз хуже  чем до ремонта и бензин перестал  поступать вообще - кнопкой подкачки качну - заведется и сразу глохнет 

     заказал опять мембраны -  у оф дилера (2 резинки  стоят  одна за одной)        сменил бензин   и все ок   - резинки немного разбухли - как растянулись и свою функцию уже не выполняли 

      а взяв в прошлом летом канистру 5л на окко - приехав домой  открыл канистру увидел газировку - канистра нагрелась до 35 градусов и бензин кипел 

привел примеры что и на брендовых заправках - могут и  химичат

 

у Вас симптомы в косе  нет топлива - так как добавив в ручную все ок  - если мембраны не работают  то и топливо с карбюратора не подается 

да и то что поставили новый карбюратор  - не факт что в нем не было стружки - достаточно 1й соринки  чтоб попасть в канал  

 

Вам писали выше сальники - если сальники прохудились то карбюратор не сосет воздух -  как правило сальники мокрые  и если даже  подадите бензин в камеру  она не заведется  - двигатель 2т  насколько я понял  (если масло добавляли)

Edited by Viktor_KVS
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313791 Posted

Ну, про бензин люди усе правильно написали: спробуйте поміняти його, попитайте у сусідів, може хто підкаже надійного постачальника (не обов'язково брендового -- вони, ІМХО, бодяжать більше, ніж мілкі фірмочки; був у мене випадок, що бензин з ОККО розтворяв ручку викрутки).

Спробуйте ще прочистити глушак від шлаку і воздушний клапан на кришці (найчастіше він туди встраюється) бензобака, пограйтесь гвинтами "якість/кількість" на карбі (але це лише на крайній випадок).

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313793 Posted (edited)

У мене теж таке було , то виявилась поганою трубка яка заходить у паливний бачок , вона набухла у бачку і була у тріщинах !

замінив і все поїхало !

Edited by 032triton
1

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313794 Posted

1 час назад, Svin2204 сказал:

Ну, про бензин люди усе правильно написали: спробуйте поміняти його, попитайте у сусідів, може хто підкаже надійного постачальника (не обов'язково брендового -- вони, ІМХО, бодяжать більше, ніж мілкі фірмочки; був у мене випадок, що бензин з ОККО розтворяв ручку викрутки).

Спробуйте ще прочистити глушак від шлаку і воздушний клапан на кришці (найчастіше він туди встраюється) бензобака, пограйтесь гвинтами "якість/кількість" на карбі (але це лише на крайній випадок).

Зараз особливо немає з чого вибирати))))))) Купив і вже щастя

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313805 Posted

16 часов назад, SIV сказал:

Перевірте ще сальники колінчастого валу, на китайських пилках чи бензокосах вони просто розлітаються, а двохтактна техніка без них не працює. І заодне перевірите чи де не провернувся маховик на шпонці.

Мабуть дійсно треба перебирати поршневу та картер з колінвалом.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313811 Posted

3 часа назад, Жорик сказал:

Мабуть дійсно треба перебирати поршневу та картер з колінвалом.

аби це були сальники, в неї були б інші симптоми.

90% - прокладка (мембрана) - це чисто її симптоматика. 

2

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313812 Posted

3 години назад, Жорик написав:

Мабуть дійсно треба перебирати поршневу та картер з колінвалом.

 

Не спішіть колоти двигун. Богдан та Олег реальніші симптоми вказали. Може банально ослабли гайки на шпальках кріплення карба, або та сама трубка на бензобак. 

Більшість спонтанних поломок лежить на поверхні, глибоко копати не потрібно. 

 

 

2

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313819 Posted

Ох и эти мотокосы и бензопилы. Как только заглохнит, не спишь ночами и думаешь. У меня бензопила партнёр ( оригинал) в один прекрастный момент появилась такая компресия, что ручку оторвал заводную. Перебрал полностью. Заводится и работает толтко когда плеснёшь в цилиндр бензина. Как прогреется заводится как новая. Но со страшной компресией. Только недавно сказали, что есть какое то отверстие в цилиндре и оно забилось. Оно служит для сброса компресии. Так ещё руки и не дошли. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313820 Posted

1 час назад, San1084 сказал:

Но со страшной компресией.

Точно компресія? Бо тріхи дивно. 

 

Розповім також одну історію. У знайомого стала дико важко заводитись. Коли я її розібрав - нагар на поршні, поршень впирається в головку, і ось цей проскок був дуже важким на руку. Причина була, що багато і не якісного масла, плюс перетримував на "підсосі". 

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313824 Posted

вставлю і свої 5 копійок

Років 8 назад купив штіль 180 за 1650 грн . китайсика зборка але оригінал  відпрацювавши рік зявилася така проблема що при роботі раптово глохла   при повторному запуску заводилася з пів оберту і якийсь час працювала  поки знов не глохла . ну що перше відкручую свічку ,свічка бош зазор в нормі  колір нагару кірпічний вроді все ідеально  причини для заміни свічки немає , але коли вона заглохла в ннн ий раз терпцю прийшов кінець , я розумів що причина тільки в запаленні бо карбюратор зовсім по іншому  або зовсім не заводиться або немає холостого або навпаки холості є а робочих оборотів не набирає , обшем було знято катушку ,було досліджено дріт глушілки  все супер іскра є на викрученій свічці а то така що конявбє. але замітив що зазор в свічці змінився  як я до центрального електрода а він рухається верх вниз тобто в якийсь момент він просто замикав , заміна свічки на інший бош  рішила проблему, пила працює і по сьогодні тільки цепи міняємо , у автора теми причина в подачі палива тобто її немає  або сальники або карбур почавби з карбюратора 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313845 Posted

Прокладки перевіряв все ОК. Карбюратор новий (так як зі старим такаж фігня була, але там були додаткові пошкодження важеля ) Свічка та іскра думаю непричому так як на холостому працює (як я писав коли приснути в циліндр бензи) а коли відкриваю засувку глохне - тобто коли суміш бідніє і двигун не працює

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313865 Posted

Жорик,провірте пробку заливу бензину.В мене щось подібне було .Привідкручував її і коса знову починала нормально працювати.Поміняв пробку і до сих пір без проблем.

2

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313868 Posted

26 минут назад, куко сказал:

Жорик,провірте пробку заливу бензину.В мене щось подібне було .Привідкручував її і коса знову починала нормально працювати.Поміняв пробку і до сих пір без проблем.

 Там в кришці стоіть клапан вентиляціі топливного бачка щоб не було вакууму, у Вас була проблема саме з клапаном, який не працював

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313875 Posted

Если не трогали топливный болт на карбюраторе долго, попробуйте его выкрутить и закрутить.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313876 Posted

18 часов назад, Жорик сказал:

а коли відкриваю засувку глохне - тобто коли суміш бідніє і двигун не працює

А якщо на заслонці, оберти набирає?

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313879 Posted

Если карбюратор новый ( исправный ) вероятно дело в прошневой, нужно разобрать и продефиктовать, на наличие покрытия на целиндре.. 
У меня так же есть вопрос, к мастеровым кто занимается ремонтом бензо техники. Суть, кап ремонт 15 лс двигателя мотоблока, шатун на выброс люфт в нгш, элипс 15 соток, то есть зазор 35-20 соток вал отверстие, купил новый шатун, зазор 20 соток с валом. Явной выработки на  валу нет, елипс 1.5 сотки . Вопрос: 20 соток это нормально для этих моторов?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313900 Posted

Якщо працює на холостому з відкритою заслінкою "підсоса", а при додаванні газу глохне, то справа не в сальниках, на холостому вона якраз і не працювалаб. Скоріш завсе щось з сумішшю, або багата, або бідна. Якщо при натисканні на газ оберти спочатку різко підстрибують у верх і після цього провал, або просто провал і глохне, при цьому задимлення сильного не відбувається- суміш бідна, відкручуємо так по чверті оберта до поюс мінус нормальної роботи. Якщо при натисканні на газ починає валити синій густий дим бензокоса  не може набрати оберти і глохне, суміш багата, закручуємо болта по чверті оберта теж до плюс мінус нормальної роботи, ні пилки ні бензокоси ніколи з коробки не йдуть з нормально відрегульованним карбюратором, теж саме з новим карбюратором, переважно всі всторону багатої суміші. Але якщо вона на холостих працює так би мовити тільки на підсосі, тоді скоріше всього десь тягне повітря, або сальники або впускний тракт, прокладка картера, і навіть якщо прокладна на глушнику погана, нормальної роботи не буде, якщо заведете, далі напишу як відрегулювати карбюратор.

2

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313907 Posted

@leopold каких этих?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313912 Posted

17 часов назад, Bogdan сказал:

А якщо на заслонці, оберти набирає?

 

Не набирає, коли кручу боковий гвинт карбюратора то трохи набирає

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313925 Posted

8 годин назад, Жорик написав:

Не набирає, коли кручу боковий гвинт карбюратора то трохи набирає

На зослонці вона має робити всього кілька секунд

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313947 Posted

14 часа назад, Stebium1 сказал:

@leopold каких этих?

3744266707_w640_h640_dvigatel-benzinovyj

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.