Amigo1982

(К) Послугу розточки/ хонінговки циліндра

9 повідомлень у цій темі

Усім доброго дня!

На безмасляному компресорі обірвало манжету та наробило задирів. Хочу їх щоб виконавець прибрав та потім мені кажуть треба зробити хонінговку. Я не специаліст , в такому не розбираюся, якщо треба значить треба, я думав достатньо розточити та може шліфанути.

Діаметр внутрішній 22мм. Матеріал-люмінтій.

розточити щоб ті задири зникли, точний розмір не цікавий. (можна правда мабуть зробити типу 23 чи якщо вийде 22,5-не принципово.)

ПС. Купити такого циліндра нереально, дуже стара модель, випускають уже з іншими розмірами, знайти нереально.

ППС. не пропонуйте викинути та купити новий, не та ситуація, дякую.

IMG_20220608_105111.jpg

IMG_20220608_105121.jpg

IMG_20220608_105102.jpg

IMG_20220608_105422.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

если там резиновая или полиуретановая да хоть кожаная манжета то цилиндр как минимум полированный - хонинговка  съест манжету  - (он как Вы описали без масляный )

возможно каким то покрытием был вскрыт внутри  

Змінено користувачем Viktor_KVS
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Може тоді шліфанути внутрі?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Десь чув, чи у ДМаксима, чи то у Матвєєва, що там якесь спец покриття.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
53 минуты назад, gesichtslos сказал:

Десь чув, чи у ДМаксима, чи то у Матвєєва, що там якесь спец покриття.

Сіл-нікель, мабуть. Але то треба вживу дивитися, по фото зовні схоже...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

якщо було покриття, то може є сенс загільзувати

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Amigo1982

1) можна розшліфувати

2) розточити на чисто

3) мажета хоч знайдеться під ремонтний розмір?

 

Вам простіше сходити до хлопців у вашому місті які займаються ремонтом шпг,  там усе пояснять і зроблять

Змінено користувачем voronin_10
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Манжета знайдеться. там е більшого діаметру від нових моделей якраз 23 мм

Хлопців по ремноту я в місті не знаю, тож якщо хтось візьметься за таку роботу було б добре почути пропозиції якщо такі будуть. 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
19 годин назад, Олек77 написав:

Сіл-нікель, мабуть. Але то треба вживу дивитися, по фото зовні схоже...

Якщо там покриття як у двигунів, то там може бути два вида:

1. Алюсил або сісумал - це оде і те ж саме, тільки перше технологія від KOLBENSCHMIDT друга від MAHLE.

Застосовувалась в основному на двигунах мерседес. Покриття ремонтується, але технологія досить складна.

Алюсил - це сплав алюмінію з високим вмістом кремнію (18%). Спочатку іде розточка, потім хонінгування, щоб вскрити кремній на поверхню, бо при розточуванні різець заминає кремній мяким алюмінієм. Потім поверхня натирається фетровими брусками спеціальною кислотовмісною пастою, яка взаємодіє з алюмінієм утворюючи шкірку оксиду останнього. В результаті утворюється дуже тверда поверхня з кремнію та оксиду алюмінія.

2. Нікасил - це тонке покриття з нікелю, ніяк не ремонтується. Зусрічається на деяких двигунах БМВ, трохи цим балувалась хонда, на автомобільних двигунах, але більше на мотоциклах. 

  

Ми ж можемо розточити у розмір 23мм.як ви просите, при бажанні клієнта можемо похонінгувати.

 

Змінено користувачем Oleg76
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку