VoVaN

Стрічкова пила від А до Я

274 повідомлення у цій темі

13 часа назад, Сирик сказал:

это у вас тормозные диски?

Нет, это маховики усиленные Волга 24, в них толщина больше.

В плане размещения шкивов ещё не определился.

Змінено користувачем ОлександрS
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах


Сегодня  закончил усовершенствование своей 20180301_115624.mp4пилы,поставил гидравлику на подьем.

20180301_115401.jpg

20180301_102830.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Короткое видео роботы гидравлики.

20180301_115624.mp4

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Юра Первухинский написав:

Короткое видео роботы гидравлики.

20180301_115624.mp4

Гарно!!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Спасибо VoVan,а у вас нет новых идей?Больше не изготавливаете пилы?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 41292 написав:

Может есть смысл собрать все эскизы а потом кто-то в компасе все вычертит? Пила реально интерестная с удовольствием бы повторил) 

 

 

, VoVaN написав:

Довгими зимовими вечорами, не буде шо робити, то займемся тим ділом)

Готовий взяти на себе частину роботи в компасі!!!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@ Руня, Хочу уточнити по малюнку. Те що обвів, то є приводний шків?

 

20180116_144225.jpg.e5245f85f437f91bd58b06d20b6439a5.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
56 минут назад, Ігрек сказал:

@ Руня, Хочу уточнити по малюнку. Те що обвів, то є приводний шків?

 

20180116_144225.jpg.e5245f85f437f91bd58b06d20b6439a5.jpg

Шкив только не приводной а ведомый.

Змінено користувачем Юра Первухинский
Ошибка
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, grek-y написав:

Діаметер вала 20 мм підшипники будуть 20-47-18

 

Це дуплекс, радіально-упорний?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Юра Первухинский написав:

сверлильные станочки сверло 6 мм уже нетянет.

 

Тянуть то тяне, але таке все хлипке і настільки все "пустотіле", що жорсткості конструкції не буде апріорі.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, grek-y написав:

ще один маховик від ваз 2108-09.

 

А не краще взяти тормозні барабани? І ступиця вже буде під нормальний двухрядний підшипник.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тормозних барабанів такого діаметру у мене не було . а ступичку виготовити не проблема . підшипники радіальні буде дві штуки.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, grek-y написав:

Тормозних барабанів такого діаметру у мене не було

 Заїдьте на любу стару розборку автівок, яка цим займається понад 10 років і в них таких барабанів з різних вінтажних Аскон, Кадетів, Гранад кучі, якщо з підняттям цін на чермет не здали. Доречі в останньої барабан величезний, там лише по колодкам діаметр, здається 245мм., тобто по наружі має бути десь під 300мм. В деяких старих іномарках підшипник ступечний пресується прямо в барабан, відповідно барабан і є ступецею. Це набагато спростило б виготовлення вузла цілком. 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У виготовлення пилки стараюсь не вкладати великих коштів використовую  те що назбиралось в майстерні .  можливо ваші поради будуть корисні іншим учасникам форуму які шукають підходящі комплектуючі . На мою думку використання тормозних барабанів спростить виготовлення ведомого колеса .а ведуче як правило сидить на валу редуктора .потрібно виготовляти перехідну втулку .

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня .зявилося трохи вільного часу .завершив виготовлення вузла натягу і регуліровки колеса .

Изображение foto 120.jpg

Изображение foto 121.jpg

Изображение foto 122.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, grek-y написав:

ведуче як правило сидить на валу редуктора .потрібно виготовляти перехідну втулку .

 

Замість підшипника впресувати втулку з діаметром посадки на вал двигуна чи редуктора.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Цілком з вами згідний . також втулку потрібно закріпити від прокручування .

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, grek-y написав:

Цілком з вами згідний . також втулку потрібно закріпити від прокручування .

Навіщо? Що швидше провернеться? Стрічка по робочому колу барабана чи посадка +0,1 стальної втулки в барабан. Шпонпази для подібного приводу зовсім непотрібно робити, це не цепкова передача, не зубчасторемінна. Хоча навіть в останніх часто використовуют в автомобілях безпазову посадку. Степень тиску в 17-18кгс/см2 робочої поверхні камери зпалювання дає таке навантаження на подібні шківи, що Вам і не снилось ) І нічого,- обжим боковими поверхнями на підігнаній посадці дає достатній момент утримання від провертання. 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Итак, продолжаем, сварил каретку.

IMG_20180307_154802.jpg

 

IMG_20180307_154817.jpg

 

Далее делаем крепеж каретки на подшипниках.

Подскажите 303 подшипников (47х17) и вал на 30мм достаточно будет, или подшипники побольше брать.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У меня 205 подшипники ( 52×25).Вес солидный рамы будет,киллограм до 60, желательно побольше вал можно и 306 подшипник.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Установил подвижную каретку

 

IMG_20180316_173619.jpg

 

IMG_20180316_173631.jpg

 

IMG_20180316_173644.jpg

 

Угол наклона 50градусов

IMG_20180307_154802.jpg

IMG_20180307_154817.jpg

Змінено користувачем ОлександрS
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Встановив редуктор і двигун.

 

IMG_20180327_134115.jpg

 

IMG_20180327_134103.jpg

 

IMG_20180322_093901.jpg

 

IMG_20180319_181125.jpg

 

IMG_20180319_181030.jpg

 

IMG_20180319_181102.jpg

 

IMG_20180319_162304.jpg

 

Тепер займаюсь іншою стороною, механізмом натягування.

Змінено користувачем ОлександрS
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, ОлександрS написав:

Встановив редуктор і двигун.

 

IMG_20180327_134115.jpg

 

IMG_20180327_134103.jpg

 

IMG_20180322_093901.jpg

 

IMG_20180319_181125.jpg

 

IMG_20180319_181030.jpg

 

IMG_20180319_181102.jpg

 

IMG_20180319_162304.jpg

 

Тепер займаюсь іншою стороною, механізмом натягування.

Що за редуктор? З чого робили ведучий шків?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Редуктор який знайшов, шестерня і черв'як потужні, передаточне 1 до 24. Шківи точив з заліза. По-моєму сталь 20.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку