StarostenkoS

Нужен специалист по перемотке статора болгарки

11 posts in this topic

#315701 Posted

Нужен специалист по перемотке статора болгарки, интересует цена

11E37B8C-B544-4F94-A0CF-881BB69D505E.jpeg

5BAAA2E4-E26A-496C-93E8-239E91CACC0D.jpeg

9819A3C0-0D98-4920-8C71-EED30634335E.jpeg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#315702 Posted

Як на мене, то дешевше купити новий.

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

#315703 Posted

Можливо, але хотілося взнати спершу ціну від спеціаліста.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#315718 Posted (edited)

Для інформації. Давно то було , запам'ятались ціни - за перемотку болгарки запросили 70 грн при ціні нової 90 грн. Пішов купив нову і питання закрилось.

Edited by SWA
Доповнення
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#315719 Posted

Перемотка то, практично , ручна робота , відповідно й ціна. Подивіться в мережі відео про намотку електродвигунів в заводських умовах і все стане зрозуміло.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#315728 Posted

@StarostenkoS  перемотка статора не така вже  і важка, дві обмотки намотати, це не ротор двигуна. Заморочитися самі . звісно потрібно  буде знайти, чи купити провід, потрібного  діаметру, а далі все просто, порахувати кількість витків і намотати обмотки на оправці.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#315732 Posted

1 час назад, Иванович сказал:

чи купити провід,

Не в курсі де провод норм продають на разлів? Бо у нас в ремонті перемотчик пішов на фронт , а треба теж перемотчик статор

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#315735 Posted (edited)

1 час назад, makks сказал:

Не в курсі де провод норм продають на разлів?

який діаметр потрібно? і скільки кг?

 

15 часов назад, StarostenkoS сказал:

интересует цена

400+ . така десь 400-700. За чужий час потрібно платити дорожче, ніж за свій.

Таку штуку перемотати - не потрібно супер-знань. Потрібно вміння рахувати витки. 

Розрізати обмотку, порахувати к-сть витків, вирахувати напрямок намотки, делікатно видалити. і можна там же руцями намотати нові. Залити лаком, щоб не дригались. 

 

Ті, що ремонтують, також розуміють, що те, що можна занедорого купити - їм в ремонт не принесуть, тому ціна ремонту не буде низькою. Якщо це не рідкісна і дорога - купуйте нове, або своїми руцями. 

В мене мішок зломаних болгарок - є час - ремонтую. Була одна (на пару кВт) з підпаленим якорем, новий - 2000 грн і то - рідкість, купив на деталі бу-шну - попав на шахрая - продав зпалену, потім в нашій барахолці підвернулась, можна сказати, по символічній ціні, страшненька, але з нормальним якорем. Даже в цій ситуації вийшло в рази дешевше, ніж купляти чи, тим більше, - комусь в ремонт. А якщо не рідкісне - то його можна знайти, навіть, в наш час.
наприклад:

https://prom.ua/search?search_term=статор болгарки

Edited by Bogdan
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#315736 Posted

Дякую всім за роз‘яснення мабуть гляну в бік купівлі нового. Тема закрита.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#315739 Posted

6 часов назад, Bogdan сказал:

який діаметр потрібно? і скільки кг?

0,55діаметр  без лаку, на 2 катушки

IMG_20220623_075028.jpg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#315753 Posted

5 часов назад, makks сказал:

на 2 катушки

к-сть витків х довжину витка х 2 = ??? (+/-)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.