#316099 Опубліковано: 3 липня, 2022 Скутер ямаха джог. В літку нема питань, завів поїхав. Тільки осінь, холод і проблеми з заводкою. Як подригаєш хвилин 20 лапкою, мабуть щось прогріється, і схопить, далі поки теплий двигун заводиться без проблем, в ранці знову треба дьоргати. Проблему з клапаном відкидаю, бо при заводці працює на підвищених оборотах які спадають приблизно до хвилини. Всі дирки в карбюраторі вже продував. Фільтр чистив. Компресія є, тяга прекрасна. Що дивитись? може щось подібне у кого було? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#316103 Опубліковано: 3 липня, 2022 (змінено) Добрый вечер имею у себя джог некс зон с 2000г брал бу пробег 30+* тисяч померяйте лучше компрессию в моем ее уже нет симптомы как у вашего завести в холодную пору помогает - открутить лючек маслобака и прикрыть отверстие на воздушном фильтре - тем самым обогатив смесь у меня еще проблема что пока стоит неделю натекает масло и когда только схватывает нужно про газовать - а то забросает свечку а так когда заведется - как Вы говорите тяга есть - в нем должно быть 6 лошадок и новым при резком старте все наровил сбросить наездника а так когда сейчас заведется тоже тяга есть но компрессия уже 3.5 - чудо что работает - как то смотрел запчасти на него сняв старые - даже охоты нет покупать такое исполнение если сравнивать за все время менял ролики ремень вакуумный кран (2 раза) а капиталку уже 2 раза собирался но пока только колечки 5 лет назад подбросил летом проблем нет а с холодами все как у ВАс Змінено 3 липня, 2022 користувачем Viktor_KVS 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#316106 Опубліковано: 3 липня, 2022 практично кожен двигун при холодному запуску набирається конденсату. Якщо заводити і одразу зняти головки - на поршнях буде конденсат. Самий простий "живчик" - ефір або готовий балончик для холодного пуску. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#316298 Опубліковано: 7 липня, 2022 , Bogdan написав: практично кожен двигун при холодному запуску набирається конденсату. Якщо заводити і одразу зняти головки - на поршнях буде конденсат. Самий простий "живчик" - ефір або готовий балончик для холодного пуску. А куди пшикати? під свічку чи в повітрозабірник? Кожен раз свічку викручувати не варіант. Повітрозабірник під сідушкою, кожен раз знімати теж не комельфо. А, думаю, було б не погано. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#316301 Опубліковано: 7 липня, 2022 Має потрапити в воздухан перед карбом. Можна дюрку здобити і в неї трубочкою... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#316305 Опубліковано: 8 липня, 2022 9 часов назад, spasevich сказал: А куди пшикати? під свічку чи в повітрозабірник? Кожен раз свічку викручувати не варіант. Повітрозабірник під сідушкою, кожен раз знімати теж не комельфо. А, думаю, було б не погано. Единственное,что было бы неплохо-найти причину,и устранить.Все остальные танцы с бубном,для запуска мотора-это явно неверное решение.И это,ещё не вышел со строя механизм кикстартера-от таких плясок на заводной лапке.Что тоже денег стоит...Мотор должен запускаться легко с электростартера.Если нет,то устранять причины. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#316315 Опубліковано: 8 липня, 2022 така техніка малоремонтабельна. Знайдеш, що компресія впала - що далі - мотор замінити? Поршнева не ремонтується. В мене на газонокосарці кільця 700 грн. коштують... То це лише кільця. І купив останній комплект в Україні... Наступний вийде втричі дорожчий... Для такого старта є основні три причини, які також не сильно "підкрутиш". 90% ремонтів - заміна. А так як вже зношене все, то заміна не рентабельна... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#316321 Опубліковано: 8 липня, 2022 Подкину ещё вариантов со своей кочки зрения.))) Элементарно может такое быть от плохого бенза. Свечка в каком состоянии? Может от старости искра слабая быть. То же самое, если при смерти датчик холла. Карбюратор как именно продували? Карбоклинер хорошо чистит если что. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#316332 Опубліковано: 8 липня, 2022 7 часов назад, Bogdan сказал: така техніка малоремонтабельна. Знайдеш, що компресія впала - що далі - мотор замінити? Поршнева не ремонтується. В мене на газонокосарці кільця 700 грн. коштують... То це лише кільця. І купив останній комплект в Україні... Наступний вийде втричі дорожчий... Для такого старта є основні три причини, які також не сильно "підкрутиш". 90% ремонтів - заміна. А так як вже зношене все, то заміна не рентабельна... Вот не рассказывайте,что эта техника не ремонтабельна!И сравнение с газонокосилкой и запчастями на неё тоже не в тему.Поршневая не ремонтируется?Серьёзно?Справедливости ради,Вы хотя бы указали-что именно за модель.Если 2т-то ремонтируется аж бегом,не за все деньги,и после ремонта ездит долго и счастливо,даже на китайском поршне ценой 300гр за комплект вместе с кольцами,пальцем,и стопорами.Для начала-проверить/заменить свечу.Так же не раскрыт вопрос воздушного фильтра-как Вы его обслуживали,и с какой периодичностью? В 03.07.2022 в 21:38, spasevich сказал: Проблему з клапаном відкидаю, бо при заводці працює на підвищених оборотах які спадають приблизно до хвилини. Электроклапан то рабочий,но канал топливный может быть забитым,и поэтому на холодную-когда клапан открыт, дополнительная порция бензина просто не поступает,а только лишний воздух. П.с.Да ,конечно,гораздо проще и дешевле,купить за 100-150гр баллончик быстрого старта,и постоянно лазить, пшикать для запуска двигателя....Экономия налицо.А можно вложить чуть больше,и наслаждаться запуском мотора с кнопки. Так что Вы выберите? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах