#29376 Опубліковано: 11 квітня, 2017 Есть моторчик безколлекторный (BLCD) с редуктором. Не могу определиться, на табличке указан вращающий момент непосредственно на валу мотора или после редуктора? Бо 100Ncm = 1Nm вроде как многовато для столь маленького моторчика на валу, а если после редуктора то побольше должно вроде быть.. Рядом для сравнения болгарский моторчик с табличкой, и выходит что его мощность в десять раз меньше немецкого.. ...а этого быть не может потому что не может быть никогда (С) Или я что то путаю? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#29539 Опубліковано: 12 квітня, 2017 ..никто ничего не может сказать? нашёл по мотору это: http://kazus.ru/forums/showthread.php?t=14530 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#29559 Опубліковано: 12 квітня, 2017 (змінено) Та скоріш за все після редуктора. Там вроді написано 104 об/хв при 100 N*cm Механічна потужність виходить біля 11 Вт - де доволі багато для такого моторчика, але він доволі швидкісний (при редукції 1:50 виходить 5200 обертів на валу мотора). Якщо ККД 50% - то при 24В він мав би брати біля 1А... Змінено 12 квітня, 2017 користувачем Quercus 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#29563 Опубліковано: 12 квітня, 2017 Та отож я й запутався), мотор BLDC, а в них КПД вище колекторного, чотирехфазний.. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#29564 Опубліковано: 12 квітня, 2017 Пишут что по паспорту обороты от 1000до10000 тыщ, может момент указали для гранично низких оборотов. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#29803 Опубліковано: 14 квітня, 2017 В 12.04.2017 в 11:53, Quercus сказал: Та скоріш за все після редуктора. Там вроді написано 104 об/хв при 100 N*cm Механічна потужність виходить біля 11 Вт - де доволі багато для такого моторчика, але він доволі швидкісний (при редукції 1:50 виходить 5200 обертів на валу мотора). Якщо ККД 50% - то при 24В він мав би брати біля 1А... Згоден, беручи до уваги надпис - після редуктора. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах