Ремонт Примуса

Плавим алюминий

234 сообщения в этой теме

Всім доброго дня! Учусь плавить та лить алюміній. Вроді получається. Пока як хоббі. Хотілось би ще й шось зароблять. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Привіт! Покажіть фото як Ви це робите і що у Вас получається. Було б цікаво побачити.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Так, я теж би з цікавістю подивився.:)

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Мені це також цікаво, оскільки у тата в майстерні накопичилось чималенько стружки з дюралю, латуні, бронзи, а віднести здати рука не піднімається.

Изменено пользователем bugsstrng
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
19 минут назад, Den09 сказал:

Привіт! Покажіть фото як Ви це робите і що у Вас получається. Було б цікаво побачити.

На днях буду плавить-покажу. Почалося банально-з газового балону зробив пічку в гараж, залишився кусок нижньої частини, зробив пічку для алюмінія, тігель. Покажу пічку, сировину та те шо получаєтьця.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

я маю приблизно таку саму пічку, після першої невдалої плавки я обвенув її мінватою і далі пішло все добре, плавлю в корпусі від холодильного компресора, розпалюю дровами, коли майже перегоріли кидаю вугілля і накриваю кришкою для меншої втрати тепла.

Безымянный.jpg

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
5 часов назад, Vladimir_M сказал:

я маю приблизно таку саму пічку, після першої невдалої плавки я обвенув її мінватою і далі пішло все добре, плавлю в корпусі від холодильного компресора, розпалюю дровами, коли майже перегоріли кидаю вугілля і накриваю кришкою для меншої втрати тепла.

Безымянный.jpg

Переходьте на пропан і буде вам щастя

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
17 часов назад, clio сказал:

Переходьте на пропан і буде вам щастя

на скільки пропанового балона хватає?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А хто який флюс добавляє? Справа в тому що розплавити алюміній це ще пів справи а вот вiдлити з ного шось бiльш-меньш добре ( я маю на увазі не пористу заготовку )дуже складно.Менi потрiбно робити 3-4 однакові форми щоб вибрати найкращу вiдливку. А інколи і це не допомагає. Температура лиття задовільна ,а вот флюс на жаль не добавляю тому що толком сам не розумiю де його і шо саме брати.:/

Снимок.JPG

1482856737320.jpg

1482856749239.jpg

1482856783368.jpg

1482856821384.jpg

5

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Флюс нужен, но его функция вторична. Нужна "барбатация" инертным газом (например аргоном),  причем трубку с газом нужно подводить к дну тигеля, чтобы пузырьки газа вынесли на поверхность пленки карбида алюминия  Al2O3  и смешались с флюсом. Пленки образуются на поверхности алюминиевых деталей и они не растворимы самим металлом даже при плавке. Если шихта из  стружки, то и пленки будет много, т.к. поверхность у стружки большая. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, Vladimir_M сказал:

на скільки пропанового балона хватає?

Все залежить від того які у вас апетити. Мені вистачае 12л балону дуже надовго, кілограм 15 думаю можна розплавити ( приблизно)

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
47 минут назад, Denys сказал:

А хто який флюс добавляє

Спробуйте KCl і NaCl 50/50

Тільки птрібно вводити на дно розплава, щоб флюс підіймав з дна на поверхню усе г......

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

По флюсу... Воно скоріше не флюс а роскислювач.  Сіль та сода 1 до 1. Насипаю в алюмінієві трубки та заклепую края. Порція 4 ст ложки. В кінці варки кидаю по одній пару трубок-весь шлак піднімаєтьця на гору.

2

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, Denys сказал:

.Менi потрiбно робити 3-4 однакові форми щоб вибрати найкращу вiдливку.

А в шо заливаєте? В мене така фігня була коли лив в не просушений до кінця гіпс. Ще страшніші чим у Вас на фото відливки були.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Я теж роблю подібний горн. Розрізав газовий автомобільний балон, і залив туди мертель. По центру поставив трубу ф240. Сохне. Але мертель якось дуже повільно сохне. За добу тільки трошки прихопило а так напівсире. Так має бути чи я щось не так роблю?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
57 минут назад, Ремонт Примуса сказал:

А в шо заливаєте? В мене така фігня була коли лив в не просушений до кінця гіпс. Ще страшніші чим у Вас на фото відливки були.

Гіпс незовсім підходить для литва алюмінію. Найкращий варіант цемент з переробом, або кварцевий пісок з силікатним клеєм.

Для заготовок- труби, швелери і т.д.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
30 минут назад, imsoma сказал:

Я теж роблю подібний горн. Розрізав газовий автомобільний балон, і залив туди мертель. По центру поставив трубу ф240. Сохне. Але мертель якось дуже повільно сохне. За добу тільки трошки прихопило а так напівсире. Так має бути чи я щось не так роблю?

Не поспішайте з сушкою, мертель- не гіпс, він сохне довго. Тим більше волога має змогу випаровуватись тільки через центр горна.

Колись теж робив подібний горн і влітку, сох декілька тижнів, прискорювати сушку неможна- потріскаєця все.....

Так, що запасайтесь терпінням і все буде ок! 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

як думаєте? Стікловата витримує більшу температуру чим мінвата чи навпаки? просто я коли плавив алюміній то обмотував балон мінватою і вона в деяких місцях, де сильніше прилягала до балона трохи прогоріла чи то поплавилась!

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Всем привет! если делать с "мартель" надо по наружной стороны баллона по сверлить, у меня сохло всю зиму возле батареи  и после первой топке с отверстий шел пар, да и по мере высыхания надо трещины подмазывать по другому не как.Лью в метал нормально получается,вот фотки.

фото0151.jpg

фото0152.jpg

 

фото0182.jpg

Изменено пользователем Игорь
5

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, clio сказал:

Так, що запасайтесь терпінням і все буде ок! 

Дякую за пораду. Дуаю терпцю на всю зиму не вистачить. Сьогодні пристосував інфрачервону лампу всередину щоб трошки краще сохло.Може і не правильно зробив, але лампа не дає занадто сильного нагріву.

Фктично створює ефект сонця. Завтра продовжу так підсушувати і про результат відпишуся. Самому цікаво стало потріскається чи ні :D

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, Vladimir_M сказал:

як думаєте? Стікловата витримує більшу температуру чим мінвата чи навпаки? просто я коли плавив алюміній то обмотував балон мінватою і вона в деяких місцях, де сильніше прилягала до балона трохи прогоріла чи то поплавилась!

За скловату навіть і не думайте- це лайно..... Трохи краще мінвата, але і вона довго не витримує високих темп. Найкращий варіант- каолінова вата мкрр 130. Ціна звичайно космос, але воно того варте, самий великий мінус, що її не продають шматками, а тільки рулонами. Погугліть, щось обов'язково знайдете

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 clio остатки рулона можно выставить в барахолку а то кусочек слишком большой выходит у них

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
24 минуты назад, krolik1 сказал:

 clio остатки рулона можно выставить в барахолку а то кусочек слишком большой выходит у них

Я с вами полностью согласен, для одной печурки многовато выходит. Остаток конечно выставить на продажу можно, но у меня тут идейка одна возникла. Хочу попробовать вместо мертеля сделать стенки из шамотного ультралегковеса. То есть сделать замес шамота с древесной мукой или тырсой, затем затрамбовать в баллон и высушить, ну а после хорошенько обжечь чтоб выгорел наполнитель. Таким образом получится пористая стенка с намноооого большей термоизоляцией чем просто из мертеля и намноооооого дешевле чем из ваты :)

Только не знаю когда до этого руки дойдут.......

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

на ру чипе кто то делал легко вес глина и тирса вроде довольный был 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
5 минут назад, clio сказал:

 

Только не знаю когда до этого руки дойдут.......

знакомо такое все хочется все интересно всем бы занимался а время постоянно не хватает ну и денег конечно

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас