tkondr

ТВ125П выставление передней бабки

14 повідомлень у цій темі

Просмотрел паспорт станка - информации ноль.

На станке признаков присутствия регулировочных винтов не обнаружил.

Может кто подскажет такое вообще возможно, что бы с завода не предусматривалось регулировки.

П.С. конусит 3 сотки на 80мм это вообще допустимо для станка 74 года, или продолжать борьбу?

 

Всем заранее спасибо

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Як для станка такого року це норма. А як для себе то забагато. Я в себе на тв 16 виставив в 1 сотку на 100 мм. Для цього довелось штифти рідні які шли з заводу зрізати. А то якщо по штифтам стояло то конусило більше 10 соток. . 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ещё вопрос по ТВ125П:

Меряю радиальный люфт шпиндельного подшипника - показывает 5 соток (0.05мм). 

Я в ужасе демонтирую планшайбу (резьба М48х3) лезу в передний подшипник, а он визуально идеальный. 

Меряю радиальный люфт шейки шпинделя - 2 микрона (0.002мм) при нагрузке 30кг на плече 1 метр что укладывается в паспортные нормы.

Ставлю планшайбу на место. Меряю люфт - 5 иногда 10 соток.

Внимание вопрос: как побороть люфт в резьбовом соединении планшайба/шпиндель?

И шейка базирующая покоцана и размер 49.95мм.

IMG_20220725_153539.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Проточіть шийку шпінделя начисто, можливо ще пройдіть різьбу різцем, і нова планшайба вам в допомогу

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, tkondr написав:

Ещё вопрос по ТВ125П:

Меряю радиальный люфт шпиндельного подшипника - показывает 5 соток (0.05мм). 

Я в ужасе демонтирую планшайбу (резьба М48х3) лезу в передний подшипник, а он визуально идеальный. 

Меряю радиальный люфт шейки шпинделя - 2 микрона (0.002мм) при нагрузке 30кг на плече 1 метр что укладывается в паспортные нормы.

Ставлю планшайбу на место. Меряю люфт - 5 иногда 10 соток.

Внимание вопрос: как побороть люфт в резьбовом соединении планшайба/шпиндель?

И шейка базирующая покоцана и размер 49.95мм.

IMG_20220725_153539.jpg

В мене таке було. Прослаблена різьба була на планшайбі. Купив нову і все пройшло. Бачив радили садити на локтайт , тоді люфт зникає. Але потім щоб зняти потрібно буде прикласти зусилля. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Проточил шейку как чисто.

Был размер 50.00

Стал 49.53

Микрометр которым мерял отдал в цех который по нему выставлял нутромер.

Сделали новую планшайбу.

Полет нормальный

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Немного фото

IMG_20220828_111059.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

И ещё вопрос может сталкивались:

Болты крепления патрона к планшайбе не пролазят между корпусом передней бабки и планшайбой.

Вот думаю купить три шпильки вкрутить их в патрон, а со стороны передней бабки затянуть гайками.

Так кто то делал? Работать будет?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На верстатах, де патрони сідають на посадковий конус на шпінделі так і зроблено.

 

Змінено користувачем nero
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Помогите люди добрые разобраться в подключении электродвигателя.

Обозначение на крышке распредкоробки контринтуитивно и ввело меня в ступор.

Техзадание: подключить двигатель в однофазную сеть 220В через конденсатор. Для этого собрал электрочасть в шкафу и перешёл к двигателю, а там вот такая бумажечка приклеена. Двигатель новый.

АИР 80 А4 К2 ІМ 1081

IMG_20230131_194510.jpg

IMG_20230131_194542.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Нормальний двигун. Стандартний. Бумажка для зовсім непонятних. 

Потрібні кондери приблизно 80мкф. Якщо потрібно то і пускові 100-120мкф. 

Пускові можна на 160В, робочі на 400-600В. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я звик, що при 220В підключаємо трикутником трьома перемичками які в самій коробці двигуна паралельні.

 

Тобто я кидаю дві перемички і з'єдную разом 1U 1V 1W?

А на 2U 2V 2W фазу нуль та конденсатор?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

"Бумажка" від Даландера, намальована на ній схема трикутник-подвійна зірка то схема включення двохшвидкісного мотора, шильдику вашого вона не відповідає, коротше кришка не від нього.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, nero написав:

"Бумажка" від Даландера, намальована на ній схема трикутник-подвійна зірка то схема включення двохшвидкісного мотора, шильдику вашого вона не відповідає, коротше кришка не від нього.

Дякую! Я одразу зрозумів що щось тут не те з цією намальованою схемою, але думка про те що кришка від іншого мотора чомусь до мене не дійшла.

 

Дякую всім хто прийняв участь в обговоренні. Завтра підєднаю і випробую (якщо буде світло)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку