grafalex

Как высверлить застрявший метчик?

29 повідомлень у цій темі

Есть несколько направляющих валов SFC20 20 мм в диаметре. Мне нужно в торцах просверлить отверстие и нарезать резьбу М8. В принципе сверлится и нарезается нормальным метчиком нормально, хотя металл твердоват. 

 

Проблема в том, что первое отверстие я нарезал китайским метчиком от TOPEX, метчик застрял и ни туда и ни сюда. Я ничего умнее не придумал чем отрезать торчащий метчик болгаркой и попробовать высверлить остатки. Оказалось, что метчик нифига не сверлится ни обычными (хорошими) сверлами, ни даже теми, которые типа для твердых металлов (в частности dexter pro).

 

Что можно сделать в такой ситуации и чем?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, grafalex написав:

Есть несколько направляющих валов SFC20 20 мм в диаметре. Мне нужно в торцах просверлить отверстие и нарезать резьбу М8. В принципе сверлится и нарезается нормальным метчиком нормально, хотя металл твердоват. 

 

Проблема в том, что первое отверстие я нарезал китайским метчиком от TOPEX, метчик застрял и ни туда и ни сюда. Я ничего умнее не придумал чем отрезать торчащий метчик болгаркой и попробовать высверлить остатки. Оказалось, что метчик нифига не сверлится ни обычными (хорошими) сверлами, ни даже теми, которые типа для твердых металлов (в частности dexter pro).

 

Что можно сделать в такой ситуации и чем?

Як варіант, якщо є можливість, переточити під сверло бур для бетону потрібного діаметру. Дякувати вони не дорогі.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Спробувати вибивати останки, твердою та гострою наставкою. Якщо почне кришитися, по маленькому осколку и по трішки. Навіть різьба залишиться цілою. А якщо метчік не кришитиметься, тоді навідь не знаю. У самого в кулачку патрона так і залишився остаток метчіка.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Классика жанра. Берете советское т/с сверло и на малых оборотох засверливаетесь под центровочное место. Затем, берете левое сверло и высверливаете обломыш. Если нет левого сверла, подойдет любой обломок многолезвийного инструмента: развертка, метчик, ценкер. Затачиваете его в виде ручного шабера, чтобы было не менее 3-х граней. А дальше в ручном или машинном режиме, этим шабером по-тихоньку выварачиваете обломаный метчик.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Спасибо всем за ответы

 

Quote

Як варіант, якщо є можливість, переточити під сверло бур для бетону потрібного діаметру. Дякувати вони не дорогі.

Старый бур имеется. Но под какой профиль его точить и что с ним потом дальше делать?

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, grafalex написав:

Оказалось, что метчик нифига не сверлится ни обычными (хорошими) сверлами, ни даже теми, которые типа для твердых металлов (в частности dexter pro).

только городить что- то типа электроискровой установки

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, grafalex написав:

Спасибо всем за ответы

 

Старый бур имеется. Но под какой профиль его точить и что с ним потом дальше делать?

 

 

точити під сверло,  можно и новий кітайський, або, знайдіть на барахольці совкові цвяхи по бетону і розбийте той мечик, вони крихкі - так легше за все))

ну і да,мечики  топекс гівно, шукайте нормальні двопрохідні або файні спіральні.

сам колись купив топекс м5 1,2,3 номер - ледь в в алюмінії різьбу нарізав?

сталь на тих валах класна, різьба ріжеться файно.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

99% - вибивають. Вони крихкі і т.д.

Є екстрактори обломків. Можна і самому зробити. Щоправда на наших просторах не зустрічав.

Суть - пруток як мітчик, але з рожками. 

 

можна пробанути з обломків і робити

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мисля вслух.

Залити отвір маслом. Вставити підходящий ізолятор-трубочку. В середину стержень графітовий, до зварювального і на малих токах...

Змінено користувачем Bogdan
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я б спробував взяти свердло по кераміці з твердосплавною напайкою без канавок ф4..5мм, переточити на ліве під метал та висвердлити потроху. Або алмазне кільцеве, може навіть краще буде. Залишки викрошити потім.

Змінено користувачем Fyva
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

не реклама, перша ссилка, яка попалась https://e-1.com.ua/klyuch-gaechny-j-nakidnoj-30-32mm-intertool-xt-1230-pozhiznennaya-garantiya_10682

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Если метчик не удалось выкрутить за тело то экстрактору там делать нечего .

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вытаскивал обломаные метчики из латуни и стали путём нагревания обломка  в детали горелкой (если нагрев не критичен для детали) до малинового цвета, давал медлено остыть накрыв  при этом деталь,  затем строго по центру бором с круглой головкой формировал углубление в обломке которое будет центром для сверла. Диаметр сверла=диаметру впадин убитого метчика. Сверлить на станках. что бы сверло не уводило.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

1) укоротить вал.....

2) 

3) идти в автосервис и толстым вольфрамовым (можно пробовать медным) прутком от споттера в режиме нагрева греть центр обломка постепенно высверливая....

4) медный пруток в патроне сверлильного станка (произолированная деталь от станка на плюс) сварочник  тиг/мма настройка на ток 80-120А а еще лучше трансформатор в масле или в струе масла то-же сверлят при умении.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

зробіть ванночку з пластиліну чи термоусадки в торці вала і залийте насичений розчин лимонної кислоти годин за 5 достатньо прослабне,заливайте шприцом з голкою щиб попало між витків,процедуру можна повторити кілька раз

Змінено користувачем boris
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якщо твердість штока на краю не сутево, різаком нагрівайте той обломок поки не розплавиться і витече потім заворіть полуавтоматом дірку та заново просвердліть та наріжьте різьбу

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Всем спасибо за ответы. Пробовал выбивать метчик, сверлить его более твердыми сверлами, долбить буром по бетону с победитовыми напайками. В последнем случае метчик ведет себя как мягкий металл и сминается, но крошится не хочет. Грел вал строительным феном (еще когда метчик был целый) - все равно не выкручивался.

 

В общем, потратил на сверла и инструменты больше 500 грн, при цене вала в 400 :) 

В итоге решил эксперименты не продолжать, а просто рядом  насверлил 2 отверстия под М4 - у меня задача просто зафиксировать вал, особых нагрузок быть не должно. В качестве плана Б буду либо укорачивать вал, отрезая кусок с метчиком, или сварганю какой-то хомут или оправку - мне вал только зафиксировать нужно.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, grafalex написав:

Всем спасибо за ответы. Пробовал выбивать метчик, сверлить его более твердыми сверлами, долбить буром по бетону с победитовыми напайками. В последнем случае метчик ведет себя как мягкий металл и сминается, но крошится не хочет. Грел вал строительным феном (еще когда метчик был целый) - все равно не выкручивался.

 

В общем, потратил на сверла и инструменты больше 500 грн, при цене вала в 400 :) 

В итоге решил эксперименты не продолжать, а просто рядом  насверлил 2 отверстия под М4 - у меня задача просто зафиксировать вал, особых нагрузок быть не должно. В качестве плана Б буду либо укорачивать вал, отрезая кусок с метчиком, или сварганю какой-то хомут или оправку - мне вал только зафиксировать нужно.

Ви  по суті самі собі проблему зробили, хвостовик у мечика мьякий(хоча не завжди), а Ви його врізали болгаркою, на майбутнє,  теба було його зламати, тоді він би розкришився.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин тому, grafalex написав:

мне вал только зафиксировать нужно.

то використайте ось таку опору вала, це-ж стандартна деталь

Опора вала направляющей станка shf20 20мм-500x500.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Да, я в курсе про такую деталь. Но не хотелось длину вала уменьшать. 

У меня подшипник ходит от края до края, а с такой штукой миллиметров 15 украдется.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вот эта схема работает.

С1-320мкф х160в 

С2-47мкф х 160в

катушка провод (0.63х4 жилы R-2om V-8.2)

R1- мощный реостат примерно 300 ват 

на электродах примерно 12-24 вольта при диаметре 4мм латунном стержне и на амперметре 1А появится устойчивая искра,прожигает 2мм за 20 минут

если использовать трубку латунную диаметром чуть больше центра метчика то прорежет быстрее гораздо,подача ручная среда керосин или подача углекислого газа

456.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Semen47 написав:

катушка провод (0.63х4 жилы R-2om V-8.2)

Тягова катушка стартера москвича або жигуля.Конденсатори тільки паперові або плівка, електроліти постріляють, як петарди.P3070087.jpg

, Semen47 написав:

R1- мощный реостат примерно 300 ват 

Правильно його вмикати ДО випрямляча.

Вся ліва сторона схеми ( трансформатор і діодний міст  замінюється зварювальним інвертором.

нынешняя схема..jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня.

Я так розумію, що ця схема добре працює  коли час КЗ в декілька сотих секунди (з моменту касання електрода до деталі і відтягуванню його електромагнітом) перед образуванням іскри і робочим ходом. Чи не пробували Ви свій агрегат в роботі не з "електродробилкою" на соленоїді, а при механічних подачах електрода, тобто значно повільнішші рухи шпінделя?

Чому таке тупе запитання - в закромах, під горами ящиків, коробок і прочогих "цінностей" третій десяток чекає своєї черги 4Е611 з практично новою механікою і повністю випатрошеним електрошкафом. В ньому шпиндель приводиться повітрям з частотою коливань десь 2Гц.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Pasha65 написав:

коли час КЗ в декілька сотих секунди

Справжнього КЗ в даній схемі завдяки індуктивності електромагніту немає , але є ""динамічне"" КЗ - цикли зарядки  робочої ємності. 

 

, Pasha65 написав:

Чи не пробували Ви свій агрегат в роботі не з "електродробилкою" на соленоїді, а при механічних подачах електрода, тобто значно повільнішші рухи шпінделя

Ні, не пробував. Але LC, CC, RC - генератори добре працюють з  механічними подачами електродвигуном ( теж є бажання так зробити  ) в промислових верстатах. З мінусів цих генераторів є порівняно великий знос електрода-інструменту, для випалювання уламків і  прошивки отворів - не критично. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Куляста_Блискавка написав:

Справжнього КЗ в даній схемі завдяки індуктивності електромагніту немає , але є ""динамічне"" КЗ - цикли зарядки  робочої ємності.

Тут немає КЗ для інвертора, хоча для нього це не критично, крива регулюванна його передбачає. Я мав на увазі КЗ для буферних ємностей ( на схемі С5-С7). При довгому контакті електрода з деталлю значна частина заряда конденсаторів йде просто на нагрів проводки, а оскільки січення в колі найменьше якраз в обкладках конденсаторів, то і страдають вони найбільше.

Дякую за відповідь, в цьому випадку здається легкого рішення не буде.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку