Karmadon

Охолодження ел. мотора.

21 повідомлення у цій темі

Сінхронний мотор, новий, але має ваду.

Нормальна температура роботи 60 градусів, але при такій температурі з'являються неприємні звуки. Думаю, що втулки трошки розширяються.

Питання - наскільки ефективна ця крильчатка?

Якщо її відламати і замінити на класичну, чи буде охолодження краще?

 

 

IMG_20220808_121142.jpg

IMG_20220808_121123.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Karmadon То можна порівняти з чимось іншим більш аеродинамічним вимірявши скільки воно повітря пропускає за хвилину, надрукувати потрібне - пару годин часу.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Та чим жеж я його виміряю :(

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Karmadon написав:

Та чим жеж я його виміряю :(

 

 

Петля + шматок текстоліту + важіль на кінці + лінійка.

Чи варіант для крутих бізнесменів -

 

Screenshot_187.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У відносних одиницях це можна зробити, звичайно.

Але.

Якщо я відломаю існуючу крильчатку, назад вже не встановлю, бо вона сформована на осі ротора і доведеться вже колхозити.

І не факт, що результат задовольнить.

Просто шкода часу.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Спробував клаптик паперу притулити до вент. отворів, взагалі не рухається, доведеться такі колхозити.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зробити під обойми макет вала з якіром але під шкв і з потрібною для виміру крильчаткою.

, Karmadon написав:

Спробував клаптик паперу притулити до вент. отворів, взагалі не рухається, доведеться такі колхозити.

 

Отворів треба більше ...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Подумав, що все одно ламати, то спробую трошки доробити.

Тестую...

 

 

IMG_20220808_140110.jpg

, softm написав:

Отворів треба більше ...

 

Та ні, їх достатньо.

Проблема ще в тому, що мотор на 500 rpm, крильчатка неефективна.

Змінено користувачем Karmadon
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А почему просто не добавить активное охлаждение, как на частотно регулируемых приводах? Очень многие постоянники в советском оборудовании были с подобным охлаждением, только в основном с "улиткой".

Снимок.PNG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, oleg992 написав:

почему просто не добавить активное охлаждение,

 

В конструкції, де використовується цей мотор, таке рішення неможливо застосувати.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Karmadon написав:

Подумав, що все одно ламати, то спробую трошки доробити.

Тестую...

 

 

IMG_20220808_140110.jpg

 

Та ні, їх достатньо.

Проблема ще в тому, що мотор на 500 rpm, крильчатка неефективна.

 

 

Але їх треба нахилити ... напевно в духовку і притиснути з обертанням

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, softm написав:

Але їх треба нахилити ... напевно в духовку і притиснути з обертанням

 

Це термостійкий пластик :(

 

Холєра, гріється так само.

Виникло питання, чи буде ефективна класична крильчатка на таких обертах?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Karmadon написав:

 

Це термостійкий пластик :(

 

Я дуже сумніваюсь, що там стоїть пластик який при 120С не попливе.

 

, Karmadon написав:

Холєра, гріється так само.

Виникло питання, чи буде ефективна класична крильчатка на таких обертах?

 

Є гідродинамічний опір середовища, який треба зменшити. Чи можна збільшити ефективність "крила" лопаті. Це робиться звичай зміною кута атаки.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Двигун завжди обертається тільки в одну сторону чи в різні? якщо в одну - то можна загнути лопасті щоб получився звичайний пропеллер для обдува на двигун, ну або виготовити з нуля, але якщо в різні - то особливо кращого за таку крильчатку яка уже встановлена не буде, бо повітря потрібно завжди направляти на двигун. Якщо зовнішнє охолодження неможливе, чи реальний варіант надіти на корпус двигуна ззовні радіатор?

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, softm написав:

дуже сумніваюсь, що там стоїть пластик який при 120С не попливе.

 

Спробував феном на виломаному шматочку, все ж таки гнеться, тільки "кипить". 

Зараз ми його...

, jenkins написав:

Двигун завжди обертається тільки в одну сторону чи в різні?

 

В одну.

 

, jenkins написав:

реальний варіант надіти на корпус двигуна ззовні радіатор?

 

Нажаль ні.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Позгинав, тестую...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Трошки краще, буду робити повноцінну металеву крильчатку.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Karmadon А що нема готових в Китаї?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година тому, softm написав:

@Karmadon А що нема готових в Китаї?

 

Гадки не маю, не зустрічав.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 годин тому, Karmadon написав:

В конструкції, де використовується цей мотор, таке рішення неможливо застосувати.

от не віриться, правда.

На 500 обертах не дуже розгонишся, хоч гни лопасті, хоч ні. Воно з заводу склепано певно не на той режим, в якому зараз експлуатується. Розрахувати крильчатку з нуля не так і просто...

Вентилятори товщиною в 20мм, в тому числі з живленням від мережі 220, не є чимось ексклюзивним. Невже не влізе?

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Можливо біля мотора є пневматика із достатнім тиском. Можна застосувати вихровий пневмогенератор холоду. Бачив такий охолоджувач на високонавантаженому сервомоторі. Але напевне то занадто дорого - десь під $250.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку