Володимир Скакевич

Чим підключити мотор.

27 повідомлень у цій темі

Прошу допомоги.Чим підключити мотор на якому написано що він працює на 220 вольт постоянки. Сам мотор від бігової доріжки.Дякую усім за відгуки.

pHXr7GXbW68.jpg

qtyRWfntVBQ.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Диодный мост и как минимум управляемый тиристорный выпрямитель.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Продаются готовые платы на микросхеме TDA1085.

Как раз для коллекторных двигателей. Посмотрите видео на YouTub по названию микросхемы.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Только что, YUSIK сказал:

Продаются готовые платы на микросхеме TDA1085.

Как раз для коллекторных двигателей. Посмотрите видео на YouTub по названию микросхемы.

на ардуїно можна чи ні. я думав що на TDA1085 потрібен датчик хола.а в мене тільки 3 провода плюс мінус і земля

4 минуты назад, SkosarV сказал:

Диодный мост и как минимум управляемый тиристорный выпрямитель.

я пробував.іскрять сильно щотки і іде сильний дим.неваріант.чекаю кращі пропозиції

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 минуты назад, Володимир Скакевич сказал:

на ардуїно можна чи ні. я думав що на TDA1085 потрібен датчик хола.а в мене тільки 3 провода плюс мінус і земля

я пробував.іскрять сильно щотки і іде сильний дим.неваріант.чекаю кращі пропозиції

хмм... чим міг тим поміг =( 
 ше буду думати 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 минуты назад, Володимир Скакевич сказал:

 

я пробував.іскрять сильно щотки і іде сильний дим.неваріант.чекаю кращі пропозиції

 

Щіткі іскрять та дим йде? Може якір той во - має короткозамкнуті обмоткі?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Только что, Саша сказал:

 

Щіткі іскрять та дим йде? Може якір той во - має короткозамкнуті обмоткі?

через діодний міст.інакше немає можливості провірити.і то тільки на секунду.обороти великі

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Хто знає, для чого там три дроти? Можливо цей двигун і на статорі має обмотку?

Тоді якщо її не підключити, а підключити лише два дроти - буде біда, і іскри і дим...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Щось тут не так, 220v, DC, 50/60Hz...

 

35 минут назад, Quercus сказал:

Хто знає, для чого там три дроти?

Скоріше за все +, -, та таходатчик...

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Обыкновенный щёточный моторчик, третий провод - заземление. Рискну преположить даже, что там внутри постоянные магниты, типа как на маломощных моторчиках для гравировальных станков. Соответственно подключение можно осуществлять так же, например готовым драйвером. Найдёте другой - покупайте, они все, как один: выпрямитель, транзистор, волшебная коробочка. Внутри волшебной коробочки TL494 и двe HA17458.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Движочек не очень маломощный - 1,75 лошадиных сил. Меня тоже смущают эти 50/60 Hz.

Змінено користувачем Grif
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Посмотрите схемы плат беговых дорожек,их довольно много в сети .Можно и конкретно вашу найти,если марку знаете.

 

 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 часов назад, Володимир Скакевич сказал:

 пробував.іскрять сильно щотки і іде сильний дим.неваріант.чекаю кращі пропозиції

Пробуйте через діодний міст із конденсатором , хоча б на 10-20мкФ та через ЛАТР із контролем струму , інакше , без рідної плати керування , у Вас не получиться !!!

І обов"язково контролюйте полярність , бо колеторні двигуни дуже частенько бувають "однобокі"

Змінено користувачем 032triton
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
20 часов назад, Mister сказал:

Обыкновенный щёточный моторчик, третий провод - заземление. Рискну преположить даже, что там внутри постоянные магниты, типа как на маломощных моторчиках для гравировальных станков. Соответственно подключение можно осуществлять так же, например готовым драйвером. Найдёте другой - покупайте, они все, как один: выпрямитель, транзистор, волшебная коробочка. Внутри волшебной коробочки TL494 и двe HA17458.

привіт .в мене є плата регулювання від мотора на 220 постоянки.Знатий з електро масажера і учора я пробував підключити до нього.погоріли діодні мости і сам симистор.якщо замінити діодний мост на більш потужний буде нормальноюось фото самої плати та моторчика до якого була підключена плата.і також фото діодного якого планую замінити.

B04EE704-8B35-4C16-BF67-FEF65772F9FC-699-000001D0F0C559F1_tmp.png

IMG_0988.JPG

kbpc3510.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 часа назад, 032triton сказал:

Пробуйте через діодний міст із конденсатором , хоча б на 10-20мкФ та через ЛАТР із контролем струму , інакше , без рідної плати керування , у Вас не получиться !!!

І обов"язково контролюйте полярність , бо колеторні двигуни дуже частенько бувають "однобокі"

дякую за відповідь.я зробив через діодний міст без конденсатора.працює тільки при включані дуже сильно іскрить потім іскрить але трішки.

ще одне питання в мене є також інший мотор на 220 постоянки з регулятором оборотів для нього.вчора пробував підключити погоріли усі діодні мости і симистор.якщо замінити на більш потужний діодний міст.як думаєте беде робити з регулятором.ось фото

B04EE704-8B35-4C16-BF67-FEF65772F9FC-699-000001D0F0C559F1_tmp.png

IMG_0988.JPG

kbpc3510.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Щітки у Вас іскрять , бо двигун без конденсатора в випрямлячі отримує не постійну напругу , а пульсуючу.

Цей міст реально розрахований на 15 -20 ампер довготривалої роботи , а 35 ампер це піковий показник .Семістор горить , бо пусковий струм двигуна є набагато більшим ніж робочий , є ще багато чинників які палять регулятори , але про них треба окрему тему робити .

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 минут назад, 032triton сказал:

Щітки у Вас іскрять , бо двигун без конденсатора в випрямлячі отримує не постійну напругу , а пульсуючу.

Цей міст реально розрахований на 15 -20 ампер довготривалої роботи , а 35 ампер це піковий показник .Семістор горить , бо пусковий струм двигуна є набагато більшим ніж робочий , є ще багато чинників які палять регулятори , але про них треба окрему тему робити .

я перепрошую я помилився з діодним ось через який я запускав.

якщо я заміню його та симистор буде працювати плата чи ще щось потрібно буде замінити?

KBPC5010.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Цей місток спалити ще трба вміти , там твердих 35-40 ампер і 1000 вольт , тобто Ви його навантажили майже на 10кВт , щось не то у схемі , або скоріш за все у двигуні.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 минуты назад, 032triton сказал:

Цей місток спалити ще трба вміти , там твердих 35-40 ампер і 1000 вольт , тобто Ви його навантажили майже на 10кВт , щось не то у схемі , або скоріш за все у двигуні.

ні я спалив маленькі діоди взяті з блока від принтера разом їх чотири.хочу замінити на цей.вибачаюсь за неправильно поставлене питання

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 часа назад, 032triton сказал:

Пробуйте через діодний міст із конденсатором , хоча б на 10-20мкФ та через ЛАТР із контролем струму , інакше , без рідної плати керування , у Вас не получиться !!!

І обов"язково контролюйте полярність , бо колеторні двигуни дуже частенько бувають "однобокі"

можеш написати точно які конденсатори брати 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Перевірте  спочатку двигун , якщо він на постійних магнітах , то покрутіть  і проконтролюйте вихідну напругу з нього .Конденсатора хватить на 10мкФ х 350в

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
23 часа назад, 032triton сказал:

Перевірте  спочатку двигун , якщо він на постійних магнітах , то покрутіть  і проконтролюйте вихідну напругу з нього .Конденсатора хватить на 10мкФ х 350в

привіт.як перевірити мотор чи він на магнітах.

одертом від руки мотор видає 7.25 вольт постоянки 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
19 минут назад, Володимир Скакевич сказал:

привіт.як перевірити мотор чи він на магнітах.

одертом від руки мотор видає 7.25 вольт постоянки 

Можна вважати , що двигун робочий і він на постійних магнітах , шукайте далі не справності у вашому регуляторі , або зробіть так як я писав вище !

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ваш двигатель с беговой дорожки? В беговых дорогах обычно управление идёт полевиком +защитный диод... или в самом дешмане тиристорным мостом... максимум напряжения в 300в на эти моторы подают редко, так как тяжеловато долго бегать на скоростях от 18км/час. :) среднее макс рабочее добивает до 200 +/-... практически любая дорожка такой мотор роскручивает плавно! Скачков тока нет! Если хотите запустить свой - возьмите димер с плавным стартом.... на выход диодный мост... + конденсатор 330мкф х 400в... 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 минуту назад, FantomFX сказал:

Ваш двигатель с беговой дорожки? В беговых дорогах обычно управление идёт полевиком +защитный диод... или в самом дешмане тиристорным мостом... максимум напряжения в 300в на эти моторы подают редко, так как тяжеловато долго бегать на скоростях от 18км/час. :) среднее макс рабочее добивает до 200 +/-... практически любая дорожка такой мотор роскручивает плавно! Скачков тока нет! Если хотите запустить свой - возьмите димер с плавным стартом.... на выход диодный мост... + конденсатор 330мкф х 400в... 

куди підкльчати конденсатор.я недеже в електриці

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку