Відповідь - 4 чи 1   21 користувач проголосував

  1. 1. Відповідь - 4 чи 1

    • 1
      9
    • 4
      12

Будь ласка, войдите или зареєструйтеся для голосування в опитуванні.

16 повідомлень у цій темі

Screenshot_1.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

1

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

20:2(5+5)

100 чи 1

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, куко написав:

1

 

Мало б виглядати так:

1.png

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 годин тому, softm написав:

Screenshot_1.jpg

Звичайна "проблема" правил запису "дробі" (залежить від часу та місця навчання пацієнта).
З одного боку діє правило скоротшеня дробі (36/6), з іншого: від напису верхньої частини ( : або /) :)
Як на малюнку то 4.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 годин тому, gesichtslos написав:

Мало б виглядати так:

Знак множення є пріорітетним (тобто спочатку "3" множимо на те що в лапках). А вже далі... :)
А тут в любому випадку 24/6 (виконати те що в лапках, потім послідовно весь "верх")...

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Screenshot_17.png

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Буде 4.

На одному форумі по цій формулі був холівар на 5 сторінок )))

Правда, там закінчилось (вибачте за слово, срачом) мірянням дипломів ))).

 

Змінено користувачем Кулибкин
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

С такой формой записи 4 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, vaycartana написав:

С такой формой записи 4 

А почему не 12?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Stebium1 написав:

А почему не 12?

6 в знаменателе дроби явно указывает, что деление нужно произвести над результатом выражения 36/3*(8-6), дальше уже стандартно операция в скобках, а потом последующие в порядке из следования. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@vaycartana То я прикалываюсь, бо задача кажись третьего класса.

Там же описывается, что знак умножения перед скобками можно пропустить. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Цієї дилеми пріоритизації операції не виникає при записі або через ":", або через дроби, не в мішанині. У першому випадку виставляються дужки пріоритету, у другому знак "=" навпроти головного дробу.

, Stebium1 написав:

кажись третьего класса

5-6 клас

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Одессит написав:

Звичайна "проблема" правил запису "дробі" (залежить від часу та місця навчання пацієнта).
З одного боку діє правило скоротшеня дробі (36/6), з іншого: від напису верхньої частини ( : або /) :)
Як на малюнку то 4.

Якщо пацієнти вчились в школі, то не писали б в одному виразі знак ділення з різних систем обчислення. Написавши його або алгебраїчно весь, або через чисельник/знаменник весь і все стане зрозуміло. Ділення можна виразити через множення, бо в принципі це одне і те саме, і порядок виконання їх однаковий. 

(36/3*(8-2) ) /6=4. 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година тому, andrysir1 написав:

Якщо пацієнти вчились в школі, то не писали б в одному виразі знак ділення з різних систем обчислення. Написавши його або алгебраїчно весь, або через чисельник/знаменник весь і все стане зрозуміло. Ділення можна виразити через множення, бо в принципі це одне і те саме, і порядок виконання їх однаковий. 

(36/3*(8-2) ) /6=4. 

Звісно.
Це загальна проблема тіх хто вчився в школі, і тіх хто народився з калькуляторм в руці (доречі: калькулятори теж різні бувають).
Бо в школі вчили: спочатку в чисельнику виконуються дії в лапках. Потім послідовно (з ліва на право) вся решта.
А вже потім ділимо на знаменатель.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку