Відповідь - 4 чи 1   21 користувач проголосував

  1. 1. Відповідь - 4 чи 1

    • 1
      9
    • 4
      12

Будь ласка, войдите или зареєструйтеся для голосування в опитуванні.

16 повідомлень у цій темі

Screenshot_1.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

1

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

20:2(5+5)

100 чи 1

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, куко написав:

1

 

Мало б виглядати так:

1.png

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 годин тому, softm написав:

Screenshot_1.jpg

Звичайна "проблема" правил запису "дробі" (залежить від часу та місця навчання пацієнта).
З одного боку діє правило скоротшеня дробі (36/6), з іншого: від напису верхньої частини ( : або /) :)
Як на малюнку то 4.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 годин тому, gesichtslos написав:

Мало б виглядати так:

Знак множення є пріорітетним (тобто спочатку "3" множимо на те що в лапках). А вже далі... :)
А тут в любому випадку 24/6 (виконати те що в лапках, потім послідовно весь "верх")...

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Screenshot_17.png

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

#326572 Опубліковано: (змінено)

Буде 4.

На одному форумі по цій формулі був холівар на 5 сторінок )))

Правда, там закінчилось (вибачте за слово, срачом) мірянням дипломів ))).

 

Змінено користувачем Кулибкин
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

С такой формой записи 4 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, vaycartana написав:

С такой формой записи 4 

А почему не 12?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Stebium1 написав:

А почему не 12?

6 в знаменателе дроби явно указывает, что деление нужно произвести над результатом выражения 36/3*(8-6), дальше уже стандартно операция в скобках, а потом последующие в порядке из следования. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@vaycartana То я прикалываюсь, бо задача кажись третьего класса.

Там же описывается, что знак умножения перед скобками можно пропустить. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Цієї дилеми пріоритизації операції не виникає при записі або через ":", або через дроби, не в мішанині. У першому випадку виставляються дужки пріоритету, у другому знак "=" навпроти головного дробу.

, Stebium1 написав:

кажись третьего класса

5-6 клас

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Одессит написав:

Звичайна "проблема" правил запису "дробі" (залежить від часу та місця навчання пацієнта).
З одного боку діє правило скоротшеня дробі (36/6), з іншого: від напису верхньої частини ( : або /) :)
Як на малюнку то 4.

Якщо пацієнти вчились в школі, то не писали б в одному виразі знак ділення з різних систем обчислення. Написавши його або алгебраїчно весь, або через чисельник/знаменник весь і все стане зрозуміло. Ділення можна виразити через множення, бо в принципі це одне і те саме, і порядок виконання їх однаковий. 

(36/3*(8-2) ) /6=4. 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година тому, andrysir1 написав:

Якщо пацієнти вчились в школі, то не писали б в одному виразі знак ділення з різних систем обчислення. Написавши його або алгебраїчно весь, або через чисельник/знаменник весь і все стане зрозуміло. Ділення можна виразити через множення, бо в принципі це одне і те саме, і порядок виконання їх однаковий. 

(36/3*(8-2) ) /6=4. 

Звісно.
Це загальна проблема тіх хто вчився в школі, і тіх хто народився з калькуляторм в руці (доречі: калькулятори теж різні бувають).
Бо в школі вчили: спочатку в чисельнику виконуються дії в лапках. Потім послідовно (з ліва на право) вся решта.
А вже потім ділимо на знаменатель.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку