Юра 88

Потрібно заварити чавунний блок циліндрів

43 повідомлення у цій темі

:D

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Подогей блок чуть выше рабочей темпиратуры двигателя градусов на 20 и прирывисто вари униторовским никелеевым электродом,диаметр электрода  от 1.5мм до 2мм.Перед сваркой своего блока для начала попрактикуйся  на старом  ненужном блоке или чугуне соответствующей толщины.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Еще можно сделать суспензию кварцевого песка мелкого и в промежутках с окунанием обсыпать песком сухим и так до наращивания слоя в сантиметр. Высушить и прокалить вместе с блоком внутри пр температуре 900-1000 градусов. Затем собрать здоровенную печь. утеплить по стенкам и греть горелкой с поддувом на отработке до 1450 градусов- на самом деле со всей дури насколько возможно. Это по сути аналог гибридный литья по выплавляемым моделям. Чугун расплавится внутри формы и все трещины сойдутся. Будет как новая отливка. Ну это конечно теоретически.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Може чогось не зрозумів, але чому не можна загільзувати той циліндр? Заварити так щоб потім працювало - як на мене - нереально. Гільза запресована на на клею, або на герметику - й можна надіятися, що буде робити. Багато разів робив так, в більшості  випадків працювало. Схоже, сусідня гільза таки загільзована...

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Взагалі я не дуже впевнений в перспективі даного ремонту. Враховуючи теперішній стан мабуть простіше та дешевше замінити двигун на б.в подібних характеристик, як дизельних, так і на газу. Щоб не сприймалось, як реклама спробуйте знайти щось подібне до Дихтол HTR  Знаю, що у Львові свого часу люди займались реалізацією??? двохкомпонентних металонаповнених компаундів для ремонту та відновленню промислового обладнання. Можна "покопати" та проконсультуватись з продавцями в цьому напрямку.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, savelich сказал:

Може чогось не зрозумів, але чому не можна загільзувати той циліндр? Заварити так щоб потім працювало - як на мене - нереально. Гільза запресована на на клею, або на герметику - й можна надіятися, що буде робити. Багато разів робив так, в більшості  випадків працювало. Схоже, сусідня гільза таки загільзована...

Циліндр з заводу гільзований , заварити потрібно тріщину яка під гільзою , тріщину зробило при обриві шатуна причому бок тріс а гільза ні. 

На фото тріщина позначена синім , я думаю обварити її з зовні  ( позначено червоним) і потім розшити її з середини і заварити , також заварити решту дефектів по кругу. потім розточити , і запресувати нову гільзу .

 

Мотор поставити   від легковушки можна , але це вже крайній варіант .  Можна також цей переробити під мокрі гільзи , в нього є модифікація з мокрими гільзами.  Бюджет на ремонт даного агрегату максимум 1000 євро. більше просто не вигідно.  

 

20120101_053004.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так это в обще не проблема , просто варится , грамм 50 панча, и в расточку.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
36 минут назад, Юра 88 сказал:

Циліндр з заводу гільзований , заварити потрібно тріщину яка під гільзою , тріщину зробило при обриві шатуна причому бок тріс а гільза ні. 

На фото тріщина позначена синім , я думаю обварити її з зовні  ( позначено червоним) і потім розшити її з середини і заварити , також заварити решту дефектів по кругу. потім розточити , і запресувати нову гільзу .

 

Мотор поставити   від легковушки можна , але це вже крайній варіант .  Можна також цей переробити під мокрі гільзи , в нього є модифікація з мокрими гільзами.  Бюджет на ремонт даного агрегату максимум 1000 євро. більше просто не вигідно.  

 

20120101_053004.jpg

Якщо  тріщина до водяної рубашки  не дійшла, то я би залишив як є. Почнете варити, можете тільки гірше зробити. Якщо й заварите, то як потім обробити поверхню циліндра? Я би не взявся сварку обробляти  на розточному - різця жаль... 

Змінено користувачем savelich
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

После панча не звенит, нет отбела, проверено сотни раз. режется и шлифуется легко.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Это если проволокой полуавтоматом?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 минуты назад, R2M2 сказал:

Это если проволокой полуавтоматом?

Да.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Хорошо, что я не взялся заваривать трещину на малой продольной аргоном, а то бы все испортил.)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 часов назад, Master72 сказал:

Подогей блок чуть выше рабочей темпиратуры двигателя градусов на 20 и прирывисто вари униторовским никелеевым электродом,диаметр электрода  от 1.5мм до 2мм.Перед сваркой своего блока для начала попрактикуйся  на старом  ненужном блоке или чугуне соответствующей толщины.

После сварки униторовскими электродами  чугун обрабатывается нормально,так как темпиратура плавления электродов ниже, чем темпиратура при которой калится чугун. У меня мех обработка чугуна прошла легко, ну а вы там  для начала пробуйте на чём то сами проварить и обработать...а потом уже на  своём блоке.Только проиводитель этих электродов рекомендует варить прирывисто типа давать немного остывать сварочному шву)чтоб не перегреть до отбеливания чугуна...ну вот как то так...)))

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 часа назад, Master72 сказал:

После сварки униторовскими электродами  чугун обрабатывается нормально,так как темпиратура плавления электродов ниже, чем темпиратура при которой калится чугун. У меня мех обработка чугуна прошла легко, ну а вы там  для начала пробуйте на чём то сами проварить и обработать...а потом уже на  своём блоке.Только проиводитель этих электродов рекомендует варить прирывисто типа давать немного остывать сварочному шву)чтоб не перегреть до отбеливания чугуна...ну вот как то так...)))

Точно так само хотів сьогодні написати  , на роботі пару років тому я варив тіски , сьогодні пішов подивився як вони , і пройшовся  по шову пильником  бере без проблем . враження що в процесі зварки йде наплавка нікеля  і все. 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Шов и не будет звенеть, никель мягкий , звенит околошовная зона.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 23.04.2017 в 05:48, Master72 сказал:

униторовским никелеевым электродом,

А де такі є?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Электроды по чугуну Unitor NICKEL-333N.

 

Электроды Unitor NICKEL-333N из никеля (Ni 92-95 %) для сварки чугуна.
 
  Электроды для сварки чугуна Unitor NICKEL-333N - это специальный электрод для холодной сварки маслянистого (замасленного) чугуна (особенно при ремонте двигателей внутреннего сгорания). Процесс подготовки поврежденного участка состоит в следующем:
- с помощью детектора трещин определите длину трещины или разлома;
- просверлите отверстие на конце трещины с помощью сверла диаметром 3 мм,  чтобы предотвратить дальнейший разлом во время сварки.
 
  Электроды для чугуна Unitor NICKEL-333N  могут работать как на переменном, так и на постоянном токе обратной  полярности. Используйте достаточно короткую дугу. Электрод держите почти под прямым углом к обрабатываемой детали и варите короткими валиками 2-3 см с интервалами. После того, как наварен валик, его следует отбить молотком, начиная от кратера к начальной точке. Это необходимо сделать для того, чтобы противостоять усадке шва. 
 Прежде чем продолжать сварку, дайте шву остыть. Согласно общему правилу свариваемый участок должен остыть настолько, чтобы до него можно было дотронуться рукой, прежде чем наваривать следующий валик 2-3 см (холодная сварка). При заваривании трещины, которая не делит деталь на две части, всегда начинайте сваривать с внешней стороны трещины и продолжайте по направлению внутрь.
 
 Толщина материала – решающий фактор при выборе между Nickel-333N и железо-никелевым  электродом. Nickel-333N пригоден для сварки более тонких материалов или выполнения первого валика на маслянистом чугуне. Следующие валики делаются электродом типаUTP 86FN. Этот электрод используется для сварки многоваликовыми швами тяжелых плотных материалов. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Пробував сьогодні заварити блок . Варив електродами фірми ІNE ,  результат можна сказати так  не дуже, варити варить ,але практично не можливо класти  тонкий шов. в результаті потрібно варити на довшій дузі і якби заливати дефекти.  Тріщин після остигання не помітив .  

Сам шов і чавун біля шва  обробляється добре.  В майбутньому  попробую обварити дефекти біля шва Тіг сваркою  . і дам в розточку  подивитися який буде результат.

Блок варив суто ради цікавості, чи щось з цього буде, так як найшов  мотор в зборі і в кінці тижня поїду забирати.

 

20170425_141035.jpg

20170425_152710.jpg

20170425_150135.jpg

20170425_150141.jpg

20170425_152718.jpg

20170425_152723.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку