4 490 повідомлень у цій темі

171916062_956161598457978_6262189113233817880_n.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

172304108_3877043419030754_5381530595918932669_n.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

172655724_518574165979698_4738685839597921131_n.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

мда, ну щоб головку на циркулярці гіблянути я ще точно такого невидів :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 Главное не стесняются выставлять  это в нете, дабы дурь каждого видна была!

 Вот ещё один балконный " шлифовщик".

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Иванович написав:

Вот ещё один балконный " шлифовщик".

Це ж був час і натхнення. O.o

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У всьому тому рофлі з шліфовкою головок, метод шабером на фарбу по повірочній плиті - самий нерофлячий. Думаю там навіть результат може буде норм, але трудо затрат певно на робочий день

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, Иванович написав:

Главное не стесняются выставлять  это в нете

Да уж.

А пам'ятаю був канал "ремонт двигателя и интересное", то там чувак взагалі спростив всім життя, принцип той самий шо в балконщика, але "без разборки двигателя", зняв піддон, в шатун застуканої шийки підмотав наждачки і стартером вйо крутити, ох агонь!)))

Незнаю шо на тому каналі зараз робиться, но тоді 99 % інформації - повна енцефалопатія)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А теперь то, что впаривают для продажи под видом  капитально отремонтированного двигателя ( прислали на Вайбер).

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, romkalush сказал:

 

 

некоторые методы вполне рабочие. Но когда размер головки в несколько раз превышает размер абразивного круга... - это уже клиника..

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 годин назад, gesichtslos написав:

некоторые методы вполне рабочие. Но когда размер головки в несколько раз превышает размер абразивного круга... - это уже клиника..

Там на 1:10 кажись чувак з Chernega rose головку шабрить, при наявності станків шабрити ГБЦ тоже клініка )))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години назад, Dr_Hammer написав:

Там на 1:10 кажись чувак з Chernega rose головку шабрить, при наявності станків шабрити ГБЦ тоже клініка )))

Мені також так здалося. Але не все можна на фрезері чухнути. А може перфекціонізм зашкалює )

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Насмотрятся глупостей про шлифовку на коленках, потом привозят головы со скошенными плоскостями, обкатаешь индикатором и не знаешь что делать, или наваривать, или снимать 3 десятки. И не смешно становится, когда посмотришь на цену этой головы.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Годину по тому, на Дискавері збирають промислові компессори ( ремонт), шийки шатунів дошліфовують наждачною стрічкою за допомогою приспособи на тип гріндера. Міряють механічним мікрометром. Так що...

Змінено користувачем Y.fowler.
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Та шо ту алюминьку шабрить?  Быстрее чем в другой город везти на плоскошлиф. А с учетом того ,что мне на метровой длине нашлифовали горб в семь соток то еще и точнее. А вы говорите фрезеровать.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Перші верстати зробили на колінках, потім ті верстати робили більш точні верстати які доводились до потрібної точності на колінках, сучасні верстати вже можуть обходитися без колінок. Якихось 2500 років знадобилось)))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Y.fowler. написав:

Якихось 2500 років знадобилось

Ти маєш на увазі римську верстатобудівельну мануфактуру вуйка Архімеда ?

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 година назад, технократ написав:

Ти маєш на увазі римську верстатобудівельну мануфактуру вуйка Архімеда ?

Ні, ні , та мануфактура в Греції була 9_9

Змінено користувачем SWA
доповнення
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую, саме так ...

Переплутав  з Леонардо,

Той теж, здається, точив з дерева ходові гвинти для своїх оптикошліфовальних верстатів.

Змінено користувачем технократ
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ніби китайці першого токарника злаштували

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Заморозився, ось як ті чуваки шліфують колінвали.

 

A79B0237-F48E-48BF-8590-604B92D5089B.jpeg

25E0DA13-549C-4A7A-BA04-DF59DF1845B7.jpeg

98A96376-1CD5-4C8A-BEF0-A3EC6C42652D.jpeg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Y.fowler. написав:

Ніби китайці першого токарника злаштували

Ну, от як так можна ?  :/

Адже всім гарним хлопчикам відомо, що першого токарного верстата зробив пьотр пєрвий.

Которий царь.

Він на ньому потім ще пушечкі тачіл для караблікав.

Навіть у кіно таке колись показували.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку