Sabur

1к62 допомога в ремонті

43 повідомлення у цій темі

Привіт всім! Я рідко сижу на форумах я більше практик сижу довго в гаражі і пробую всьо зремонтувати просто переглянувши пару креслень (схем) але незавжди так виходить, як показує практика треба інколи і розумної поради. Думаю в цьому форумі знайдуться такі люди які щось підкажуть і я надюсь також бути їм корисним.

Одже купив я ще рік назад токарний 1к62 на ньому працюю рідко в основному точу на ньому тормозні диски, виконую обдирочні роботи, та точу довгі вали. Але зараз думаю на ньому робити основну роботу такшо треба його довести докінця...зараз є якась проблема з фрекционом коли запускаю станок мотору якби тяжко запуститися і починає смердіти щепленям сьогодні щось пробував його відрегулювати здалосяб що всьо получилось та коли прошло пару годин після того як його включав попробував його знов включити і почалось тосаме. Сморід і нагруска на мотор при включені.Підкажіть як його правильно відрегулювати, чи капєц пришло діскам, чи банально проблема в маслі

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Яке масло використовуэте?

Змінено користувачем VUL777CAN
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Залив яке було нахаляву камазовське!!) знаю що від нього подохло багато тракторів і іншої авто техніки но думаю станкам має бути в серівно головне щоб воно було.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Бедный станочек (((

Залив такое масло и станок помрет (

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну хоть би И20... Може на корзинах підшипники подохли? 

Змінено користувачем Angerfist
пропуск літери
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тут ще питання погано розкрите!!! як запускаєш? на нейтралі? попробуй на прямому чи ревесі мотор запустити...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я бы в первую очередь заменил масло,слишком отличаются вязкость"камазовского",и  И-20. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Шо масло навіть станки не сприймають? значить завтра будем міняти... Запускаю вбільшості на нейтралі але якщо непомиляюсь то і на прямих і зворотніх обертах тожсаме

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Если менять масло!!!

Во первых!

Нужно все слить!

Во вторых заливают моющее средство какое-то...

А потом уже заливают хорошие масло!

А вообще вам не помешает кап.ремонт.

Полностью перебрать и покрасить )

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 минуты назад, Micromotor сказал:

Если менять масло!!!

Во первых!

Нужно все слить!

Во вторых заливают моющее средство какое-то...

А потом уже заливают хорошие масло!

А вообще вам не помешает кап.ремонт.

Полностью перебрать и покрасить )

Так вже повністю розібрав відчистив покрасив змастив винти на плавляючі, втулочки- мотюльом 7100 остатками з заміни масла на мотоциклі. Лишилась проблема з фрикционом і з виставленям задньої бабки але з бабкою думаю сам справлюсь вже всьотаки поняв що як. 

Так я знаю що треба спочатку злити старе масло атоді заливати нове!!! І важно закрутити болтік зливу  масла ато я знаю пару таких які забули закрутити і банка дорогого масла ішла в землю???

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Понял вас!)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
37 минут назад, Micromotor сказал:

А на рахунок сож дякою хороша тема тоже задумуюсь купити каністорку 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не за что ? ;)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 часа назад, Sabur сказал:

Привіт всім! Я рідко сижу на форумах я більше практик сижу довго в гаражі і пробую всьо зремонтувати просто переглянувши пару креслень (схем) але незавжди так виходить, як показує практика треба інколи і розумної поради. Думаю в цьому форумі знайдуться такі люди які щось підкажуть і я надюсь також бути їм корисним.

Одже купив я ще рік назад токарний 1к62 на ньому працюю рідко в основному точу на ньому тормозні диски, виконую обдирочні роботи, та точу довгі вали. Але зараз думаю на ньому робити основну роботу такшо треба його довести докінця...зараз є якась проблема з фрекционом коли запускаю станок мотору якби тяжко запуститися і починає смердіти щепленям сьогодні щось пробував його відрегулювати здалосяб що всьо получилось та коли прошло пару годин після того як його включав попробував його знов включити і почалось тосаме. Сморід і нагруска на мотор при включені.Підкажіть як його правильно відрегулювати, чи капєц пришло діскам, чи банально проблема в маслі

Что при пуске показывает амперметр?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якщо не проти то по порядку може щось трохи підзабув то виправляйте. Фрікциони за для того щоб не горіли потрібно щоб один був піджатий а інший віджатий, Якщо один із фрікціонів не відпускается то свідчить про те что мала рухомість середньої втулки. її рухливість  складается із коромисла яке переводе втулку вперед-посередені-назад. Фаски у втулці  яка рухае коромисло може вибирати люфт із за цього  буде меньше рухливисть. Також на фіксацію мае вплив положення ручки включення фрікціона а там люфт набігае на пальцях якщо я правільно памятаю то там їх два задній ричаг також добавляе люфт через шпонку. Ну от оце все можна перевіріти спочатку зняли кришку та посмикали ручку вверх-вниз звертайте увагу скільки проходить ручка для включення можливо треба висттавити фвксатор (до нього доступ під кришкою сзаду) ну і звичайно мастило. До речі на схемах можна порахувати яка мае бути товщина набору пластин.

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
22 часа назад, Sabur сказал:

якась проблема з фрекционом коли запускаю станок мотору якби тяжко запуститися і починає смердіти щепленям сьогодні щось пробував його відрегулювати здалосяб що всьо получилось

Эта проблема возникла с похолоданием или  летом тоже была?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

при нейтральном положении рычага фрекционы должны быть свободны при перереводе рычага вперед или назад один из фрекционов должен бить зажат а второй отпущен если они будут оба зажаты то один из них будет гореть

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А нельзя так: отпустить тормоз и запустить станок при нентральном положении фрикционов, в какую сторону поведёт патрон тот фрикцион и перетянут? Ну естественно перед проверкой покрутить станок, что бы прогрелась бабка.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 минут назад, perezvon сказал:

А нельзя так: отпустить тормоз и запустить станок при нентральном положении фрикционов, в какую сторону поведёт патрон тот фрикцион и перетянут? Ну естественно перед проверкой покрутить станок, что бы прогрелась бабка.

может и масляной плёнкой тянуть и скорее всего будет тянуть тот где больше пластин.

Змінено користувачем Harmix
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 минуты назад, Harmix сказал:

может и масляной плёнкой тянуть и скорее всего будет тянуть тот где больше пластин.

Ну при холодном масле это да. Но когда масло прогретое и болтается там как вода то тянуть как бы не должно. Есть же люди, что работают вообще без тормоза а тормозят фрикционом?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

мужики тормоз это лента который тормозит потрон а фрикционы это муфта для плавнога старта и последуещиго вращения патрона просто не однократно всречался с проблемой дыма из коробки на16к20 1к62 дип 300

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 минуты назад, Gramatik Sasha сказал:

мужики тормоз это лента который тормозит потрон а фрикционы это муфта для плавнога старта и последуещиго вращения патрона просто не однократно всречался с проблемой дыма из коробки на16к20 1к62 дип 300

 

Дип 300 1М63 тормоз электромуфта стоит, слабое место кожух и провод, перетирается, иногда или неопытные ремонтники перебивают провод. Долго слесарем-ремонтником был. Сейчас большой перерыв но руки помнят.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Масло не густое часом?  Я когда свою кашку в гараж приволок масло не поменял, оно на дисках пригорать стало. Полечил промывкой фрикциона и заменой масла, плюс регулировкой оного. На зиму И-20 попробуй. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 часов назад, Gramatik Sasha сказал:

мужики тормоз это лента который тормозит потрон а фрикционы это муфта для плавнога старта и последуещиго вращения патрона просто не однократно всречался с проблемой дыма из коробки на16к20 1к62 дип 300

 

Извините, но если Вы не однократно встречался с проблемой дыма из коробки на16к20 1к62, то наверное у Вас есть опыт и решения этой проблемы? В таком случаи, может быть Вы поделитесь с сообществом!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку