Golem

Перегрів єлектродвигуна від частотника

25 повідомлень у цій темі

Всім салют. Маю гріндера з двигуном 1,5 квт 3000 об., працює від китайського частотника Еcogoo 9100 на виході 3 фази 220 в. обмотки підключені трикутником. При роботі сильно гріється, при тому що встановлена нова збільшена крильчатка, яка качає в рази більше повітря. 

Опір обмоток 4,5- 4,6 -4,7 Ом закорочення між обмотками і корпусом немає. Налаштування частотника заводські, змінений тільки час повільного старту і відключене гальмування

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

По пам'яті, при першому налаштуванні потрібно зробити автовизначення двигуна, а після того налаштовувати інші параметри. Гляньте в мануалі на це.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ці номінальні налаштування виставлені. Частота 50 Гц, напруга 220 в, оберти 3000, ток 6А

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На каких оборотах работаете? Какой реальный ток двигателя?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, el-mech написав:

На каких оборотах работаете? Какой реальный ток двигателя?

Регулюю оберти частотою, від 15 до 50 герц, найчастіше 30, тобто оберти будуть 1800. Ток сам хотів виміряти, але невистачає знань як підключити мультиметр

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якщо той двигун подовгу працює на знижених обертах - спробуйте поставити йому примусовий обдув (вентилятор від 220В замість крильчатки). В мене на ТВ-шці стоїть 1.1кВт, і теж майже постійно на 30-35Гц, теж трошки грівся (хоч і не скажу що дуже сильно). Поставив вентилятор - Tidar якось 180мм діаметром чи щось таке - ніби допомагає

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Заміряв ток на одній фазі при холостих обертах. При частоті 17 гц -8,5 ампер, при частоті 30 герц -9,3 ампера

, memoliza написав:

подовгу працює

нагрів іде за дві хвилини градусів 45. Там обдув такий стоїть, як пилосос

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В налаштуваннях є параметр PB.00 - Motor Auto-tuning

зі значеннями 0:No action, 1:Complete auto-tuning, 2: Static auto-tuning

можливо це автодіагностика якась?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1:Complete auto-tuning,

Це якраз автоматичне визначення параметрів двигуна.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, yarik_cv написав:

1:Complete auto-tuning,

Це якраз автоматичне визначення параметрів двигуна.

Що мені вибрати 1 чи 2?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Спочатку треба ввести параметри двигуна, autotuning запускають наостаннє.

Screenshot_2023-08-29-18-35-30-353_com.adobe.reader-edit.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, AlexNN написав:

Спочатку треба ввести параметри двигуна, autotuning запускають наостаннє.

Питання тільки в тому де накопати всі ті параметри двигуна які там потребують, їх багато і не відомо які з них важливі. На приклад що таке "Stator and rotor mutual inductance" і де його дивитися?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Треба вводити лише параметри що на шильдику двигуна.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Спробуйте ще поміряти струм на всіх трьох фазах. Якщо струм буде різним, то скоріш за все проблема з двигуном. Чи правильно з'єднані обмотки двигуна?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Яка температура двигуна? 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Струм на всіх трьох фазах однаковий, але різний при різній частоті. На номіналі 50 гц струм 4,3 ампера на 20 гц уже 8,8 ампер. Мабуть для збереження моменту

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Введите параметры PB02-PB06 с шильдика двигателя. Запустите автотюнинг с параметром 01 без нагрузки на двигатель. После прохождения автонастройки переведите частотник в векторный режим (если этот частотник позволяет). Счастье.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Можна спробувати перевести частотник у векторний режим.За замовчуванням в заводських налаштуваннях стоїть скалярний режим. Він простіший, але на низьких частотах має підвищений струм.

Screenshot_2023-08-30-12-23-17-104_com.adobe.reader-edit.jpg

Screenshot_2023-08-30-12-24-35-470_com.adobe.reader-edit.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Але тоді треба обов'язково ввести параметри двигуна та зробити автотюнинг

Screenshot_2023-08-30-12-25-51-609_com.adobe.reader-edit.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

el-mech

AlexNN

Позитивні зрушення. Параметри двигуна були введені, автотюнінг пройшов, векторне управління є. В результаті на частоті 20гц ток 6,7А, що на 2А нижче ніж було. Думаю буде працювати, охолодження потужне, повинно впоратись. Буду тестувати під навантаженням. Респек і уважуха народ!

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Пригоди продовжуються. При включеному векторному режимі двигун при старті почав робити два невеликі ривки і далі розкручуватись. Без навантаження працювало, але коли прикрутив його на гріндер і поставив стрічку, виставив частоту 12 герц і увімкнув, пішли періодичні ривки і двигун не стартував. Після підняття частоти до 20-30 герц старт відбувся, але двигун поступово розганявся до високих швидкостей не реагуючи на потенціометр що регулює частоту. Вимкнення векторного режиму повернуло реакцію на потенціометр

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Схоже кабздець частотнику. Запускав повний автотюнінг вилізла помилка OC1 наскільки точно памятаю і всередині щось взірвалося як маленька пітарда. При розборці пошкоджень не виявив, вмикати страшно

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ИМХО ... тут к мастеру ... разбирать зачем ... нет смысла если не чинили силовую электронику.

Я лично покупаю немного другие ... вот такой  на фрезере, и на ЧПУ на шпинделе.

Много лет уже стоит ... но есть нюанс на 220 стоит у меня шкаф с защитой .... от ВВ в том числе сделана защита ..  может то прибавляет надежности...

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мій теж пропрацював років 5, крутив і сверлілку і гріндер, доки я не почав міняти режими. Схоже приборчик на дешевих комплектуючих і не витримав лихої долі. Замовляв його як такий що на 2,2 квт із запасом, але схоже китайці підсунули модель менш потужну

8 годин тому, softm написав:

Я лично покупаю немного другие

До них є інструкції? Планую замовити щось подібне, з більш дорогих

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години тому, Golem написав:

До них є інструкції? Планую замовити щось подібне, з більш дорогих

 

Есть юзер мануал на английском. Ищется в гугле по

"service manual Huanyang HY02D223B" там в одном мануале по всем

Дают такой же бумажный ... ну к 2.2. точно дали, к 1.5 уже не помню ... давно брал

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку