Anton

Блок живлення та драйвер крокового двигуна

26 повідомлень у цій темі

Добрий день, хочу зібрати модуль лінійного переміщення котрий складатиметься з крокового двигуна 3.5N.m 34HS8801 4.0А NEMA34 (характеристики видно на вкладеному малюнку).

1. Який драйвер придбати для такого двигуна? Щось на кшталт DM556D 5,6А підійде? Чи щось інше?

2. Який блок живлення вибрати на 36 або 48 вольт? Схиляюсь до варіанту 48 вольт 7.29 ампер 350 ват.

Дякую.

двигло.PNG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Чим більше вольт тим краще.

Тим буде більша швидкість і тим буде жорсткіша навантажувальна характеристика.

Брати максиму, але так шоб не згорів драйвер.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

48 вольт для цього двигуна в самий раз.

Але драйвер DM556D має максимальне живлення 50В, тобто запасу практично ніякого

Я роблю проект на таких двигунах. Блок живлення у мене телекомунікаційний, він дає 53 вольта. Драйвера я взяв https://cnc.prom.ua/p4057786-drajver-kontroller-shagovogo.html

У них живлення до 80В, хоч і дорожчі трохи.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Привіт. Фактично при індуктивності 3мГн можна двигун юзати до 54,77В. Питання - як довго двигун має працювати під навантаженням? Якщо недовго і з перервами то теоретично можна і більший вольтаж дати головне не перегріти. Можливо я помиляюся, проте чим більший вольтаж тим шв обороти з двигуна можна зняти при хорошому драйвері.

 

to DimonDSS -  а можна глянути на модельку цього бж? 

 

Змінено користувачем docento
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

1,2 кіловата  Emerson HD4825-3.   

Можна знайти на форумах адмінів і т д, бо це від систем резервного живлення, в основному напевне на базових станція моб. зв'язку використовувались. 

Я забрав 5 штук здається по 600 грн/шт.    

Один тримаю для свого ЧПУ,  два продав друзям, яким зараз потрохи збираю верстат, ще два купив чоловік який хотів робити чпу по дереву.

Якщо зацікавить, пошукаю контакти продавця. У нього різні блоки бували, я брав у нього і 24в (неробочі під ремонт) і от ці і ще 5/12в типу серверних.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
26 минут назад, docento сказал:

теоретично можна і більший вольтаж дати головне не перегріти.

 

Нагрів від напруги не залежить, Нагрів залежить від струму який виставиш на драйвері.

Але висока напруга при низькій індуктивності обмотки примушує драйвер давати ШИМ з дуже малим заповненням імпульса на малих швидкостях, точність підтримання струму в обмотках падає.

Крім того, якщо мала індуктивність, значить витків в обмотках мало, отже напруга на один виток збільшується. Теоретично ізоляція проводу витримує значно більші напруги, але буває всяке. У знайомих було таке що мотор раптом "перестав тягнути".  Дуже схоже якраз на міжвиткове замикання, загальний опір обмотки в нормі, а сили нема. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

По б.ж я собі беру китайці S-350-60 (350Вт на 60В), вони не є дорогими і впринципі вроді поки працюють.

 

Спасибкі що прояснили про індуктивність, тобто чим більше напруга тим кращий драйвер потрібний? 

 

Про нагрів - я мав наувазі при однаковому струмі двигун буду грітися більше при більшій напрузі.

 

Змінено користувачем docento
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Раджу брати драйвера на можливість підключення змінної напруги, тоді в ролі блока живлення просто трансформатор.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 часов назад, docento сказал:

при однаковому струмі двигун буду грітися більше при більшій напрузі.

Практично не буде. Напруга живлення драйвера і діюча напруга на двигуні (після ШИМ) це різні речі.  При низьких швидкостях діюча напруга на обмотці буде пару вольт незалежно від живлення. Тому що драйвер намагається стабілізувати струм і якщо сказати спрощено то він зменшує напругу на обмотках на малій швидкості і збільшує її при збільшенні швидкості , щоб амплітуда струму в обмотках лишалась встановленою в настройках драйвера.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

При певній швидкості напруги живлення уже буде недостатньо для підтримання номінального струму і момент двигуна падатиме при подальшому розгоні. Ця швидкість залежить від конструкції обмоток і ротора. Можна зробити в одному типорозмірі або більш швидкісний двигун (мала індуктивність обмоток), або з більшим моментом (індуктивність обмоток тоді буде більшою).  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Приїхав драйвер.

Наскільки я розумію A+,A-,B+,B- сюди вмикаються обмотки двигуна, VCC Живлення 48 вольт, GND земля.
Але, що таке CP+,CP-,CW+,CW-,EN+,EN-. І який ток проходить через них більше ніж 25мА?

Drivercw8060.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

CP (Clock pulse) сюди подаються імпульси на щоб двигун рухався

CW (мабуть це Clockwise, у мене позначений цей контакт DIR) напрям руху за годинникою стрілкою чи проти

EN (Enable) дозвіл чи заброна руху двигуна, має перевагу перед іншими сигналами

 

Швидше за все кожен із них розрахований на 5 Вольт, там намальовано що уже є резистори.

Як правило всі плюси зєднуються докупи до +5V, а мінуси на ніжку мікроконтроллера і ними керують

Можна попробувати і кнопками, буде працювати, але за рахунок тремтіння контактів двигун щоразу робитиме не крок, а кілька

 

Принаймні я так робив тричі і два рази у мене працювало

Третього разу плата попалась несправна :(

Змінено користувачем Quercus
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, Quercus сказал:

CP (Clock pulse) сюди подаються імпульси на щоб двигун рухався

CW (мабуть це Clockwise, у мене позначений цей контакт DIR) напрям руху за годинникою стрілкою чи проти

EN (Enable) дозвіл чи заброна руху двигуна, має перевагу перед іншими сигналами

 

Швидше за все кожен із них розрахований на 5 Вольт, там намальовано що уже є резистори.

Як правило всі плюси зєднуються докупи до +5V, а мінуси на ніжку мікроконтроллера і ними керують

Можна попробувати і кнопками, буде працювати, але за рахунок тремтіння контактів двигун щоразу робитиме не крок, а кілька

 

Принаймні я так робив тричі і два рази у мене працювало

Третього разу плата попалась несправна :(

Насправді я думав керувати драйвером за допомогою, але там ніжки здається видають тільки 3.3v величина струму яку вони можуть пропустити не більше 25 мА. Я от думаю що буде якщо все таки підключити. Просто нічого? Чи вийде з ладу контролер разом з драйвером?

stm32.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Для початку я б підєднав до драйвера керований блок живлення і подивився який струм воно бере при 3.3 і при 5V.

Якщо просто підключити до 3.3V то не думаю що щось погане статися, але може не працювати або занижувати швидкодію.

Схема виглядає приблизно отак (ліва частина). Напруга світлодіода орієнтовно 1.5 - 1.7 V, струму треба хоча б 5-10 мА

NV_0200_Marston_Figure02.jpg

А який резистор там стоїть - найпростіше розібрати і поміряти омметром...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 12.05.2017 в 16:49, Quercus сказал:

Для початку я б підєднав до драйвера керований блок живлення і подивився який струм воно бере при 3.3 і при 5V.

Якщо просто підключити до 3.3V то не думаю що щось погане статися, але може не працювати або занижувати швидкодію.

Схема виглядає приблизно отак (ліва частина). Напруга світлодіода орієнтовно 1.5 - 1.7 V, струму треба хоча б 5-10 мА

NV_0200_Marston_Figure02.jpg

А який резистор там стоїть - найпростіше розібрати і поміряти омметром...

При подачі 5v на CP+,CW+,EN+ сила струму 10-20 мА, заміряв мультиметром. При подачі 5v двигун ледь помітно гарчить але не крутиться. Підключив контроллер, все так само. Дивно. Спробую подавати "1" в різних комбінаціях на CP+,CW+,EN+. Можливо закрутиться. На драйвері стоїть 2А. Можливо треба збільшити до 3.71?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

:DНакінець-то монстр ожив...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так щоб двигун крутився потрібно подавати не напругу а прямокутні імпульси напруги.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
37 минут назад, olkogr сказал:

Так щоб двигун крутився потрібно подавати не напругу а прямокутні імпульси напруги.

Я нечітко висловився, я подаю імпульси напруги за допомогою stm32f100.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну тоді зрозуміло)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, Anton сказал:

Накінець-то монстр ожив...

І що, виявилось достатньо йому 3.3V ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
49 минут назад, Quercus сказал:

І що, виявилось достатньо йому 3.3V ?

Здається цілком. Треба буде ще порівняти, роботу з 5 вольт. І роботу з повноцінним магазинним контроллером.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Підкажіть як з точністю до мікрона кількох міліметрів виставити паралельно направляючі і швп. І що для цього мінімально потрібно. Наскільки я розумі, спочатку треба якимось чином точно виготовити саму плиту до якої будуть кріпитися підшипники ковзання і сама гайка швп. А далі вже прикрутивши її можливо буде якось виставити направляючі і швп. Найкраще напевно доведеться десь замовляти її виготовлення, так як домашньою дрелькою, лобзиком, викруткою, монтувалкою нічого не вийдет зробити? Скільки це може обійтися. Дякую.

IMG_20170515_075743.jpg

Змінено користувачем Anton
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я б це робив так:

1. Взяв 2 плити для кріплення направляючих і підшипників. Обидві плити мають бути РІВНІ (перевірити лекальною лінійкою або хоча б слюсарною лінійкою)

2. Переконався мікрометром і дивлячить на креслення деталей,  що висота напрявляючих відповідає висоті опор гвинта

3. Розмітив якомога точніше всі отвори і просвердлив, але так щоб воно могло "дихати" плюс мінус 1 мм. Бажано гострим свердлом свердлильним верстатом або хоча б свердлильною стійкою, а не тремтячими руками. Прижим усіх частин болтами має бути рівний, НЕ конусний, тобто болти з плоскими шапками

4. Прикрутив одну направляючу жорстко якомого точніше у бажаному положенні, другу злегка притягнув.

5. Взяти мікрометр або просто якусь жорстку скобу, і контролючи відстань у 3-4 точках, легкими ударами важкої кувалди (або допоміжного регулювального болтика встановленого перпердикулярно), добився однакової відістані між напрявляючими, притягнув другу напрявляючу міцніше.

6. Повторити крок 5 доки не стане все добре

7. Далі прикрутити злегка підшипники на каретку і соваючи її туди сюди, притягнути за кілька кроків підшипники

8. Притягнути легко опори гвинта і гайки.

9. Ганяючи каретку з кінця в кінець, притянути міцніше

10. Повторити крок 9 поки не стане все добре

11. Оцінка на хлопський розум: якщо плити деревяні/пластикові/з листового металу - достатньо точності в 0.1-0.3 мм. Все решта вибереться за рахунок вигинів конструкцій. Добре це чи погано? Не знаю :) Якщо ж плити жорсткі (типу УСП) - то вже бажано попасти у 0.01-0.03 мм, інакше буде клинити

 

Змінено користувачем Quercus
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Без плити з каретками нема чого виставляти направляючі. Спочатку плиту з базами виготовіть. Потім одну направляючу ставите жорстко, а іншу походу пересуваючи вісь притягуєте гвинтами. Ну і попередник по деталях все добре озвучив.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 часов назад, Anton сказал:

Здається цілком. Треба буде ще порівняти, роботу з 5 вольт. І роботу з повноцінним магазинним контроллером.

У мене з одними драйверами не ставало 3,3в, я міняв резистори всередині які на оптопару ідуть.  

А так, в більшості випадків нормально має працювати.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку