AnnaNebesna

Відновлення печі ПМ-08

39 повідомлень у цій темі

11 година тому, Олек77 написав:

А якщо поміряти 5 метрів,буде 7,5 Ом, чи менше?

міряла тільки на ділянках менше метра, показники були пропорційно менші. Спробую на 5 і 10 метрів, дякую!

 

1 година тому, А&Д написав:

Я бы попробовал поставить внутрь муфеля инфракрасные кварцевые тэны. Например такие ВОТ.  Для 400 град С самое то, плюс легче ремонтировать.

3333333333333333333333333333333333333.jpg

 там гладенька керамічна поверхня невеликої товщини, навіть не уявляю, як їх туди вмонтувати, але дякую за ідею!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, AnnaNebesna написав:

Доброго ранку, я знову до вас з питаннями:)

 Доброго вечера. Спочатку розберіться з поняттям "питомий опір". А, якщо не захочете розбиратися, правильно зробите.  Гадаю воно Вам не пригодиться. В мене є така пічка і я також, колись, її переробляв. Брав я проволоку трохи товстішу, але це не головне. Головне, що для неї оптимальна потужність 2 кВт. З цього треба відштовхуватись. Я, тут зробив деякі розрахунки і відповідь така. Для того, щоб у вашої проволоки була потужність 2000 вт, Вам потрібна довжина 24,4 м. Мотайте і не думайте ні про який опір. Пічка буде працювати, як годинник, на всіх режимах. Якщо зробити нормальну теплоізоляцію, до 1000 вона грітиме зі свистом. 

 Ще одна порада. Не ставте ніяких керамічних, вони ще звуться карбідкремнієвими нагрівачами. Забудьте про їх існування. Вони нормально працюють, десь, від 900 град. Такий нюанс.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

, AnnaNebesna написав:

Міряєм опір на ділянці в один метр - отримуєм 1,5 Ом, площа перерізу складає 1,13 мм кв

 

Чем меряли диаметр?

Омметр какого типа, какая точность?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, softm написав:

 

 

Чем меряли диаметр?

Омметр какого типа, какая точность?

діаметр міряли штангенциркулем)

опір - звичайним мультиметром, про тип і точність - нічого не знаю, хіба модель скажу: DT-830LN

але, коли намотали спіраль і поміряли загальний опір того, що намотали - він збігся з розрахунками з калькулятора.

 

, Nik написав:

 Доброго вечера. Спочатку розберіться з поняттям "питомий опір". А, якщо не захочете розбиратися, правильно зробите.  Гадаю воно Вам не пригодиться. В мене є така пічка і я також, колись, її переробляв. Брав я проволоку трохи товстішу, але це не головне. Головне, що для неї оптимальна потужність 2 кВт. З цього треба відштовхуватись. Я, тут зробив деякі розрахунки і відповідь така. Для того, щоб у вашої проволоки була потужність 2000 вт, Вам потрібна довжина 24,4 м. Мотайте і не думайте ні про який опір. Пічка буде працювати, як годинник, на всіх режимах. Якщо зробити нормальну теплоізоляцію, до 1000 вона грітиме зі свистом. 

 Ще одна порада. Не ставте ніяких керамічних, вони ще звуться карбідкремнієвими нагрівачами. Забудьте про їх існування. Вони нормально працюють, десь, від 900 град. Такий нюанс.

 

Але ж, якщо намотати 24,4 м, то поверхневе навантаження буде 2,13, а всі пишуть - не вище, ніж 1,6...

Наразі вирішили трохи втратити в потужності і перестрахуватись з поверхневим навантаженням, тож намотали 27 метрів, зробили обмазку, стоїть, сохне...

Ізоляцію збираюсь робити з керамічної ковдри, не знаю, чи є щось краще.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година тому, AnnaNebesna написав:

діаметр міряли штангенциркулем)

опір - звичайним мультиметром

 

:17kisa:не те приборы.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година тому, softm написав:

 

:17kisa:не те приборы.

та що є на господарстві, тим і міряли)) а в чому проблема з діаметром? дріт заявлений - 1,2 мм, переміряли штангенциркулем - ну та, 1,2 мм, далі просто, площа кола по формулі... чи не так має бути?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дешевий мультіметр має значну похибку, що б її зменшити, треба міряти опір якнайдовшого відрізку дрота, а потім показник ділити на кількість метрів.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Karmadon написав:

Дешевий мультіметр має значну похибку, що б її зменшити, треба міряти опір якнайдовшого відрізку дрота, а потім показник ділити на кількість метрів.

Два рази міряти різну довжину, тоді більш-менш похибку можна вирахувати.

Умовно:

х+y = 1,6

5x+y = 6,5
Хоча такі малі опори (десь до 5 Ом) краще тестером не міряти.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, AnnaNebesna написав:

 

Але ж, якщо намотати 24,4 м, то поверхневе навантаження буде 2,13, а всі пишуть - не вище, ніж 1,6...

Наразі вирішили трохи втратити в потужності і перестрахуватись з поверхневим навантаженням, тож намотали 27 метрів, зробили обмазку, стоїть, сохне...

Ізоляцію збираюсь робити з керамічної ковдри, не знаю, чи є щось краще.

 Молодець. Ви, дуже правильно все зробили. Хоча 2,13 Вт, для поверхневого навантаження, ще не дуже критично, але все рівно краще робити, як краще. Тепер зробите добру теплоізоляцію і вийде чудова піч. Головне не викидайте резісторний блок. Він дуже добре працює, в парі з терморегулятором. Треба, тільки пристосуватись.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну що, піч практично готова, вже був пробний відпал, залишились деталі, типу поставити кнопку на ввімкнення, пофарбувати і додатково ізолювати дверку. Хочу подякувати всім, хто давав поради і помагав! Не все, звичайно, було зроблене саме так, як ви казали, але напрямок, сподіваюсь, був правильний:))

Отже, по порядку:

Обмазка муфеля сохла десь 3-4 дні, сушили потихеньку, спочатку в хаті, потім на вулиці в тіні, боялись, що потріскає. Дрібненькі тріщинки все одно появились, але все гарно трималось купи. Як ізолятор використали керамічну ковдру польського виробництва, товщиною 25 мм. Перший шар ковдри намотали і додатково закріпили його залишками ніхромового дроту, я переживала, що дроту намотано більше, ніж було спочатку, що він при нагріві почне рухатись, вся обмазка розсипеться і щось замкне, тому ось так перестрахувалась. Хвости спіралі одягли в керамічне намисто і всередині печі, і ззовні, де вже приєднується до електроніки.

В процесі збірки все помінялось з програматором, поставили ВР-10. Причиною вибору стало в першу чергу те, що виробник знаходиться у Львові, отож, раптом що - є куди звертатися з питаннями. Там же нам продали термопару вже з компенсаційним дротом і симистор (не знаю, чи правильно кажу, коротше, якась платка на радіаторі):)), який, як я розумію, є заміною твердотільному реле. Інструкція написана максимально для технарів, поки склала першу програму - замучилась, але получилось. Для проби зібрали то діло докупи на столі, закинули термопару в чайник і гріли воду по програмі, переконались, що працює, потім встановили в піч.

Перший раз гріли піч повільно, всього до 150 градусів, з відкритою дверкою, набирали температуру 2,5 години. Другий раз гріли закритою до 300 градусів за 2 години. На третій раз вже робила пробний відпал скла, все пройшло нормально.

Не знаю, яка вийшла потужність печі, по розрахунках має бути 1800-1900 Вт, купила енергометр для перевірки, але навіть не знаю, що щось вийде з того, бо програматор включає спіраль такими короткими імпульсами (завжди ставила повільне нагрівання), хіба для проби виставити швидке нагрівання і тоді перевірити потужність.

Ну от, якось так... Ще раз всім дякую за поради і допомогу!

 

піч 4.jpg

5

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, AnnaNebesna написав:

В процесі збірки все помінялось з програматором, поставили ВР-10.

Дуже правильне рішення - ПІД є ПІД, і ніяке позиційне регулювання при нагріві подібних до печі об'єктів точності не забезпечить. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 Вы, дуже відповідально підійшли до справи. Тепер, Ваше термічне обладнання буде працювати, також, відповідально. Знімаю капелюха.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, AnnaNebesna написав:

енергометр для перевірки, але навіть не знаю, що щось вийде з того, бо програматор включає спіраль такими короткими імпульсами (завжди ставила повільне нагрівання), хіба для проби виставити швидке нагрівання і тоді перевірити потужність.

 

обычно есть режим замера максимальной мощности.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, softm написав:

 

обычно есть режим замера максимальной мощности.

  Не треба енергометра, та "режимах замеров максимальний мощности".  У нас є діаметр проволоки, його довжина. Струм який по йому тече нам відомий. Напруга, також, відома. Більше нічого не треба. Тільки калькулятор та олівець. Що правда, ще є закони термодинаміки, але Ви їх непогано підшаманили термоізоляцією. Так що, думаю, у Вас, з термодинамікою, все буде гут. Тепер, слово за технологією. Передбачаю немало запитань, та невирішених загадок. Гуляєва подивіться, ще кого небудь попростіше. Якщо зовсім просто, сюди пишіть, допоможемо. Успішної роботи.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку