Valerash

Нарізання дюймової різьби різьбофрезою

3 повідомлення у цій темі

Підкажіть будь ласка, треба нарізати різьбу UNC 1\4" . внутрішню. Є тільки різьбофреза для різьби М6. Чи є взагалі різьбофрези для дюймових різьб, чи ламати голову як нарізати тим чим є? Бо програма обробки видає помилки. 

P/S/ метчик не підходить, дуже довго цей процес займе часу. 400+ отворів

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

Чи треба ще швидче?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Та не. то у вас шпиндель файний, у мене простенький, швидкісний, в одну сторону працює. Але по швидкості, метричну різьбу приблизно так і нарізає . А от з дюймовою ще не стикався. Про метчик я мав на увазі вручну нарізати. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку