15 повідомлень у цій темі

Присвячую цю тему питанням по фрезерному станку 6Б75-ВФ1.

 

Перше питання - де взяти на нього паспорт? Електронного варінта не знеайшов, може хтось має паперовий, я би купив та відскануваав.

 

    Наразі триває відновлення цього станка. Необхідно зробити нові гофри - захист направляючих, та поміняти двигун подач, бо електрошафа разграбована і не вистачає контролера. Наразі підібрали серводвигун 500Вт від промислового оверлока, з контролером. Попередні випробовування показали що двигун прекрасно тягає все що треба, але має досить високі оберти в нижньому діапазоні (200-5000об/хв).  Підшуковуємо варіант планетарного редуктора 1:5-1:10.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

паспорт у меня есть  там большие листы сканить кусками на да и качество самих паспортов так себе как смогу так сделаю, сам имею 6б75

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Евгений сказал:

паспорт у меня есть  там большие листы сканить кусками на да и качество самих паспортов так себе как смогу так сделаю, сам имею 6б75

Був би вдячний!

 

Розібрав частково станка. То жах, попередні власники тупо працювали без гофр, продольна направляюча має задіри. Стружка сталева всюди.

 

Треба розбирати його повністю, бор хто зна які ще сюопрайзи там лишились.

Як зняти верхній вузол поперечного руху з направляючих, ось що не зрозуміло.

Можете як мінімум кінематичну схему станка відсканувати?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тут гляньте:

http://stanki-katalog.ru/sprav_6v75.htm

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Наслідки роботи без гофр....

_20170511_165908.JPG

2 минуты назад, Vadym сказал:

Тут гляньте:

http://stanki-katalog.ru/sprav_6v75.htm

 

це не той.

В нас такий:

6b75vf1-1.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 минуты назад, SS83 сказал:

це не той.

 

Я на всяк випадок, можливо, є схожі елементи, тИпові.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

станка розібрали вщент.

як відмиємо постараюсь фотографувати процес зборки

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

http://burov.top/6b75/ ось паспорт якщо ще потрібно

Змінено користувачем archa09
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Здоров хлопці, хтось має паспорт до цього танка?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 11.05.2017 в 15:52, SS83 сказал:

Як зняти верхній вузол поперечного руху з направляючих, ось що не зрозуміло.

Дійшло діло до розборки верхнього вузла консолі, чи то коробки, о тут і стопор..))  паспорта нема, тому ніяк неможу зрозуміти порядок як відєднати гвинт подачі від корпуса верхньої консолі)) вже 100-разів обігав станок, і ніде нема хочаб якогось вікна чи отвору щоб можна було відкрутити гайкуO.o от ви свій станок розбирали, може памятаєте порядок розборки?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 11.05.2017 в 13:41, SS83 сказал:

Присвячую цю тему питанням по фрезерному станку 6Б75-ВФ1.

 

Перше питання - де взяти на нього паспорт? Електронного варінта не знеайшов, може хтось має паперовий, я би купив та відскануваав.

 

    Наразі триває відновлення цього станка. Необхідно зробити нові гофри - захист направляючих, та поміняти двигун подач, бо електрошафа разграбована і не вистачає контролера. Наразі підібрали серводвигун 500Вт від промислового оверлока, з контролером. Попередні випробовування показали що двигун прекрасно тягає все що треба, але має досить високі оберти в нижньому діапазоні (200-5000об/хв).  Підшуковуємо варіант планетарного редуктора 1:5-1:10.

 

По гофрам могу посоветовать обратить к этим парням, себе брал понравилось.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, Frezchik написав:

Дійшло діло до розборки верхнього вузла консолі, чи то коробки, о тут і стопор..))  паспорта нема, тому ніяк неможу зрозуміти порядок як відєднати гвинт подачі від корпуса верхньої консолі)) вже 100-разів обігав станок, і ніде нема хочаб якогось вікна чи отвору щоб можна було відкрутити гайкуO.o от ви свій станок розбирали, може памятаєте порядок розборки?

 

Шукати треба паспорти на 6б75в (випускала Одеса), або 6е75пф1 (випускав Єрєван). 

Це один і той самий верстат. 

6б75 вф1 йшов з пристроєм цифрового відліку на вісях із заводу, це і вся різниця.

Щодо гайкі шпіндельної бабкі, то дістатися неї можна або ззаду (з боку головного двигуна) , або зверху (з боку коробкі швидкостей).

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 23.02.2019 в 12:19, Саша сказал:

Шукати треба паспорти на 6б75в (випускала Одеса), або 6е75пф1 (випускав Єрєван). 

Це один і той самий верстат. 

Так станки візуально дуже схожі, але  кріплення гайок в них, в різних місцях знаходяться))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В когось присутня рідна електроніка до цього станка? цікаво як станок працює цьому електроприводі?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Стал собирать станок 6А75В , практически такой-же как 6Б75. Но не все детали есть, кое-чего со станины не хватает. Если у кого-нибудь есть донар или детали от этих станков просьба написать в личку. Заранее благодарен.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку