#34091 Опубліковано: 11 травня, 2017 Присвячую цю тему питанням по фрезерному станку 6Б75-ВФ1. Перше питання - де взяти на нього паспорт? Електронного варінта не знеайшов, може хтось має паперовий, я би купив та відскануваав. Наразі триває відновлення цього станка. Необхідно зробити нові гофри - захист направляючих, та поміняти двигун подач, бо електрошафа разграбована і не вистачає контролера. Наразі підібрали серводвигун 500Вт від промислового оверлока, з контролером. Попередні випробовування показали що двигун прекрасно тягає все що треба, але має досить високі оберти в нижньому діапазоні (200-5000об/хв). Підшуковуємо варіант планетарного редуктора 1:5-1:10. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#34098 Опубліковано: 11 травня, 2017 паспорт у меня есть там большие листы сканить кусками на да и качество самих паспортов так себе как смогу так сделаю, сам имею 6б75 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#34102 Опубліковано: 11 травня, 2017 1 час назад, Евгений сказал: паспорт у меня есть там большие листы сканить кусками на да и качество самих паспортов так себе как смогу так сделаю, сам имею 6б75 Був би вдячний! Розібрав частково станка. То жах, попередні власники тупо працювали без гофр, продольна направляюча має задіри. Стружка сталева всюди. Треба розбирати його повністю, бор хто зна які ще сюопрайзи там лишились. Як зняти верхній вузол поперечного руху з направляючих, ось що не зрозуміло. Можете як мінімум кінематичну схему станка відсканувати? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#34104 Опубліковано: 11 травня, 2017 Тут гляньте: http://stanki-katalog.ru/sprav_6v75.htm 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#34105 Опубліковано: 11 травня, 2017 Наслідки роботи без гофр.... 2 минуты назад, Vadym сказал: Тут гляньте: http://stanki-katalog.ru/sprav_6v75.htm це не той. В нас такий: 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#34107 Опубліковано: 11 травня, 2017 2 минуты назад, SS83 сказал: це не той. Я на всяк випадок, можливо, є схожі елементи, тИпові. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#34141 Опубліковано: 11 травня, 2017 станка розібрали вщент. як відмиємо постараюсь фотографувати процес зборки 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#72895 Опубліковано: 6 грудня, 2017 (змінено) http://burov.top/6b75/ ось паспорт якщо ще потрібно Змінено 6 грудня, 2017 користувачем archa09 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#160979 Опубліковано: 3 лютого, 2019 Здоров хлопці, хтось має паспорт до цього танка? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#166029 Опубліковано: 23 лютого, 2019 В 11.05.2017 в 15:52, SS83 сказал: Як зняти верхній вузол поперечного руху з направляючих, ось що не зрозуміло. Дійшло діло до розборки верхнього вузла консолі, чи то коробки, о тут і стопор..)) паспорта нема, тому ніяк неможу зрозуміти порядок як відєднати гвинт подачі від корпуса верхньої консолі)) вже 100-разів обігав станок, і ніде нема хочаб якогось вікна чи отвору щоб можна було відкрутити гайку от ви свій станок розбирали, може памятаєте порядок розборки? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#166030 Опубліковано: 23 лютого, 2019 В 11.05.2017 в 13:41, SS83 сказал: Присвячую цю тему питанням по фрезерному станку 6Б75-ВФ1. Перше питання - де взяти на нього паспорт? Електронного варінта не знеайшов, може хтось має паперовий, я би купив та відскануваав. Наразі триває відновлення цього станка. Необхідно зробити нові гофри - захист направляючих, та поміняти двигун подач, бо електрошафа разграбована і не вистачає контролера. Наразі підібрали серводвигун 500Вт від промислового оверлока, з контролером. Попередні випробовування показали що двигун прекрасно тягає все що треба, але має досить високі оберти в нижньому діапазоні (200-5000об/хв). Підшуковуємо варіант планетарного редуктора 1:5-1:10. По гофрам могу посоветовать обратить к этим парням, себе брал понравилось. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#166035 Опубліковано: 23 лютого, 2019 1 година назад, Frezchik написав: Дійшло діло до розборки верхнього вузла консолі, чи то коробки, о тут і стопор..)) паспорта нема, тому ніяк неможу зрозуміти порядок як відєднати гвинт подачі від корпуса верхньої консолі)) вже 100-разів обігав станок, і ніде нема хочаб якогось вікна чи отвору щоб можна було відкрутити гайку от ви свій станок розбирали, може памятаєте порядок розборки? Шукати треба паспорти на 6б75в (випускала Одеса), або 6е75пф1 (випускав Єрєван). Це один і той самий верстат. 6б75 вф1 йшов з пристроєм цифрового відліку на вісях із заводу, це і вся різниця. Щодо гайкі шпіндельної бабкі, то дістатися неї можна або ззаду (з боку головного двигуна) , або зверху (з боку коробкі швидкостей). 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#166457 Опубліковано: 24 лютого, 2019 В 23.02.2019 в 12:19, Саша сказал: Шукати треба паспорти на 6б75в (випускала Одеса), або 6е75пф1 (випускав Єрєван). Це один і той самий верстат. Так станки візуально дуже схожі, але кріплення гайок в них, в різних місцях знаходяться)) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#172228 Опубліковано: 24 березня, 2019 В когось присутня рідна електроніка до цього станка? цікаво як станок працює цьому електроприводі? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#208234 Опубліковано: 20 листопада, 2019 Стал собирать станок 6А75В , практически такой-же как 6Б75. Но не все детали есть, кое-чего со станины не хватает. Если у кого-нибудь есть донар или детали от этих станков просьба написать в личку. Заранее благодарен. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах