klimantus

Напайка ТС на гвоздь

19 повідомлень у цій темі

Напаяв для проби на 200мм-гвоздика твердосплавну пластину 25х6х3мм, але не дуже вдало, тому хотів запитати підказки що я не так робив.

 

Використовував ось такий пальник:

2017-05-13_09-41-37_899.jpg

 

По черзі залудив гвоздя и пластинку: нагрів - в порошок бури, і так кілька разів поки бура не розплавилась і не покрила потрібні поверхні. Потів прогрівав деталі і тримав на них смужку латуні поки вона не розтеклась по цим поверхням (дуже довго, хвилин десять!).

 

Далі склав обидві детіла разом як треба і став гріти. Ось що вийшло:

2017-05-13_09-42-00_672.jpg

2017-05-13_09-42-16_863.jpg

2017-05-13_09-42-22_562.jpg

 

Зацініть, будь-ласка якість і підкажіть чому дуже довго доводиться гріти деталі - потрібен менш тугоплавкий припій чи замала потужність пальника? Для спаювання деталей довелось нагрівати їх разом хвилин десять і дуже чітко ловити максимум можливої температури - тільки трохи відвів кінчик полум'я від деталей і вони темнішають.

 

В мене є два таких пальника, може поставити ще один щоб допомагав гріти?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

очень малая мощность етих (пальников) малая температура 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

дякую, увечері спробую двома гріти

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

и попробуй обложить вокруг чемто не горючим в виде печки для удержания тепла может чтото получится а по хорошему надо что то в виде автогена (газ +кислород)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Есть таблетки латунного припоя с флюсом. Может им проще будет?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я тут купляв такі, пробував раніше, але мабуть мало нагрівав - не плавиться.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Бура- фигня.Попробуйте флюс фк-209, греть нужно быстрее, либо кислородно- пропановым резаком ,либо водородно- кислородной горелкой,на крайний случай бензо- воздушным пламенем.Применение горелки от баллончика не годится, она слабая способна разве что курицу обсмалить :).

по вашим фото могу сделать вывод: у вас от долгого нагрева окислился металл( не смотря на забуривание) и от этого пайка не вышла должного качества.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Полностью согласен с 209. Греть нужно быстро т.к флюс окисляется при длительном нагреве.Лучше всего серебрянный припой, пониже температура пайки.соответственно ниже скорость окисления флюса инагреть попроще.Вообще все можно купить на базаре у (холодильщиков).Там же есть и флюсы и бессеребрянные припои которые работают лучше чем латунь.Единственное не берите медно фосфорные .от стали отлетают враз.Ну паяльник конечно слабоват но не совсем уж чтобы гвоздь не нагреть.Поменяйте флюс и припой и будет вам счастье.                                                                                                                         P.S. А зачем напайка хотите супер гвоздь сделать?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 минуты назад, Шевченко Дмитрий сказал:

Полностью согласен с 209. Греть нужно быстро т.к флюс окисляется при длительном нагреве.Лучше всего серебрянный припой, пониже температура пайки.соответственно ниже скорость окисления флюса инагреть попроще.Вообще все можно купить на базаре у (холодильщиков).Там же есть и флюсы и бессеребрянные припои которые работают лучше чем латунь.Единственное не берите медно фосфорные .от стали отлетают враз.Ну паяльник конечно слабоват но не совсем уж чтобы гвоздь не нагреть.Поменяйте флюс и припой и будет вам счастье.                                                                                                                         P.S. А зачем напайка хотите супер гвоздь сделать?

Все вышесказанное так же верно.Тоже пользуюсь серебряным припоем( в товарах для холодильщиков)для себя любимого можно позволить, нафик эту латунь.Ну а если уж латунь то не вся подряд.Лучшая это от штепсельных вилок времён СССР, и гильзы от Макарова.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 13.05.2017 в 13:53, Шевченко Дмитрий сказал:

P.S. А зачем напайка хотите супер гвоздь сделать?

бронебойный гвоздь в наши времента не помешает :)

 

Две горелки не шмогли нагреть несчастный гвоздь и рук не хватает, похоже и точно надо заводить нормальный газовый аппарат.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

різці ще можна паяти в горні з деревним вугіллям - потужність велика, в температуру 1200' С легко досягнути.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

І ще одна порада з власного досвіду.

Окрім газо-кисневого пальника з більш високою температурою для пайки латунню я використовую флюс, що складається з рівних частин бури і борної кислоти, (можна, звичайно, використовувати і ці окремі компоненти в чистому вигляді). Флюсом посипаю одну деталь, кладу на неї другу і ще трохи посипаю, а потім починаю нагрівати їх разом, починаючи з більш масивної. Флюс, розплавляючись, спочатку піниться. Тому, можливо, доведеться коригувати положення легшої деталі, яка на цій піні може зрушитись зі свого місця. Далі завожу в полум'я кінчик латунного прутика, трошки його нагріваю, далі вмочаю у баночку з сухим флюсом щоб останній обліпив припій і вже при достатній температурі нагрітих деталей розплавляю кінчик прутка на стику деталей. Припій миттєво затягується капілярними силами в стик. Головне - паяти швидко, не допускаючи перегріву, коли цинк зі складу латуні почне випаровуватися, а в припої залишатимется лише мідь.  Латунь для пайки має бути пластичною (не "сипучка") . Я часто використовую з латунних трубок, або грубі довгі стружки від свердління з відповідного матеріалу деталей на токарному верстаті. Паяю, головним чином, напайки на різці.

Змінено користувачем Кіт.Сірко
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Про пайку! А гриете чим коли пайяете ризци?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Газовая горелка плюс таблетки для пайки - тут ни ловкости, ни практики особо не надо. Можно еще прут латуни для правки. 

Я первый раз так паял - все отлично. 

Но было обидно, когда на отрезной вместо пластины шпонку припаял... Как она туда попала?..

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 часа назад, Корс сказал:

Про пайку! А гриете чим коли пайяете ризци?

Зробив апарат для контактного зварювання. Відрізні та розточні паяє нормально. Час нагріву імпульсами складає 10 сек. Далі ще 10 сек на розтікання латуні. Значно більший час займають виставлення таблетки припою з пластиною та "підпал" нагріву. На апараті мала напруга і вона не може прошити навіть окисли на стальній державці.

21 минуту назад, Bogdan сказал:

Но было обидно, когда на отрезной вместо пластины шпонку припаял... Как она туда попала?..

Перед пайкою необхідно пластину зачистити, тоді б побачили різницю.

 

Після напаювання пластини необхідно повільно охолоджувати різець. Тут знадобиться попіл.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Буру перед использованием подсушиваю-меньше пенится. Латунь использую Л-63 диаметром 0,8- твердосплав стараюсь не греть.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ох еслиб видео пайки,

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 13.05.2017 в 10:29, klimantus сказал:

Напаяв для проби на 200мм-гвоздика твердосплавну пластину 25х6х3мм, але не дуже вдало, тому хотів запитати підказки що я не так робив.

 

Використовував ось такий пальник:

2017-05-13_09-41-37_899.jpg

 

По черзі залудив гвоздя и пластинку: нагрів - в порошок бури, і так кілька разів поки бура не розплавилась і не покрила потрібні поверхні. Потів прогрівав деталі і тримав на них смужку латуні поки вона не розтеклась по цим поверхням (дуже довго, хвилин десять!).

 

Далі склав обидві детіла разом як треба і став гріти. Ось що вийшло:

2017-05-13_09-42-00_672.jpg

2017-05-13_09-42-16_863.jpg

2017-05-13_09-42-22_562.jpg

 

Зацініть, будь-ласка якість і підкажіть чому дуже довго доводиться гріти деталі - потрібен менш тугоплавкий припій чи замала потужність пальника? Для спаювання деталей довелось нагрівати їх разом хвилин десять і дуже чітко ловити максимум можливої температури - тільки трохи відвів кінчик полум'я від деталей і вони темнішають.

 

В мене є два таких пальника, може поставити ще один щоб допомагав гріти?

Слабий пальник. Потрібно автогеном. Бо там видно, що й бура почорніла із за тривалості нагріву, а потім вона ж сама заважає. А латунь можна використать із кришок авторадіаторів порізавши на полоски шириною 4-8мм.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
43 минуты назад, Кардан сказал:

Напаяв для проби на 200мм-гвоздика твердосплавну пластину 25х6х3мм, але не дуже вдало, тому хотів запитати підказки що я не так робив.

Не хватает мощности, прогева этой горелкой,сам напаивал на спицу от мотоцикла,но пласлина 6х2.5х2.5,сначала сточил место под пластинук до толщины 1 мм,можо и тоньше,потом примотал пластинку тонкой  проволочкой при этом зачищать ничего не нужно,обычная бура латунная стружка и да минут 5 мин прогрева и резчик готов.Но почитав  ответы посмотрю и опробую в  серебрянный припой.

IMG_1542[1].JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку