Rat_stainless_steel

Биоэтанол в бензине и ВАЗ 2101

14 повідомлень у цій темі

Доброго.
Не уяснил, чем такой бензин опасен для карбюраторной машины?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ніякої небезпеки, що для карбюраторного, що для інжекторного .

  Єдина проблема теоретично може бути з двотактниками - пилки, косарки тримери, де масло змішується з бензином, може погано розчиняти масло. 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Куляста_Блискавка написав:

Ніякої небезпеки, що для карбюраторного, що для інжекторного .

  Єдина проблема теоретично може бути з двотактниками - пилки, косарки тримери, де масло змішується з бензином, може погано розчиняти масло. 

А водичка, яку етанол потягне до насичення суміші "вуглеводні-етанол-вода" з дна ємності на азс?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Олек77 написав:

А водичка, яку етанол потягне до насичення суміші "вуглеводні-етанол-вода"

Взимку завжди заливаю в бак  200млл 96% етанолу, або ізопропанолу на 20л бензину, щоб позбутись конденсату в баку.

Спирт вбирає воду з дна баку, і цей розчин при їзді  від збовтування утворює з бензином емульсію, яка благополучно згорає в двигуні. 

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доволі довгий час займався ремонтом карбюраторів. Бачив багато "приколів".Спирт вже більше десяти років (на тиху) додають до всіх бензинів, пропорції не залежать від бренда заправки, всі бадяжать паливо хаотично, від нагальної потреби. Я так розумію, що зараз нарешті вирішили це узаконити, хоча до цього вже було кілька спроб, навіть підключали ЗМІ для "оповіщення"  .

  До речі, багато залежить від кількості води у паливі, поки мотор горячий і "бодяга" гарно випаровується - машина(карбовая) якось їде, хоча спирт кипить у карбюраторі що погано впливає на плавність ходу і на гарячий запуск двигуна, а вот коли запуск на холодну то двигун може і не стартанути взагалі на "вуглеводні-етанол-вода", так як ця сумішь може мати доволі малий електричний опір (десятки кОм) чим просто закорочує свічки запалення (не одноразово з таким явищем мав справу). Якщо цікаво як таке паливо розкладається на фракції то можу викласти свою стару відяшку.

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

#351693 Опубліковано: (змінено)

11 година тому, AIL написав:

спирт кипить у карбюраторі що погано впливає на плавність ходу і на гарячий запуск двигуна,

А я голову ламаю, якого біса влітку не заводиться на гарячу...

 

11 година тому, AIL написав:

а вот коли запуск на холодну то двигун може і не стартанути взагалі на "вуглеводні-етанол-вода", так як ця сумішь може мати доволі малий електричний опір (десятки кОм) чим просто закорочує свічки запалення

Виходить, це стосується усіх авто. Ї з ещектронним запаленям буде ще гірше. Що тоді робити? Капати нормальний бензин прямо у ціліндр? Чи ставити окремий бак під капотом на запуск?

Змінено користувачем Rat_stainless_steel
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Газ

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Y.fowler. написав:

Газ

Для ваз 2101 газогенератор на дровах - найкраще рішення. ( дивись відео Сергія Лагунова) 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 години тому, Куляста_Блискавка написав:

Взимку завжди заливаю в бак  200млл 96% етанолу, або ізопропанолу на 20л бензину,

Это всего 1%

Бадяжить будут от 5%, а далее собираются увеличить содержание до 20-30%, наверно ориентируясь на такие страны как Бразилия.

12 години тому, Куляста_Блискавка написав:

і цей розчин при їзді  від збовтування утворює з бензином емульсію

Это хорошо когда машина всё время в движении и  бак имеет форму позволяющую реально перемешивать слои.

А если выезды не частые, то вся это спирто-водяная бодяга которая окажется внизу может наделать беды

Так что нужно как можно чаще обслуживать бензобак и производить слив осадка. 

13 години тому, Куляста_Блискавка написав:

Єдина проблема теоретично може бути з двотактниками - пилки, косарки тримери, де масло змішується з бензином, може погано розчиняти масло. 

Купил как-то этот бензин и пришлось работать бензокосой и пилой используя его, при использовании Штилевской синтетики проблем не выявлено ни при работе ни при хранении разведенного горючего. Как с другими маслами не знаю, но наверно теоретически возможны проблемы

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Маю сумний досвід використання такого палива. По перше - зберігання. Через кілька місяців ця бодяга розклалася на фракції.  Одна із них тягуча.  Тож гівно є гівно. 

Пуск авто на такій суміші помітно ускладнений.  Карбові машинки потребують перенастройки карба, бо воно тупо "не їде".  Хоча, може в стоці воно й працює....  Бо хтось їздить... 

На інжекторах, якщо в помилку не влетіти, то просто жор значний. Та на не самих нових двигунах - пуск ускладений. 

На 2хтактному двигуні.... Це жопа.  Хрін запустиш. Потужность втрачається. Ще й перегрів та клин можна спіймати. 

Тож, три-два-расти вони... Ті, хто тягне це... 

 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Наконец-то дозвонился до знакомого моториста с более чем 50-летним опытом. Для ВАЗ 2101 проблем нет. Хоть 20% лей. Проблемы: при длительном отстое расслоение на фракции и повышенный расход. Но это всем касается.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Думка фахівця:

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

От трясця, багато написав, а воно взяло зависло і все зникло.
 Короче, проблема не стільки у спиртовому бензині, а у тому скільки наші "діячи" туди набадяжать води, яка буде "коротити" свічки при старті на холодну, особливо на карбових авто. Ось що буде, якщо є у баці конденсат і заправитись розбадяженим паливом. Для розуміння глибини питання викладую своє 8-ми річної давнини відео.

 

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

То виходить що давно колотять бензин зі спиртом. Може й 10 років. В мотоцикл Мінськ який тільки не лив, і дорожчий і дешевший. Як простояв 2 чи більше днів - не замоториш. Хоть з толкача - фігу. І коли поліз до карбюратора, то в піддончику замітив декілька кубиків "водички". Після того як стільки проблема - валю його набік, щоб стік бензин з карба, і заповнюю заново. І як ні в чому не було!

До речі, наділили колись нафтовики кондьором, але не нагазованим (якийсь був був темножовтий жирнуватий) - то ні разу не уступав кращому "95му" з АЗС ТАТ нефть чи TNK

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку