Dr_Hammer

Питання по УДГ

3 повідомлення у цій темі

Привіт!

Перебрав собі таку 250-ту ділилку 1958 року

20250503_183135.jpg

 

І все ніби добре, але не зовсім зрозуміло як в ній правильно регулювати люфт шпінделя. Шпіндель передньою частиною стає в конусну розточку в корпусі, а на задній є тільки упорний підшипник, в який через шайбу впирається кришка на 4 болтах М12

20250204_052352.jpg20250503_183335.jpg

 

Так от коли підтягуєш ті 4 болти до нормального люфту, то між кришкою і корпусом залишається зазор ~1 мм, далі підтягнеш, зрозуміло, що шпіндель клинить

20250503_183346.jpg

 

Логіка веде до того шо, або підшліфовувати шайбу між підшипником і кришкою, це сильно геморно, коли шліфовки дома немає)), або гратись прокладками між кришкою і корпусом...

А як в оригіналі має бути, може хто знає ті древні удг ??

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дивлячись на креслення подібної конструкції видно, що кришка також не прилягає до корпуса - схоже це для "високоточного регулювання".

spr_udg135_pic18_b.jpg

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так, бачив, мабуть так і є, бо та кришка наприкінці підтяжки заходить щільно і важко дістати коли болти послабиш...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку