olkogr

5 осьовий станок для зубних техніків та ювелірів.

390 повідомлень у цій темі

5 годин назад, NASCAR написав:

Я так розумію усі шестерні прошліфовані зуби мають?

ерозія, зубошліфовки так і не знайшов.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
33 минуты назад, olkogr сказал:

ерозія, зубошліфовки так і не знайшов.

вроде на НТЦ Редуктор, в Киева, всегда была зубошлифовка, тем более под Ваши модуля

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не знав таких, дякую за наводку, можливо налагоджу співпрацю

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Закинули поворотку на верстат. Виникли питання по укладці кабеля. Вісь А повертається на 290 градусів, і кабель потрібно десь викласти. А я там ребро жорсткості в станин бпхнув). Щось мені здавалось що 50мм чавуну передньої стінки малувато.... 

 

DSC_5004.JPG

DSC_5003.JPG

DSC_4982.JPG

Змінено користувачем olkogr
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@olkogr у вас є зараз дедлайн по здачі верстата? Виглядає ніби бракує тільки столу і кількох дрібниць по фасонці, тобто скоро має бути фінал?

Проект почався весною 2017, тобто минуло вже майже 3,5 роки. Звичайно, проект взірцевий, тут таких м'яко кажучи небагато, але по часу втілення у мене є сумніви щодо фінансової виправданості. Все ж 3.5 роки можуть з'їсти усі попередні плани і розрахунки. Ви вже щось собі рахували?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Немає дедлайнів. Як і заробітку на ньому. Практично хобійний верстатик вийшов). 

Воно як би на перспективу.... Дуже багато часу йде на виправлення помилок виготовлення. Або взагалі переробка багатьох вузлів в зв'язку з неможливістю їх виготовлення.... Так що маємо те що маємо. 

П. С. Темі 3,5 роки. А верстат було попередньо спроектовано в кінці 2018. Тобто 2 роки пхаю той проект. Хоча від того попереднього залишилось дуже мало. 

Та й тема тут бачу взагалі нікому не цікава. 

Змінено користувачем olkogr
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

П. П. С. Якщо буде наступний то поворотку всерівно буду робити інакше)).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, olkogr написав:

Та й тема тут бачу взагалі нікому не цікава. 

Особисто мені такі теми дуже багато дають. Термінологія, косяки, особливості виконання певних операцій і т.д. Але так як я фактично любитель без особливої практики, то не коментую.

Тим не менш, відчуваю, що саме зараз потрібно подякувати вам за цікаву і корисну тему.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Что значит никому не интересно?) Тут такого никто больше не делает, мы все наблюдаем) и ждём новых фото и чтоб жужало)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, olkogr написав:

Та й тема тут бачу взагалі нікому не цікава. 

Читаю  справно, але, на жаль,  тільки читаю, що поробиш ...

 

 

, olkogr написав:

Немає дедлайнів. Як і заробітку на ньому. Практично хобійний верстатик вийшов). 

Воно як би на перспективу.... Дуже багато часу йде на виправлення помилок виготовлення. Або взагалі переробка багатьох вузлів в зв'язку з неможливістю їх виготовлення.... Так що маємо те що маємо. 

П. С. Темі 3,5 роки. А верстат було попередньо спроектовано в кінці 2018. Тобто 2 роки пхаю той проект. Хоча від того попереднього залишилось дуже мало. 

Мабуть тому,  що  дуже старанно вилизується  як  конструктив, так і експериментальний екземпляр.

Такий підхід неокупний, якщо в серію і на продаж.

 

Якось натрапив на відео, де якийсь бородатий хлопчик в окулярах розробив и лляє  невеличкі станинки  з чорного полімербетону, чи чогось  подібного.

Не дуже заморочується.

І начебто вже є кліенти.    

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, olkogr написав:

П. П. С. Якщо буде наступний то поворотку всерівно буду робити інакше)).

Як саме? DirectDrive? Гармонічний редуктор? Варіантів не так багато.

, olkogr написав:

Та й тема тут бачу взагалі нікому не цікава. 

То таке собі враження. Цих тем мало, в них не так багато людей волочать, а розповідають ще менше.

, olkogr написав:

Дуже багато часу йде на виправлення помилок виготовлення.

Можна детальніше?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, olkogr написав:

Та й тема тут бачу взагалі нікому не цікава. 

Цікавий тролінг!

перегляди.jpg

Це про щось таки говорить.

Ми тихенько читаємо, ставимо вподобайки. А що ще робити? Якщо є проблемні місця, потрібна десь допомога, кажи. Може хтось із читачів знає щось таке, чого ти не знаєш :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Zalizovskiy @Stanley та от якщо ніхто нічого не пише, то таке відчуття... Мені якщо щось цікаво то завжди виникають якісь (інколи навіть тупі) запитання. Тому зі своєї сторони не бачу запитань знач немає зацікавленості... Можливо я й не правий).

, технократ написав:

Мабуть тому,  що  дуже старанно вилизується  як  конструктив, так і експериментальний екземпляр.

Такий підхід неокупний, якщо в серію і на продаж

Насправді під час виготовлення видно де і як я натупив при проектуванні. Тобто зробити можна, але важко або дорого. Буває що і не можливо деякі деталі купити чи виготовити. Відповідно конструктив перерробляється. Тому на другому екземплярі вже буде те все враховано, і вартість виготовлення буде менша і то суттєво. Та й часу це займе теж менше. Що до полімер бетону та іншого. 3 осі цього верстату було зроблено приблизно за 4 місяці. А от далі.... ))) Тому не в чавуні справа. Справа в тих деталях які ще не виготовлялись , в їх збірці і т.д. Тут і шишки. А робити погано не вмію і не хочу.

, Гаврилів Василь написав:

Як саме? DirectDrive? Гармонічний редуктор? Варіантів не так багато.

Перш за все опори осей будуть інші 100%. Скоріш за все буде ковзання з сегментними підшипниками.. Дірект драйв може добре що не взяв. Я вважав що 10Нм достатньо для поворотки, зараз бачу що для обробки твердих матеріалів цього буде малувато. А більші двигуни туди не помістиш. Скоріш за все буду зменшувати модуль на осі А, щоб збільшити передачу хочаб до 1/30. По столику червяк нормально себе показав, от з передаточним потрібно теж коректувати в більшу сторону.

, Гаврилів Василь написав:

Можна детальніше?

Та тут можна опус писати на 10 сторінок )). Точність виготовлення лінійних осей давно навчився перевіряти, визначився з технологією і тому там практично питань немає. А от з повороткою, практично кожна деталь яка була виготовлена виявилась з браком... І його як би не видно одразу. То шестерня бє на 4 сотки. То на валу посадку під підшипник провалили. Навіть фланці двигунів по два рази переробляв...

От наприклад є деталь одна яка являється фланцем двигуна і підшипники там стоять від валів осі А. Один раз була зроблена криво. Переробили, ніби все ок. Вже зібрав. Ставлю давачі а різьб М2.5 нема. Промахали нарізати. А деталь я забабахав твердістю 35-40. По закону підлості вона виявилась 48... От і зламав там біля 10 мітчиів спочатку я а потім слюсарі поки нарізали))). І так одне за другим.

, Наливайко написав:

Цікавий тролінг!

Та за 4 роки то що багато? Активності то небагато.....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ну, я вот не совсем понял как работают ваш метод с безлюфтовыми шестернями... Позже перечитаю и пересмотрю конструкцию. По моей логике, там люфт будет выбираться только в одну сторону.. На всякий случай скинул тему более опытному конструктору, он тоже не понял так сходу)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Stanley написав:

ну, я вот не совсем понял как работают ваш метод с безлюфтовыми шестернями

відео дивились?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 минуту назад, olkogr сказал:

відео дивились?

так точно)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

хммм. Я ж ніби там все розжував). То чому в одну сторону? Та мпросто робимо натяг , подібно як з розрізною шестернею, тільки тут двома колами шестерен.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

та отож, вроде и всё разжевано, но пока не понял. Нужно еще раз чертеж посмотреть кто куда кому передает)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Stanley написав:

Нужно еще раз чертеж посмотреть кто куда кому передает)

В нас один двигун який передає через двоступінчатий редуктор оберти на фланець. Зрозуміло що буде люфт (хоча на шестернях з ерозії я його майже не зловив, може кілька соток). Тому вносимо ще таке саме коло шестерен. І як би зрозуміло що це нічого не дась. Але якщо зробити механізм де ми зможемо в другому колі шестерен провертати шестерні одну відноснодргої на валу. То ми зможемо вибирати люфт в зачепленні. Все питання в самому механізмі.... Я свій зробив так як в відео. Думаю є інші варіанти. Але з такою вибіркою є питаня до всіх шестерен. Битття в 2-3 сотки хоча б однієї може призвести до підклинювання....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, Stanley написав:

та отож, вроде и всё разжевано, но пока не понял. Нужно еще раз чертеж посмотреть кто куда кому передает)

Я забув про креслення, не настроєна голова на таке сприйняття. З відео зрозумів, що люфт настроюється і вибирається різьбовими кришечками. Вони зміщують так би мовити нульове положення черв'ячного валу.

, olkogr написав:

Думаю є інші варіанти.

Тарільчата пружина під паразитним черв'ячком не варіант? Як на мене, у механізмі вибірки люфту мусить бути якась пружина, або друга серва.

Змінено користувачем Наливайко
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 години назад, Наливайко написав:

арільчата пружина під паразитним черв'ячком не варіант?

Я думав ставити, але довгі вали черв'яків самі працюють як торсіони. І все ок. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, olkogr написав:

Я думав ставити, але довгі вали черв'яків самі працюють як торсіони. І все ок. 

Чесно, я не сумнівався що така елементарна ідея вже була :)

Вже тестував фактичний люфт на зібраному і включеному столі? Бодай із кроком в скажімо 15-30°

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Наливайко написав:

Вже тестував фактичний люфт на зібраному і включеному столі? Бодай із кроком в скажімо 15-30°

Так немає люфту, воно обертається в обидві сторони ідеально і відразу. Питання що є деяка нерівномірність навантаження двигуна при цьому (район 10%). Думаю це якраз закручуються вали). Знач десь є в системі щось не точне, або шестерня ексцентриком чи вал. Чи саме колесо стола. Думаю скоріш за все воно з часом притреться, зявиться люфт і його потрібно буде вибрати....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Після неодноразвої зміни коснтрукції як завжди вилазять боки... І тут виліз конкретний бік, кабель для поворотки не поміщається при її повному пвороті. Там у станині повно перегородок (щоб часом від цирконію не зігнулось))) ). І вони не дають розпрямитись кабелю. Було вирішено кабель вивести назад, щоб його просто закручувало. Але щоб це зробити потрібен великий сквозний отвір. Причому два(станина 32мм та ребро жорсткості 22мм) . Варіант з розбіркою розглядали але.... Думали думали ну і .... побачите на відео що придумали....

 

Змінено користувачем olkogr
4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку