olkogr

5 осьовий станок для зубних техніків та ювелірів.

390 повідомлень у цій темі

Заготовочки для дрібних планшайб вийшли. Виставте в барахолці. :)

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, olkogr написав:

Знач десь є в системі щось не точне, або шестерня ексцентриком чи вал.

Саме учора  мав розмову зі  знайомим дядьком,  якраз на тему зубошліфовки.

Він сказав, що, навіть в теорії, в любій зубчатій предачі - має бути люфт.

Хоч якийсь, бо інакше - заклинить через півгодини роботи.

Від найменшого нагріву.

Тобто, шліфована дуже точна пара  - то є  недобре 9_9

 

Прийми до уваги. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, технократ написав:

Саме учора  мав розмову зі  знайомим дядьком,  якраз на тему зубошліфовки.

Він сказав, що, навіть в теорії, в любій зубчатій предачі - має бути люфт.

Ну дядьки то таке, явже давно навчився їм не вірити.... Вони живуть в своєму світі.

Клин може відбутись в ідеальній абсолютно жорсткій системі. Якої не існує апріорі. Якщо у вас там виявитсься неточність в долі соток, то воно там натягнеться на ті сотки і все. Справа в тому що у вас биття буде радіальне, а передача руху відбувається тангенціальною складовою. І якщо подивтись на форму зуба і на скільки та точність биття в сотку у вас змістить по евольвенті шестерню, то виявитсься що то буде мікрони, і направленні вони будуть в основному на опору кочення.... І якщо там підшипник кочення, то відповідно навантаження від неточності руху буде мізерне від реального биття. В реальних конструкціях або скрутиться вал або прогнеться опора....

1 година назад, Zalizovskiy написав:

Заготовочки для дрібних планшайб вийшли. Виставте в барахолці. :)

так, під 100 патрон)

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 години назад, olkogr написав:

Ну дядьки то таке, явже давно навчився їм не вірити.... Вони живуть в своєму світі.

Клин може відбутись в ідеальній абсолютно жорсткій системі. Якої не існує апріорі. Якщо у вас там виявитсься неточність в долі соток, то воно там натягнеться на ті сотки і все. Справа в тому що у вас биття буде радіальне, а передача руху відбувається тангенціальною складовою. І якщо подивтись на форму зуба і на скільки та точність биття в сотку у вас змістить по евольвенті шестерню, то виявитсься що то буде мікрони, і направленні вони будуть в основному на опору кочення.... І якщо там підшипник кочення, то відповідно навантаження від неточності руху буде мізерне від реального биття. В реальних конструкціях або скрутиться вал або прогнеться опора....

так, під 100 патрон)

 

Можливо є зміст, між червяками реалізувати диференціал, тоді точно не буде ніяких підкусувань?
 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Dron написав:

Можливо є зміст, між червяками реалізувати диференціал, тоді точно не буде ніяких підкусувань?
 

Це ідея. Хоча ще одна паразитка мусить бути... треба обдумати). Зоча фізично це зробити буде набагато складніше....

Доречі якщо кому потрібні шайби з чавуну ВЧ40 можу подарувати).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Про шайби я писав жартома, але з задоволенням прийму в дар. Якраз для моїх любительських саморобок заготовки.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, Zalizovskiy написав:

Про шайби я писав жартома, але з задоволенням прийму в дар. Якраз для моїх любительських саморобок заготовки.

Пишіть в приват координати, на тижні відправлю.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, olkogr написав:

П. П. С. Якщо буде наступний то поворотку всерівно буду робити інакше)).

 

, olkogr написав:

............Дірект драйв може добре що не взяв. Я вважав що 10Нм достатньо для поворотки, зараз бачу що для обробки твердих матеріалів цього буде малувато. А більші двигуни туди не помістиш. Скоріш за все буду зменшувати модуль на осі А, щоб збільшити передачу хочаб до 1/30.......

А безкорпусні мотори розглядав? Я от дурень розглядаю, хоча вже давно спати пора. Їх є безкінечна кількість, в тому числі тонюсінькі декоративні, і довгі, і хоч на 1000 Нм. Навіть на замовлення можуть змотати по кресленнях. Можуть зробити стопіцот полюсів, тоді макс оберти будуть смішні, а момент як у танка. Якраз для поворотки саме те. Уяви, скільки вредних шестерен не доведеться вирізати на ерозії. Я вже безкорпусний подумки пхаю у свій токарний.

Мене лише бентежить питання магнітного поля такого двигуна. Воно буде намагнічувати стружку, чи змінне магнітне поле понад наприклад 50 Гц розмагнітить все довкола стола?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 часов назад, Наливайко сказал:

 

А безкорпусні мотори розглядав? Я от дурень розглядаю, хоча вже давно спати пора. Їх є безкінечна кількість, в тому числі тонюсінькі декоративні, і довгі, і хоч на 1000 Нм. Навіть на замовлення можуть змотати по кресленнях. Можуть зробити стопіцот полюсів, тоді макс оберти будуть смішні, а момент як у танка. Якраз для поворотки саме те. Уяви, скільки вредних шестерен не доведеться вирізати на ерозії. Я вже безкорпусний подумки пхаю у свій токарний.

Мене лише бентежить питання магнітного поля такого двигуна. Воно буде намагнічувати стружку, чи змінне магнітне поле понад наприклад 50 Гц розмагнітить все довкола стола?

Вы себе представляете безкорпусный двигатель и 1000 Нм?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Stanley написав:

Вы себе представляете безкорпусный двигатель и 1000 Нм?

Уява в мене не сильна, тому я відкрив каталог :) 

Clipboard02.jpg

ось такий тип в даному каталозі є на 22 000 Нм пікової тяги. А що саме вас здивувало?

Сам каталог, прям залізний плей бой

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Наливайко сказал:

Уява в мене не сильна, тому я відкрив каталог :) 

Clipboard02.jpg

ось такий тип в даному каталозі є на 22 000 Нм пікової тяги. А що саме вас здивувало?

Сам каталог, прям залізний плей бой


меня вообще ничего не удивило, т.к. сопромат не н@ебешь) 
P= Mxn/9550.
берем наши 1000 Нм, ну пусть даже на 500 об/мин, получаем 50 кВт. Теперь смотрим на наши хоббийные станки до 1.5 тонны, и опять смотрим на 50 кВт. И?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Stanley написав:

меня вообще ничего не удивило, т.к. сопромат не н@ебешь) 
P= Mxn/9550.
берем наши 1000 Нм, ну пусть даже на 500 об/мин, получаем 50 кВт. Теперь смотрим на наши хоббийные станки до 1.5 тонны, и опять смотрим на 50 кВт. И?

Ви добре почуваєтесь? Раджу поміряти артеріальний тиск.

3 години назад, Stanley написав:

Вы себе представляете безкорпусный двигатель и 1000 Нм?

Я не відповів на дане питання?  

І навіщо ліпити в одну купу поняття привід 1000 Н і хобійний станок 1.5 тони? Куди ви ведете? 

В каталозі написано, для яких застосувань які компонування приводів підходять. Наприклад деякі проектуються для підводних човнів, деякі для гіроскопів. А ще крім Паркера є інші виробники із іншими лінійками безкорпусних двигунів :) 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 минуты назад, Наливайко сказал:

Ви добре почуваєтесь? Раджу поміряти артеріальний тиск.

Я не відповів на дане питання?  

І навіщо ліпити в одну купу поняття привід 1000 Н і хобійний станок 1.5 тони? Куди ви ведете? 

В каталозі написано, для яких застосувань які компонування приводів підходять. Наприклад деякі проектуються для підводних човнів, деякі для гіроскопів. А ще крім Паркера є інші виробники із іншими лінійками безкорпусних двигунів :) 

советую себе померить давление, и больше с такими рекомендациями ко мне не обращаться, спасибо.
Все эти прямые привода  хороши, пока не начинаешь их ставить  в реальные конструкции. А там уже начинается компромисс, стоимость/мощность, люфты и тд. 
 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я проработал немного с прямыми приводами..

А теперь ненавижу всякие швп, муфты, шестерни, ремни...

Т.к. денег нет приходиться терпеть! 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
49 минут назад, Stanley сказал:

Все эти прямые привода  хороши, пока не начинаешь их ставить  в реальные конструкции. А там уже начинается компромисс, стоимость/мощность, люфты и тд. 
 

Мне кажется, что прежде всего цена) Вот цена в евро (DAP-Украина) за простой хивиновский 260нм ddm. Если Вы хотите на 1000Нм, я думаю, цену нужно будет увеличить в 3-4 раза, по этому вряд ли торк моторы это оправданный выбор для хоббийного или даже промышленного станка среднего уровня

 

88769Bez_nazvanyia.jpg

Змінено користувачем Brobdingnagian
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Только что, Brobdingnagian сказал:

Мне кажется, что прежде всего цена) Вот цена в евро (DAP-Украина) за простой хивиновский 260нм ddm. Если Вы хотите на 1000Нм, я думаю, цену нужно будет увеличить в 3-4 раза, по этому вряд ли торк моторы это оправданный выбор для хоббийного или даже промышленного станка среднего уровня

 

88769Bez_nazvanyia.jpg

Их серебром мотают эти двигатели,  :D

а нада медью! тогда будет доступно для хобби

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Stanley написав:

советую себе померить давление, и больше с такими рекомендациями ко мне не обращаться, спасибо.
Все эти прямые привода  хороши, пока не начинаешь их ставить  в реальные конструкции. А там уже начинается компромисс, стоимость/мощность, люфты и тд. 

прошу пробачення за різкість, був не правий.

 

Народ, це не прямі приводи, читайте уважно. Це реально прості двигуни, статор без радіатору, лап і фланцю, ротор без валу. Зі статора стирчать дроти. Можуть бути як асинхронними, так і синхронними на постійних магнітах. Вони можуть бути дешевшими за китайський двигун по цій причині, якщо формфактор знаходить масове застосування. Купляється такий голий двигун і інтегрується у систему силами виконавця. В них може бути інтегрований енкодер, але це трапляється в загальній масі дуже рідко. Саме на безкорпусних двигунах будують мотор-шпінделі.

Такий голий двигун може стати прямим приводом у станку автора теми. Звичайно буде необхідний енкодер. Люфти можливі лише ті, які допускають підшипники конструкції.

 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Brobdingnagian сказал:

Мне кажется, что прежде всего цена) Вот цена в евро (DAP-Украина) за простой хивиновский 260нм ddm. Если Вы хотите на 1000Нм, я думаю, цену нужно будет увеличить в 3-4 раза, по этому вряд ли торк моторы это оправданный выбор для хоббийного или даже промышленного станка среднего уровня

 

88769Bez_nazvanyia.jpg

я знаю/покупал/видел цены на хивиновские моторы, поэтому решил умолчать в этой теме за стоимость, чтоб не пришлось как тут сказали мерить давление другим участникам форума)

27 минут назад, Наливайко сказал:

прошу пробачення за різкість, був не правий.

+

 

да и видел как народ реагирует на то что за энкодер нужно 800 евро заплатить...

Змінено користувачем Stanley
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 годин назад, Наливайко написав:

А безкорпусні мотори розглядав?

А тему прогортати назад пробував ) ???. В мене було розроблено первинно на торк двигунах. Питання перше що ці двигуни якраз мені і не продали.... Питання друге з енкодером було який не впихнеш в столик не збільшуючи його товщини.. Питання 3 що моменту в нього в тому розмірі буде 10Нм Про ціну я промовчу, енкодер тільки це 1200 євро. На одну вісь.

Ціна двигуна не така й велика, враховуючи складність моєї наприклад схеми , то двигун за 1000 євро був би норм. навіть за 2000. Плюс енкодер це ще 1200. Нехай би було 3000. Але питання що в той габарит поміститься тільки 10Нм.... А цього мало як на мене, для цирконію ще піде а от для титану.... Тут в мене з передаточнимм 1/64 буде 100Нм на столику .... Що є норм . На осі А там місце є, але знову ж таки На 100Нм місця точно не вистачить... Буде хіба ньтон так 30-40. Ну і відповідно по ціні вже не 2к а 5 к)

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

"Один батюшка строил церковь. И всё бы хорошо, но колокольня всё время падала. Построят - упадёт. Снова построят - снова упадёт. И вот явился к батюшке ангел божий и изрёк: "Вмуруй жену свою в фундамент и в веках простоит Храм твой". Жену юную батюшка очень любил, но Господа тоже любил. И храм строить нужно. Погоревал, поплакал, попрощался с женой (а она была барышня богобоязненная, надо так надо) и таки замуровал. А колокольня все равно упала. Потому что сопромат не наебёшь."

так и тут) если нужно впихнуть - оно элементарно не входит по размерам. Если входит по размерам - мало моммента. Много момента - цена +++, + внешний энкодер+контроллер к этому чуду. За двойное назначение и не стоит говорить даже..

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 годин назад, olkogr написав:

А тему прогортати назад пробував ) ???. В мене було розроблено первинно на торк двигунах.

Твоя правда. Перечитав тему, було корисно.

Виходить це мені треба було тиск міряти :) і відпочити, а не наїжджати на людей, бо сам грішний.

І все одно думка про прямий привід не покидає. 

@olkogr скажи ще, чому ти вирішив, що 6Нм для кільця поворотки буде мало? Ти ж казав, що навантаження на типову фрезу 1 кг буде критичним, тобто робоче навантаження це мабуть до 0.5 кг, а то і 0.3. На максимальному діаметрі обробки 110 мм це до 1/10 від тих моторних 6 Нм, номінальних, пікових мабуть всі 12 Нм. І то, якщо заготовку обточувати на максимальному робочому діаметрі, обертаючи вісь С, чого мабуть ніколи не буде. Чи я взагалі неправильно прикинув сили? Який момент ти вважаєш достатнім для шайби?

І згадуючи дибільну ситуацію із експортом безкорпусних моторів заспокоїтись не можу. Бо якби на той мотор виробник одягнув кожух, або справді запхнув у пральну машину, це вже був би готовий виріб, вивозь хоч на місяць, тільки оплати мито. Може запропонувати в Тайвань відправити свою поворотку, навіть якусь браковану, хай встановлять в неї свій двигун і можна вивозити як made in Taiwan.

Аж засвербіло самому зробити такий двигун. Може пройде.

Про всяк випадок напиши, яких розмірів двигун ти міг би втулити в існуючу вісь С. Є ще одна ідея, в кого спитати про виготовлення.І чи розглядаєш варіант збільшити всю поворотку в наступних верстатах, щоб у неї вліз підходящий серійний двигун з якоїсь дружньої країни?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Только что, Наливайко сказал:

Про всяк випадок напиши, яких розмірів двигун ти міг би втулити в існуючу вісь С. Є ще одна ідея, в кого спитати про виготовлення.І чи розглядаєш варіант збільшити всю поворотку в наступних верстатах, щоб у неї вліз підходящий серійний двигун з якоїсь дружньої країни?

Нада собрать банду и навалять "Арамису"! Пусть делают! У них там есть технология они собирали движки.. не зная как щас дела с этим?

http://aramis.com.ua/motion-alp.html

 

 

И не нада будет дружнiх країн.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 година назад, Наливайко написав:

Виходить це мені треба було тиск міряти :) і відпочити, а не наїжджати на людей, бо сам грішний.

І все одно думка про прямий привід не покидає. 

Буває, головне визнати помилку. А так то помилки роблять усі...

11 година назад, Наливайко написав:

скажи ще, чому ти вирішив, що 6Нм для кільця поворотки буде мало? Ти ж казав, що навантаження на типову фрезу 1 кг буде критичним

Є така штука як динамічні навантаження.  І при прямому приводі вони встають на перше місце. А вони на порядок перевищують розрахункові сили різання.  Мало того при динамічних навантаженнях на такі приводи діють вібрації з якими і досі важко боротись ( хто налаштовував серву той знає). І коли є великий запас по моменту це все відходить на другий план....

В моїй поворотці двигун потрібен з внутрішнім діаметром 120мм зовнішнім 170мм і товщиною до 28мм.

Збільшувати товщину для даного верстату не можна. По діаметру можна рухатись....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я в кіно бачив, як замість 2-осьового столу на верстаті встановлено окремий поворотний стіл і окрема поворотна головка. Якась ноунейм DMG MORI чи якось так. Чому так не можна було проектувати у вашому випадку?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку