Labrador

16Б16 КП ремонт, востановление

127 повідомлень у цій темі

))) Ну если об этом уже и в прозе пишут то нужно над этим посерьезней задуматься:)

Но пока все работает ну почти все)), как говориться "НЕ ВОРОШИ ЛИХО ПОКИ ТИХО", еще поработаем  пусть станок себя немного отработает))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

маю 16б16кп  в класному стані ! Рік 1988 купляв з рук .

Чому при нормальній роботі станка хочется частотнік ?

Мене влаштовує на 100 процентів !!!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 минут назад, artyr2112 сказал:

 

@artyr2112 маю 16б16кп  в класному стані ! Рік 1988 купляв з рук .

Чому при нормальній роботі станка хочется частотнік ?

Мене влаштовує на 100 процентів !!! 

 

Часто це обумовлюється відсутністю 3х фаз,або повністю убитою коробкою швидкостей,як механічною так і АКС,АКП .Не секрет що існують моделі коробок швидкостей які навіть в новому стані не дуже добрі і сипляться часто,от народ і майструє під частотник ,до речі-непогані результати виходять з під рук гаражних майстрів.Маю два станки з АКС але і 3 фази також маю,проблеми були з АКС ,одна з них нервів багато забрала але поки що не планую зайнятися переобладнанням під  частотник.

 

Змінено користувачем VAD-VAR
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
28 минут назад, artyr2112 сказал:

 

Чому при нормальній роботі станка хочется частотнік ?

 

Тут ключова фраза"при нормальній роботі"

 

28 минут назад, artyr2112 сказал:

маю 16б16кп  в класному стані !

 

Оооот!Якщо ще і токар(той що працював перед Вами)"був в класному стані"слідив за маслом,фільтрами,електрикою,і в загаллі мав голову на плечах,і Ви робите те саме,тоді станок в принципі повиненн працювати нормально.Ну таке бувае дуже рідко,і не зважаючи на те що це був самий дорогий станок СРСР в своїй категорії, дуже багато з них стояли в углу цеха і припадали пилякою із за поламаної коробки АКС,як раз в такому стані я і взяв свій станок.

І ще завдяки трьох позиційнму перебору 1:1 1:4 1:16 частотник легко перекриває всі діапазони швидкостей,а якщо ще й 220в(як у мене) то тут в загалі без вариантів...

Змінено користувачем Перебор
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, Labrador сказал:

IMAG0099.jpg

Дякую, що відгукнулися!  

Це моя єлектрошафа, там де ряд релюшок внизу с права має бути те що керує тормозною муфтою. Зробіть будь ласка фото тої релюшки ак вона вигляда.

Як довго у вас цей станок,  по єлектриці бувають проблеми? Цікавлять оті релюшки, що знизу бо я за пів року роботи вже майже всі поміняв). 

P. S.  Зі святками вас!!!

Ага є там якась штука навіть з регулятором якщо я непомиляюсь. Добре я зрозумів до чого дивитись і детально постараюсь пофоткати. Грубо кажучи я ним часто користуюсь 2 роки за цей час згрорів мотор подачі масла на електромуфти іто по причині шо в нього попала вода, якось перестала світити лампочка просто біля запобіжника відгнив дріт. Також була проблема коли мотор запустивя включав обороти мотор зразу виключався просто кінцевик який мавби спрацьовувати при відкидані кожуха на патрон заглючив просто закоротив 2 дроти все працюе

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якось так я робив би заміну лінії затримки. Діод будь який із струмом від 1А, змінний резистор 4,7-10кОм, після пайки при крайньому верхньому положенні повзунка змінного резистора, подати на вхід(виводи 70 і 72) 24В, після чого через кілька секунд на виводі 73(всі позначення згідно рідної схеми станка) повинен з'явитись мінус(між 70 та 73 підключаємо мультиметр, лампочку невеликої потужності на 24В, тощо.) Якщо все працює змінним резистором виставляємо затримку в 2-3сек і монтуємо в щитову. Виводи 70 та 73 до 11 та 10 виводів реле К11 відповідно, вивід 72 до виводу 4 реле К6. Також "продзвонити" чи підключений вивід 6 реле К6 до виводу 11 реле К11, якщо ні, то відновити з'єднання.

 

Э53-502_000_000.png)

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Curandero сказал:

Ок, припустимо, і навіщо головному приводу реле часу?

 

П. С. 16-ту серію бачив в роботі, сам не працював, на даний час є теоретичний доступ лише до вірменина 16-ої серії, але думаю що ви занадто згущуєте фарби довкола того реле часу.

На 16к20 те реле відповідає за затримку пуску головного двигуна...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Перебор , да, спасибо всё супер,  вот только недавно случайно обломалась трубка СОЖ,  никак не вернусь к ней чтобы починить. Ну там ещё пару мелочей - из-за установки линеек для DRO пришлось временно открепить подготовку воздуха для ЗБ... 

Сейчас главная задача не дать мастерской уйти в минус градусов,  морозы ого-го! 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

незнаю у якого токаря він був!! Купляв у перекупів . Так по поводу 220 V  я згоден.

Для цікавості тут всі власники такого станка у кого ..Російський .. патрон ? Чи тут тільки гурмани поляків ?

Чи хтось поставив 250 патрон ?? І у кого є 200 патрон 4 кулачковий ?

 що це був самий дорогий станок СРСР в своїй категорії,

 

 

звідки такі факти ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

вітаю. маю такий же станок з комплектною щитовою - можу зфотографувати, якщо потрібно. також маю паспорт в електронному варіанті, і електросхему рідну. і на останок - недавно мав проблеми з реле і гальмівною електромуфтою. і проблему я вирішив. можу допомогти порадою, якщо потрібно

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

і ще одне. на електромуфти мастило подається не електронасосом, а шиберним насосом, який кріпиться на акпп з лівого боку знизу на торці, і він підєднаний на первинний вал акпп, і відповідно він працює постійно, коли працює головний двигун М1

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 31.03.2017 в 20:00, V_adim сказал:

ккуплю

Раздел есть, где это самое куплю и реализовывают. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вечора доброго зацікавленим цією темою! Якось випадково пропустив повідомлення в своїй темі але дякую всім хто допомогав порадами.

На теперішній час, дякуючи справжньому фахівцю своєї справи та дня його роботи електрика станка працює на всі сто%.

Як він мені пояснив всі мої клопоти з електрикою були через то, що один якійсь "" фахівець"" змінив 9-ти позиційний перемикач швидкостей на 8-ми при цьому всі дроти були задіяні а оскільки як я зрозумів при нормальній роботі постіно працює дві єлектромуфти а при зупинці шпінделя підключається третя (а не гальмівна) на час яким керує реле часу і відбувалось гальмування.

В мому випадку коли він підєднав реле часу вес чітко працювало на 4-ох вищих швидкостях на решті було КЗ, Тож той ""фахівець"" вирішив , що реле часу там на потрібно і зробив так як порахував за потрібне. Можлево і через то постійно додавали клопоти проміжні реле, одного разу дійщло до того, що зупинивши шпіндель майже вставивши ключа в патрон він собі (шпіндель) взяв тай начав працювати , обертів було десь 800 могла би бути знатна карусель )), крім того було відремонтовано магнітний пускач пришвидченого переміщення супорта, те пневмореле часу.

В 06.01.2017 в 22:43, Angerfist сказал:

Ок, припустимо, і навіщо головному приводу реле часу?

при тривалому простої шпінделя головний привід вимикється за ради єкономії електроенергії.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сталася чергова халепа з моїм коником, працював працював а потім став. все начебто працює а шпіндель стоїть. Версій було на мало і муфти не працюють і релющки погоріли, і перемика щвидкостей розсипався ле аж ніяк не те, що на фото).

Маю питання до тих, хто перевів свій станок на частотник, чи не лежить у вас часом без діла АКП або запчастини (верхній вал0) до неї?

IMAG1938.jpg

IMAG1939.jpg

IMAG1940.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

вітаю. порадьте будь-ласка, хочу придбати нові підшипники шпінделя упорні, що стоять біля шківа на цій моделі станка

46115 Л   3ГПЗ   115 х 75 х 20

скажіть, якого класу купувати краще? (на станку зараз стоять 46115 Л)

 

і взагалі, хто мав досвід заміни цих підшипників, скажіть:

1) ззовні цього блока з підшипниками має стояти сальник?

2) між блоком і корпусом ПБ має стояти лише кільце гумове? у мене звідти сциться маслом постійно, потім шківом кидає скрізь - ремінь зубчатий в мастилі...

3) при збиранні - як ви долали натяг пружин підшипника, щоб поставити штопорне кільце.

4) можливо у когось збереглось фото, або опишіть процес заміни, та основні моменти.

5) ті підшипники, про які я запитував - мають продаватись з пружинами, і двома шайбами?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

IMG_20170621_170048.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Привіт колегам форумчанам! Ніколи не стикався з необхідністю нарізки  дюймових різьб 11 та 13 ниток на 16б16кп та коли реально постало таке питання перечитав паспорт з купою формул розрахунку і так і не зрозумів - які конкретно шестерні ставити у гітару для даного випадку? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

11 ниток есть в таблице в паспорте - или 40/44, 13 ниток - 40/52, промежуточная 86 или какая влезет. На КП ставим ручки в положение для 16 ниток - C 1.

 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 часов назад, Богдан7 сказал:

11 ниток есть в таблице в паспорте - или 40/44, 13 ниток - 40/52, промежуточная 86 или какая влезет. На КП ставим ручки в положение для 16 ниток - C 1.

 

Спасибо Богдан! Как оказалось, таких сменных шестерен у меня нету, буду искать. А вообще хотелось бы конечно иметь весь набор этих шестеренок который поставлялся из завода а то не нет да и проскакивают клиенты с необычными заказами которых приходится отправлять.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Здравствуйте коллеги! У кого есть размеры бака подачи СОЖ на 16б16кп или фотки какие, хочу восстановить как в оригинальном исполнении а то помпа торчащая в "ведре" как-то уже поднадоела!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 час назад, Lazarus сказал:

бака подачи СОЖ на 16б16кп или фотки какие, хочу восстановить как в оригинальном исполнении

 

DSC_0250.JPG

DSC_0252.JPG

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

скажіть, хто переходив з зубчатого ременя на клиновидні?

поділіться досвідом, розрахунками, можливо розмірами шківів, ременів нових, і приблизним описом роботи по переробці

недавно довелося купувати новий ремінь, меньший (двигун-акс). 1500грн

думаю далі пояснювати не потрібно

дуже прошу допомогти

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Там не особо оригинальный бак СОЖ. Вон на всю длину сколько влазит, и чуть уже чем хочется. Пара перегородок в баке и крепление помпы за стандартный фланец.... 

 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Получается что по объему бак почти такой же как и у маслостанции которая подает масло в ПБ то есть примерно 12-15 литров? И еще вопрос - куда в оригинальном варианте входит стек из поддона станка (по фото не совсем понял) в дальний от помпы резервуар непосредственно сверху или сбоку через какой ни-ть штуцер?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

чуть больше, туда можно набульбенить литров 18ть при желании,
льёт сверху прямо в бак, что есть конечно  фигово, надо надевать пластиковую трубку что б не брызгалось.
у меня другая не большая проблема, по троху стекает масло от серьги валов и прямо туда

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку