Labrador

16Б16 КП ремонт, востановление

127 повідомлень у цій темі

11 час назад, Володимир Фещук сказал:

скажіть, хто переходив з зубчатого ременя на клиновидні?

поділіться досвідом, розрахунками, можливо розмірами шківів

Относительно перехода на клиновые ремни у меня был станок уже куплен с переделанным нижним (двиг-АКС) ремнем из зубчатого на 3 клиновых. В ходе эксплуатации станка я остался очень недоволен их работой, так как в реальных условиях нереально соблюсти одинаковую натяжку всех трех ремней а от этого и все последствия. Если была-б возможность вернул бы все назад...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 минут назад, bioname сказал:

у меня другая не большая проблема, по троху стекает масло от серьги валов и прямо туда

У меня тоже такая проблема я даже разбирал фартук смотрел трубки подачи масла все перебирал но чистоты так и не достиг, каждых 2 месяца надо мыть станок  а то весь в масле которые валы разбрызгивают при вращении... 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вот как-то так 

IMG_20170911_115530.jpg

там масло только на поверхности )))

нужно скиммер делать ....

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Как все красиво получается... заодно и место экономится. Буду ваять сам такой-же бачок. В идеале конечно на барахолке оригинальный но что-то не встречал нигде.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
38 минут назад, bioname сказал:

Вот как-то так 

IMG_20170911_115530.jpg

там масло только на поверхности )))

нужно скиммер делать ....

У меня точно такой бачек, если кому надо могу снять размери.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 минут назад, 41292 сказал:

У меня точно такой бачек, если кому надо могу снять размери.

Был бы очень признателен за размеры или хоть небольшой чертежик от руки... Особенно интересует высота перемычки для перелива с отстойника да и общие габариты тоже...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

стоит озаботится что бы его легко было от туда извлекать. а то в реале вынять помпу - ещё то занятие,
каждый раз хочу чуть больше разпердолить то фигурное отверстие.... не стоит повторять 1в1
сделайте первой перегородку сверху, что бы низом проплывало (удержит масло в начале, проход почти у дна, что бы проплывало дальше) и не засырало помпу.
потом чуть выше, ~8-10см перегородку. тут я особо стружки не видел, ибо почти всё задерживается сеткой в поддоне (её не редко при мелкой стружке забивает)

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
18 часов назад, Володимир Фещук сказал:

скажіть, хто переходив з зубчатого ременя на клиновидні?

поділіться досвідом, розрахунками, можливо розмірами шківів, ременів нових, і приблизним описом роботи по переробці

недавно довелося купувати новий ремінь, меньший (двигун-акс). 1500грн

думаю далі пояснювати не потрібно

дуже прошу допомогти

Якщо цікаво можу фото свого станка з розмірами шківів дати. Купував вже переробленим. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Хто може підсказати, люнети для 16б16 і 16б16КП взаємозамінні? Тобто чи вони однакові. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Да, люнеты одинаковые, разница ведь не в станине или высоте центров

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 11.09.2017 в 11:41, Lazarus сказал:

Получается что по объему бак почти такой же как и у маслостанции которая подает масло в ПБ то есть примерно 12-15 литров? И еще вопрос - куда в оригинальном варианте входит стек из поддона станка (по фото не совсем понял) в дальний от помпы резервуар непосредственно сверху или сбоку через какой ни-ть штуцер?

безпосередньо зверху, в дальню від помпи камеру, все вірно.

і ніяких додаткових трубок нікуди одягати не потрібно. у мене в оригіналі так - в піддоні зливний отвір, закритий кришечкою з отворами діаметром міліматра 3-4, під нею в піддон вкручується шматок металевої труби. і знизу грибкова гайка з отвором. між трубою та гайкою додатково помістив сіточку дрібної фракцію ( трохи дрібніше ніж алюмінієва для паяння пластику). як показала експлуатація - зовсім не дарма я це зробив. доречі зливний патрубок потрапляє приблизно в дальній правий кут бачка, якщо дивитись крізь дверцята з правого торця станка

в цей бак справді влізає 18л. особисто я тримаю рівень 15-18. більше - від вібрації виплескується за краї

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

однакові

я дізнався про це таким чином - оглянув паспорти обох станків, і знайшов там, що станина однакова.

маєте де придбати люнет? якщо є змога - я б теж придбав

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 11.09.2017 в 18:48, Labrador сказал:

Якщо цікаво можу фото свого станка з розмірами шківів дати. Купував вже переробленим. 

був би дууже вдячний

не відмовився б і від розмірів ременів, і від ваших коментарів з приводу того, як працюється

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 минуты назад, Володимир Фещук сказал:

однакові

я дізнався про це таким чином - оглянув паспорти обох станків, і знайшов там, що станина однакова.

маєте де придбати люнет? якщо є змога - я б теж придбав

я бы тоже взял бы,но проблема с ними. если где-то увидете два один купилбы.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

39 минут назад, 41292 сказал:

я бы тоже взял бы,но проблема с ними. если где-то увидете два один купилбы.

Чего проблема? Есть в барахолке и подвижный и неподвижный - хотел прикупить только вот сомнения у меня на счет  того что встанут они на мой ереванский 16б16кп.......

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 11.09.2017 в 11:53, Lazarus сказал:

Относительно перехода на клиновые ремни у меня был станок уже куплен с переделанным нижним (двиг-АКС) ремнем из зубчатого на 3 клиновых. В ходе эксплуатации станка я остался очень недоволен их работой, так как в реальных условиях нереально соблюсти одинаковую натяжку всех трех ремней а от этого и все последствия. Если была-б возможность вернул бы все назад...

як я помітив - то і зубчатий ремінь натягується не рівномірно. це зобумовлено конструктивом кріплення та регулювання акс відносно ПБ та двигуна. не думаю, що це є добре для ременя

я працював раніше на 16Д25, де обилва паски були замінені на клиновидні. і все було добре, ніразу не пробуксовували. хоча максимум я брав там 8мм (тобто чотири "на сторону"). та ще й зручно було: порвався один ремінь - працюєш собі далі, і ремені відносно дешеві

а що саме не влаштовувало вас в клиновидних ременях?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 минуты назад, Lazarus сказал:

 

Чего проблема? Есть в барахолке и подвижный и неподвижный - хотел прикупить только вот сомнения у меня на счет  того что встанут они на мой ереванский 16б16кп.......

я  наскільки чув - єреванськими є 16Е16, та модифікації. ніби всі 16Б16, та модифікації - мають бути срєднєволжскі. чи у вас на шильді написано єреван?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не могу установить "подушку" двигателя относительно АКС так чтобы все три ремня натянулись равномерно и от этого при частых нарезаниях резьб резцом или при длительной работе станка стал замечать что ремни которые пробуксовывают начинают нагреваться ну и потом растягиваться еще больше. И вообще мне кажется что в моем случае полноценно работает только один "В" ремень и это на  7.5 квт. моторе что совсем не есть хорошо. Я раньше заморачивался над этим, искал ремни качественные немецкие но потом понял что проблема в геометрии. Если бы моя воля перешел бы назад на зубатый у знакомого лет 12 ходит и он даже и не смотрит в его сторону а я каждых 2 месяца то подтянуть то регульнуть то заменить..... 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 минут назад, Володимир Фещук сказал:

я  наскільки чув - єреванськими є 16Е16, та модифікації. ніби всі 16Б16, та модифікації - мають бути срєднєволжскі. чи у вас на шильді написано єреван?

На шильдике написано "Ереванское станкостроительное объединение" будь оно не ладно а это сами понимаете какие влечет за собой последствия. У меня уже страх от него - то муфты какие-то уникальные ищу, то переключатели галетные то реле проходные......Скоро по этому станку смогу диссертацию защитить на тему "Как не надо делать станки"  

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Были и 16б16 ереванские. В своё время вкурил очень много чтобы понимать кто есть что. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 минут назад, bioname сказал:

Были и 16б16 ереванские. В своё время вкурил очень много чтобы понимать кто есть что. 

думаю це заслуговує на окрему тему. тим-паче не раз зустрічав, що люди обговорювали різницю, мінуси єреванців, і те, як їх відрізнити.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 минут назад, Lazarus сказал:

На шильдике написано "Ереванское станкостроительное объединение" будь оно не ладно а это сами понимаете какие влечет за собой последствия. У меня уже страх от него - то муфты какие-то уникальные ищу, то переключатели галетные то реле проходные......Скоро по этому станку смогу диссертацию защитить на тему "Как не надо делать станки"  

реле РП21-003-ухл4Б ? вони є в продажу в інтернеті

а з приводу галетних перемикачів - десь у мене було записане маркування рідного, якщо потрібно

у мене стоїть вже не рідний, напевно (навіть вверх ногами поставили, ідіоти), тобто підійдуть туди абсолютно різні вимикачі, головне щоб можна було впихнути в них всі контакти

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 минуты назад, Володимир Фещук сказал:

реле РП21-003-ухл4Б ? вони є в продажу в інтернеті

 

Катушка управления этого реле имеет три или четыре вида исполнения с переменным/постоянным током а также разница по вольтажу а также разница по креплению в колодках. Вот как по вашему простому токарю вкурить что к чему чтобы запустить станок в случае его остановки во время например уборки урожая как сейчас когда трое злых трактористов стоят у Вас над головой..... А штатный галетный переключатель ПГК 11П2Н-8а чтобы купить в инет магазине надо как минимум иметь специальное образование в области электронных систем.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
25 минут назад, Lazarus сказал:

Не могу установить "подушку" двигателя относительно АКС так чтобы все три ремня натянулись равномерно и от этого при частых нарезаниях резьб резцом или при длительной работе станка стал замечать что ремни которые пробуксовывают начинают нагреваться ну и потом растягиваться еще больше. И вообще мне кажется что в моем случае полноценно работает только один "В" ремень и это на  7.5 квт. моторе что совсем не есть хорошо. Я раньше заморачивался над этим, искал ремни качественные немецкие но потом понял что проблема в геометрии. Если бы моя воля перешел бы назад на зубатый у знакомого лет 12 ходит и он даже и не смотрит в его сторону а я каждых 2 месяца то подтянуть то регульнуть то заменить..... 

не бачив ні разу 16б16 єреванського, але у мене так. двигун разом з платформою рухається лише по горизонтальних повздовжніх прорізах типу квасолини. тобто переміщення і регулювання можливе лише у вісі X, і не можливе у вісях Y та Z. типу по задумці - двигун і шків двигуна завжди паралельні, ну наприклад шпінделю та направляючим. а коробка у менерегулюється до жаху тупо. силою тяжіння. під коробкою є обмежуючий болт, який не дає коробці опускатися нижче нього самого, і дає змогу коробку трохи підняти. неможливо виставити коробку "строго горизонтально" одним болтом

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 минуту назад, Lazarus сказал:

 

Катушка управления этого реле имеет три или четыре вида исполнения с переменным/постоянным током а также разница по вольтажу а также разница по креплению в колодках. Вот как по вашему простому токарю вкурить что к чему чтобы запустить станок в случае его остановки во время например уборки урожая как сейчас когда трое злых трактористов стоят у Вас над головой..... А штатный галетный переключатель ПГК 11П2Н-8а чтобы купить в инет магазине надо как минимум иметь специальное образование в области электронных систем.

згоден, сам викликав електрика щоб розібратися в системі управління електромуфтами, і врезультаті знайшли несправність в реле. але я тоді постарався і сам зрозуміти це все. зрозусів впринципі все, окрім діодного мосту.

вам швидше за все потрібно реле з котушкою на 110v перемінного струму

там всього 6 реле, і лише одне з них - на 24v, всі інші - на 110. а вас, як я розумію підвело реле номер 5 або 6

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку