Dr.Pashtet

Голый "Одессит".

30 повідомлень у цій темі

48 минут назад, olkogr сказал:

Є станки наприклад МАЗАК які до сих пір йдуть з направляючими ковзання, і все прекрасно працює

я бы не стал сильно так утверждать, они могли и гидростатику в направляйках зумутить.

обычные направляющие имеют особенность прилипать на трении страгивания, которое порой в разы больше чем трение движения. именно поэтому при мелких перемещениях моторы требуется покрупнее, чем просто на дрателях плоскостей стоят

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 часов назад, aegis сказал:

я бы не стал сильно так утверждать, они могли и гидростатику в направляйках зумутить.

Я би став тому що бачив це своїми власними очима, ніякої гідростатики там немає, шабровані направляючі призматичні і все. А прилипання вирішується спецмаслами.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

антискачковые смазки уменьшают этот эффект, но не устраняют полностью. обычно это все решается приводами с бОльшей мощностью чтобы мотор мог сдернуть и не заметить

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, aegis сказал:

антискачковые смазки уменьшают этот эффект, но не устраняют полностью. обычно это все решается приводами с бОльшей мощностью чтобы мотор мог сдернуть и не заметить

Ну ви бачили які приводи стоять на сучасних станках? На нормальних станках з полем в 600мм і вагою осі в півтори тони стоять сервоприводи по 5-6кВт. І ставлять їх не для того щоб зірвати а для динаміки, для прискорень в кілька ж і швидкостей переміщень в 30м і вище. Тому економії в приводі від вибору типу направляючих практично немає.

Але в направляючих ковзання є маса переваг таких як точність, жорсткість, компактність. Також дуже сильне демпферування вібрацій.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 часов назад, olkogr сказал:

На нормальних станках з полем в 600мм і вагою осі в півтори тони стоять сервоприводи по 5-6кВт. І ставлять їх не для того щоб зірвати а для динаміки, для прискорень в кілька ж і швидкостей переміщень в 30м і вище.

я так понял предлагаете ТС ставить сервоприводс такой мощностью или какой? здесь немного другой станок и другой бюджет и другие задачи.

6 часов назад, olkogr сказал:

Але в направляючих ковзання є маса переваг таких як точність, жорсткість, компактність. Також дуже сильне демпферування вібрацій.

как сочитаются между собой точность и зазор который будет в направляющих скольжения?B|

демпфирование опять же и-за этого незначительного зазора

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, aegis сказал:

я так понял предлагаете ТС ставить сервоприводс такой мощностью или какой? здесь немного другой станок и другой бюджет и другие задачи.

Якщо би ви не полынились почитати тему з початку то побачили би що я пропонував автору теми. Просто я не на один такий станок ставив ЧПК. И потужності сервоприводу в 400Вт для цього станка вже вирішують питання зі скачками якщо правильно редукцію підібрати.

 

4 часа назад, aegis сказал:

как сочитаются между собой точность и зазор который будет в направляющих скольжения?

Дуже просто зазор там кілька 5 мікрон і то він заповнений змазкою, масляна плівка тонша не може бути. Щоб від рельсів досягнути такої жорсткості як при направляючих ковзання змащених і відшаброваних до точності в кілька мікрон вам потрвібно буде ставити на цей станок 30 рельс з преднатягом роликовий. Демпферування якраз відбувається за рахунок практично повної передачі вібрації на станину станка. При направляючих кочення кульки мають точковий контакт в кращому випадку по лінії, вони починають з легкістю пружинити.

Ви подивіться колись і порівняйте як тим самим інструментом і на тих же режимах проходить силова обробка сталі наприклад на ХААСі і на в 4 рази меншому 67к25 справному. Зразу замітите різницю. І не забуваємо про точні і жорсткі станки від Морі Сейкі Мазак і т .д. які робляться виключно на направляючих ковзання.  Повірте це не просто так.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 минут назад, olkogr сказал:

400Вт для цього станка вже вирішують питання зі скачками якщо правильно редукцію підібрати.

странно почему Укрсашу не устраивали 750ватники на кфпе250 и он ставил киловатники. но это совсем другая история, хотя станок соразмерный.

23 минуты назад, olkogr сказал:

зазор там кілька 5 мікрон і то він заповнений змазкою, масляна плівка тонша не може бути

есть уверенность в такой геометрии на этом станке?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ух как тут все закружилось.

У Александра Украинца на кфпе250  еще и накладки пластиковые были штатно. Это частично решает проблему, но добиться параметров качения конечно же не позволит. Я бы пошел таким путем, но все равно нужно готовить места под зедекс. В общем метаясь туты-сюди. Пообщавшись с Александром Столяровым, он наверное поставил точку. Все один в один твердят - не трогай родные базы, оставь станок как есть под его родные задачи. Значит так тому и быть. Оставлю его на потом, будет резать не спеша сталь, детали из дюрали (не пресс формы). В силовом режиме, на ластохвостах. Ну разве что продольную раздую до 400-420 сносом перемычки и заменой винта. Это можно сделать малой кровью. Ширина вертикального стола 500мм а направляющих 920мм. 

А под свои задачи придется извращаться. Лепить с нуля...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Значится так. Приехало масло, о котором я чуть выше говорил. Старое слил, пытался продуть магистраль. Ни фига не вышло. Просто запускал масло станцию и налил на направляющие "вручную". Скажем так - эффект есть, но не до конца. Думаю что когда прогонит старое масло, станет еще лучше.  Поигрался с затяжкой клиньев. Покатал линейку. Отклонение на продольной на весь ход (500мм) 1 сотка. Может можно еще клинья подтянуть, но не стал. Если понадобятся точные работы, тогда и буду думать. Да, речь шла о МАХО.

Спасибо  что направили на путь истинный, теперь по смазке направляющих буду спать спокойно.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Масло-ИГП -18 с антискачковыми добавками.

Станок- 24К40СФ4(координатно-фрезерный,сверлильно.расточной,особо высокой точности).1990г.выпуска. В работе с 1990г. 80% фрезерные работы, инстр.цех.

Направляющие-скольжения по всем осям в ,,девственном" состоянии

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку