Brovar

Знову про точильно-шліфовальний ЗК634

15 повідомлень у цій темі

Купив сьогодні це точило (це вже друге таке в мене) . На першому був шильдик тільки спереду, а на цьму два шильдика - і спереду і ззаду. На тому що ззаду всі параметри двигуна. По технічним характеристикам з інтернету у точила ЗК634  1500 обертів і 4 кВт. Тут же написано 8,5 кВт ...? Як це розуміти? Також ще є пару запитань :

1. Флянсі посадочні "гуляють" , і це до речі я бачу на багатьох точилах. Як це лікувати?

2. Дуже довго точило зупиняеться після запуску. Хвилин 5-7. Може хто знае якусь дієву схему електричного тормозу, підскажіть?

20170529_193605.jpg

20170529_193617.jpg

20170529_193633.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Раз ніхто не хоче нічого писать,то почну потроху сам розвивати тему, адже вона важлива.

Почну з припущення , що все обладнання що було випущене на початку 90-их, то все суцільна халтура. Точило хоч і практично не експлуатувалось, але зроблено халтурно. Так що приходиться все передивлятися і доводити до розуму.

 На рахунок того, скільки споживає енергії - заміряв токовими клешнями і вийшло відповідно по фазам 9,8/ 10,4/ 12 ампер. Не знаю чому такий розбіг... При точінні струм підіймається зовсім трошки.Також заміряв по лічильнику на холостому  і вийшло 4,4кВт.

 Зараз мудрую над тим як зробити щоб на посадочних флянсах " вилікувати "  биття. В мій тв320 вони не влазять,доведеться шукати станок побільше.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Это точило  зеки делали, девяностые просто совпадение.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Особенно видно подход к сборке на табличках которые прибиты  болтами!

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Табличкі то ще нічого... там були забиті ( а не закручені) болти що тримають бокові захисні кришкі!)) Тому їх ніхто і не відкручував з самого початку. Абразив і стружка переповнили лотки і просто висипались через верх.

  Але ж слава богу двигун нормальний, підшипникі майже нові, конуса на валу прошліфовані ідеально (перевірив індикатором).Єдине тільки що статор разом з підшипниками при натисканні "їздив" туди-сююди в осьовому напрямі міліметрів 5-7. Ну то я швидко виправив виточивши упорне кільце під підшипник.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Є припущення, що то хтось погрався в великого математика, оригінальний заточний, з якого копіювалась решта, мав дві швидкості, якщо пам'ть не підводить, то на одній потужність була 3,2кВт, на другій - 5,3кВт, от хтось шибко вумний мабуть і вирішив, що на одношвидкісному треба просто додати...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 29.05.2017 в 22:15, Brovar сказал:

. Флянсі посадочні "гуляють" , і це до речі я бачу на багатьох точилах. Як це лікувати?

куда именно гуляют? вправо-влево? Или яйцо на посадке? 

 

В 29.05.2017 в 22:15, Brovar сказал:

2. Дуже довго точило зупиняеться після запуску. Хвилин 5-7. Може хто знае якусь дієву схему електричного тормозу, підскажіть?

посмотрите в схеме на токарных. на 16б05 вроде есть такой. Хотя я не уверен. 

 

14 часа назад, Brovar сказал:

заміряв токовими клешнями і вийшло відповідно по фазам 9,8/ 10,4/ 12 ампер

а что -то другое подключали? может у вас просто перекос в сети? 

 

1 час назад, Curandero сказал:

то на одній потужність була 3,2кВт, на другій - 5,3кВт,

@Brovar я б на вашем месте ещё раз разобрал движок, сфоткал (или привёз человека на место) и проконсультировался с обмотчиками что там с движком. 

Может он двухскоростной, может ещё как-то намотан раком. Поэтому и перекос. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Можливо там така ж "біда" як у мене, на старому чіпі викладав фотки, там обмотка одного з "полюсів" згоріла і її перемотали товстішим проводом(решта полюсів намотана в два провода, на шильді вказано дві швидкості, але  нємой в відповідній темі сказав, що намотка на 1500 і не  передбачає переключення на дві швидкості, хоч я і сумніваюсь в його словах), можливо тут теж частину теж вже встигли спалити і перемотати...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

МХ 324/58

Исправительное учреждение МХ 324/58 основана в 1960 году, за короткое время стала известна на весь СССР как одна из самых строгих уголовных тюрем. Непосредственно до 1965 года тюрьма использовалась советскими спецслужбами для проведения тайных экзекуций над политическими заключенными.

 

Изяслав, Хмельницкая обл.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

КАк говорит один мой знакомый "делалось не по дОговору, а по прИговору". Самому частенько попадаются шедевры из мест лишения свободы. А что накат хороший, так значит трение в подшипниках маленькое. Так и должно быть. Я привык уже. Если тормозить принудительно, то гайки на валу раскручиваться будут и круги слетать с конуса могут. Один мой особо чуствительный к этому сотрудник доской останавливал(уже уволен).Симметрию токов проверить надо не клещами, а амперметрами поверенными. При этом напруга в сети тоже одинаковая по фазам должна быть. Либо клещи подальше от движка держать надо. А то у движка поле рассеяния не слабо на показания клещей влияет. Попробуйте их повертеть возле двигателя при измерении туда сюда. Прозреете.

Змінено користувачем Дядя Уєф
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, andrey.drabchuck сказал:
В 29.05.2017 в 22:15, Brovar сказал:

. Флянсі посадочні "гуляють" , і це до речі я бачу на багатьох точилах. Як це лікувати?

куда именно гуляют? вправо-влево? Или яйцо на посадке? 

Посадочне місце і посадочний конус зроблені з самого початку не соосно. Треба виставлятись і проточувати конус.

Включив на 15 хвилин, не нагрівся зовсім. То й хрен з ним , з тим перекосом, нехай собі буде.

1 час назад, Curandero сказал:

можливо тут теж частину теж вже встигли спалити і перемотати...

Ні , не перемотували, це я точно знаю. Там болти захисних бокових кришок як забили на заводі, так до сих пір ніхто їх і не відкручував. Та й видно що людські руки жодного разу там ніде не не лазили слава богу.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На моём точиле тоже осевой разбег около 5мм обнаружился.Сейчас будет замена обоих камней,заодно сделаю ревизию мотору.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 04.06.2017 в 23:37, Brovar сказал:

Раз ніхто не хоче нічого писать,то почну потроху сам розвивати тему, адже вона важлива.

 

Доброго дня!

Вітаю з покупкою!

Віднедавна і я - власник точно такого, тільки синьо - сірозеленого!

Схоже на теренах форуму такі станки є мало в кого.

В мене двохшвидкісний (710-1440 об/хв) на 710 потужність 3,2кВт, на 1440 - 5,3кВт.

Зараз чекаю на новий круг, поки що використовую з старими (заправив - биття нема), підшипники схоже в нормі, не гуляють.

Але схоже змазка там суха - котяться трохи шумно коли майже зупиняється вал.

Буду міняти камені - розберу і заміню змазку.

Зроблю фото - можливо ще комусь стануть у нагоді.

Мій з підручниками, але один рідний, а другий - явний "колхоз". Під переробку.

Змінено користувачем Володимир Tokar-Frezer
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

large.IMG_20170927_075118.jpg.0cc352497c69ff2cda4a6370da432afd.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ще необхідно встановити (відновити) сигнальну лампу (зправа від червоного вимикача), та знайти ручку на перемикач обертів (зліва від червоного вимикача). Ну і хотілося б встановити таблички на кнопки та перемикачі. Темна плита на якій все змонтовано - схоже не рідна. От якби хто виклав фото рідних табличок!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку