#37858 Опубліковано: 5 червня, 2017 добрый день или вечер, утро вообщем добрый проблема в том что повреждена пиноль задней бабки ( посадка км3) то есть- кто то что то вставил в конус и повредил поверхность (задиры пару десяток) - запас по установке внутрь инструмента есть можно даже немного ее укоротить пиноль спереди если понадобиться предлагать восстановить развертками не стоит кто поможет -- я так понимаю необходима шлифовка 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#37860 Опубліковано: 5 червня, 2017 (змінено) ой... не туда запостил Змінено 5 червня, 2017 користувачем Mister 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#37862 Опубліковано: 5 червня, 2017 Наверняка классический сюжет с ИЖем, у которого проворачивался хвостовик и залезала стружка в пиноль ЗБ. Одним из приемлемых способов является способ зачистки. Непосредственно сами повреждённые места зачищаются 16мм шкурочным кругом на резиновой бобышке обычным гравером с гибким рукавом, после чего на большом станке вначале лепестковым кругом с зернистостью 120 и на скорости шпинделя 250-315об/мин проходятся несколькими (до десяти) вычищающими движениями внутри конуса, а за тем кругом для удаления ржавчины, выглаживают на скорости шпинделя 630-800об/мин до блеска. Базирующие свойства при этом конус не теряет. На том же ИЖе такое вполне успешно проделывается с ТВшными шпинделями... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#37869 Опубліковано: 5 червня, 2017 До ДМ звернiться, вам шлiфовка, нам новеньке вiдео про роботу Вiллi. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#37877 Опубліковано: 5 червня, 2017 А развертеой с маслецом - выправить задир? Не проще? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#37895 Опубліковано: 5 червня, 2017 якщо задир по кільцю в середній частині, то можна шабером з дзеркальцем. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#37922 Опубліковано: 5 червня, 2017 Нужно зажать развертку в токарный патрон, на малых оборотах подать пиноль бабкой на саму развертку. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#37926 Опубліковано: 5 червня, 2017 (змінено) ребят прежде чем советовать представьте что это случилось у вас и будите лы вы проводить эксперименты (Нужно зажать развертку в токарный патрон, на малых оборотах подать пиноль бабкой на саму развертку) я бы посмотрел после этого на вашу пиноль -- лучше уж разобрать и вручную но для меня это не вариант Змінено 5 червня, 2017 користувачем Viktor_KVS 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#37950 Опубліковано: 5 червня, 2017 Радикальний варіант ремонту. Самому внутрішній конус виготовляти ""трудно і нудно"",тому берем готовий перехідник з КМ№5 на КМ№3 як напівфабрикат для пінолі ЗБ. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#37958 Опубліковано: 5 червня, 2017 у ІЖА піноль гартована і хромована. При заПИХанні розгортки км3 з 9хс, ви злегка причешете заусню, заодно і підсадите розгортку. Тільки шліфовка. Але креглошліф має бути не простий. Має бути призматична оснастка з приводом. В мене такої нема....поки що.... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#37960 Опубліковано: 5 червня, 2017 я тут ищу человека кто сможет прошлифовать конус (дома или на заводе ) - все остальное я принимаю как от лукавого есть токарный станок и корчевать его дальше нет желаний - пока есть запас по глубине и длине 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#37961 Опубліковано: 5 червня, 2017 (змінено) 5 минут назад, Дядько Максим сказал: у ІЖА піноль гартована і хромована. При заПИХанні розгортки км3 з 9хс, ви злегка причешете заусню, заодно і підсадите розгортку. Тільки шліфовка. Але креглошліф має бути не простий. Має бути призматична оснастка з приводом. В мене такої нема....поки що.... дуже шкода - звертався до вас але відповіли те саме тут пока советуют то что я попаду на изготовление всей пиноли особенно понравился вариант с зажатой разверткой в кулачках патрона Змінено 5 червня, 2017 користувачем Viktor_KVS 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#37962 Опубліковано: 5 червня, 2017 кось так: 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#37963 Опубліковано: 5 червня, 2017 (змінено) дякую яле біля мене всі підприємства розвалили деж такого знайти майстри відгукніться пиноль маленькая ее и в сумке можно на завод принести ООО Первая станкостроительная компания, (www.szavod.ru) оказывает услуги по шлифовке конуса шпинделя различных типов. к сожалению мы сейчас не в дружеских отношениях с соседом Змінено 5 червня, 2017 користувачем Viktor_KVS 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#37964 Опубліковано: 5 червня, 2017 http://harverst.com.ua/modern/ кто с Харькова в рекламе написали делают 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#37970 Опубліковано: 5 червня, 2017 29 минут назад, Viktor_KVS сказал: майстри відгукніться пиноль маленькая ее и в сумке можно на завод принести ООО Первая станкостроительная компания, (www.szavod.ru) оказывает услуги по шлифовке конуса шпинделя различных Вікторе, теоретично, ви самі можете прошліфувати конус пінолі на своєму токарному. Піноль затискається в патроні, встановлюється нерухомий люнет для підтримки, для внутрішньої шліфовки можна використати ось таку приспособу, закріплену замість різцетримача. Але конкретно ця призначена для зовнішньої шліфовки, вам потрібна для внутрішньої. Таку приспособу можна виготовити самому на базі фортуни й невеликого двигуна. Але оберти круга мають бути дуже високими, думаю 30000-40000 об/хв для круга ф12-15мм. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#37983 Опубліковано: 5 червня, 2017 36 минут назад, MartVlad сказал: Але оберти круга мають бути дуже високими, думаю 30000-40000 об/хв для круга ф12-15мм. Тобто використати у якості ""фортуни"" бормашину типу "" Дремель"", або щось подібне. . Дякую, можна взяти на озборення. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#37984 Опубліковано: 5 червня, 2017 (змінено) вы ради ремонта автомобиля строите сто и что мне делать потом с этим устройством станок служит мне для моих нужд и денег мне не приносит ребята не обижайтесь но это бред Змінено 5 червня, 2017 користувачем Viktor_KVS 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#37987 Опубліковано: 5 червня, 2017 (змінено) работая на станке я хочу получать удовольствие в своем роде ане секс со станком или как оно там строил себе чпу и пока не перешел на нормальные направляющие нормальный шпиндель понял что толку нет есть только секас -- фото в профиле пример работы чпу и чистота обработки http://harverst.com.ua/modern/ пока нашел что есть станки там интересуют отзывы Змінено 5 червня, 2017 користувачем Viktor_KVS 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#37989 Опубліковано: 5 червня, 2017 10 минут назад, Viktor_KVS сказал: вы ради ремонта автомобиля строите сто и что мне делать потом с этим устройством станок служит мне для моих нужд и денег мне не приносит ребята не обижайтесь но это бред Вікторе, це лише поради, а вирішувати вам. Я б не шукав виконавця для копійчаної роботи, за яку ніхто не хоче братися. Така робота відповідальна, бо існує висока вірогідність зіпсувати вашу єдину заготовку/деталь, а грошей багато не візьмеш. У вашому випадку, або на завод шліфувати, або правити вручну розверткою, якщо вона візьме. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#37991 Опубліковано: 5 червня, 2017 (змінено) я уже все понял и так как мне станок достался не за 3 копейки и портить не хочу нашел одну ссылку в интернете что харьковская фирма занимается этим http://harverst.com.ua/modern/ интересуют отзывы развертки ручные самодельные шлифовки - это все не то Змінено 5 червня, 2017 користувачем Viktor_KVS 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#37992 Опубліковано: 5 червня, 2017 48 минут назад, MartVlad сказал: прошліфувати конус пінолі на своєму токарному Для того доведеться ПБ розвернути відносно напревляючих станини на половину конуса КМ3 (на відео гарно видно) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#37994 Опубліковано: 5 червня, 2017 15 минут назад, Куляста Блискавка сказал: Тобто використати у якості ""фортуни"" бормашину типу "" Дремель"", або щось подібне. Так, це найпростіший варіант. Потрібно тільки кріплення в різцетримач і дремель, або пневматичний грайндер. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#37995 Опубліковано: 5 червня, 2017 все всем спасибо тему можно закрывать 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#37997 Опубліковано: 5 червня, 2017 1 минуту назад, ole21 сказал: Для того доведеться ПБ розвернути відносно напревляючих станини на половину конуса КМ3 (на відео гарно видно) Користуємось малою повздовжньою подачею. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах