jab

Очередной плоскошлифовальный 3Г71М

48 повідомлень у цій темі

В общем наконец у меня есть пару приятных новостей. Маслонасос нашелся. :) Он был в баке. Вынул сегодня бак. Думаю что-то он тяжелый сильно. Открыл его, а там пол бака масла ну и всё в комплекте. Маслонасос нормально вращается. Похоже будет работать, но не проверил пока. На нем трехкулачковая муфта с резиновым амортизатором. Масло прозрачное! Вернее оно цветом как подсолнечное. Что тоже радует. Я его фильтрану немного и можно пробный пуск делать с этим маслом. У меня в автомобиле и то чернее масло. :) Кстати, надо уже поменять.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Написал в личку.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вітаю з купівлею станка, гарний вийде. Я фільтру в себе масло на токарному 60л. спочатку акуратно зверху зібрав, воно там найчистіше, то перший сорт, потім середину 2сорт, ну а намул...... фільтрував через жигулівський масляний фільтр заливав через центральний отвір, а з другої сторони в корпусі поробив отвори, спочатку процес йшов бистро, через літрів 30 процес сповільнився почав забиватися фільтр, масло вийшло досить чистим. Подобається мені коли люди станки відновлюють, так це колосальна робота, але з того вийде добрий станок, однозначно ставлю палець в верх і на канал в ютубі підписуюсь.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

romkalush, спасибо на добром слове! Я вот тоже думал на тему автомобильного фильтра. Типа прогнать через него. Думал вот может маслонасосом прогнать через фильтр? Не слишком долго ждать фильтрование без насоса?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

його вже купив товариш.

буде відновлювати .(хмельницький)

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну насосом буде швидше це точно, але як на мене самотьоком краще бо насос буде протискати під тиском дрібні частинки, а це не є гуд. Фільтрував зимою, масло трохи підігрів 35-40градусів перший сорт пішов бистро десь пів літра в хвилину, на 2 сорті перепустив літрів 5 почав забиватися фільтр десь тривав 3 години, треба було поміняти фільтр на новий процес був би швидший , але я не мав.    

Змінено користувачем romkalush
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ясно. Спасибо. Попробую через тряпку, а потом может через фильтры. Просто я смотрю на этот процесс с точки зрения рентабельности. Если очистка будет стоить дороже нового, то зачем терять время и деньги. Фильтры все же денег стоят + время, а результат сомнительный (как новое точно не будет).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну звичайно вирішувати вам, чи фільтрувати чи нове, ну але давайте розберемося на змазку шпинделя по паспорту іде масло л велосит 25л. при ціні 39грн. за1л. а це 975грн. ну нехай у вас там немає 25л. а є половина то це 487 грн., на привід стола турбінне масло 22п. 70л. при ціні десь 26 грн. за 1л. це 1820 грн. ну знов ж таки половина це 910грн. разом у вас є масла на 1397грн. при ціні фільтра 50грн. ну використаєте два, економія  як на мене є, у вас і так попереду ще витрати, мотор, штоки гідроциліндра, теж докупити масла і ще багато всякого , а коли станок заслужить(маю на увазі заробить трохи грошей) поміняєте, а час, підберіть по діаметру отвору фільтра шланг,  6 літрову баклаху від води підвісити і най собі тече, але так як я сказав вище вирішувати вам.  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В общем купил фильтрующий элемент за 34грн. Это автомобильный масло-фильтр без корпуса. Они стоят значительно дешевле обычных фильтров. Я взял для грузовых автомобилей т.к. он больше размером. Ну и пришлось сделать шприц для сбора масла. В общем не смог найти подходящего уже готового шприца. Времени заняло не много, но теперь у меня есть такая штука.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Приветствую, тоже влажу в тему, есть станок 3г71м и тоже восстанавливать. так что если что будем дружить)
из плюсов есть родной паспорт и электро шкаф. по ходу это тот что должен был стать донором в г.Хмельницкий)
пока еще даже не брался за него

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Станков таких не так много и донора найти сложно. Желаю успехов в восстановлении вашего станка.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Скиньте координаты фирмы по ремонту гидроцилиндра и сколько обошелся ремонт.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Спасибо,если не найду отдельно запчастей буду звонить.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 31.12.2016 в 11:10, Mamaj Garage сказал:

Та, конструкція трохи інша, але суть та сама, якого року ваш верстат?  в мене 1973р. м.Орша.

На шильдику двигуна нічого не видно, в книзі пише 1.1кВт.  по обертах не скажу (думаю в районі 900-1600)  найшов в неті марку помпи - Г12-33А

Двигун 1.1квт.960 об.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В останньому відео " болт" проскакував пульт від 3г71м просто стоячий без шліфовки.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@jab можеш зробити фото як прокладено трубки чи шланги змазки вертикальних направляйок і трубку чи шланг який йде до редуктора

в мене "весело"....

і ще що за отвори на шпінделі може хто підкаже. (штуцер колхоз для смазки було до мене....)

 

штуцери я вже викрутив бо зі всіх зєднань йде масло.... про кнопку для смазки знаю, знайшов конкретно звідки з розпридільника виходить, питання кудою і чим по заводу

IMG_20180310_181103.jpg

IMG_20180310_181119.jpg

IMG_20180310_181229.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

хлопаки, поможіте фото матеріалом, де розташовані шари для підключки плити, маслостанці 1 та 2 атакож сож,

розбираю потихеньку, буду модернізовувати

бонусом до того всього я так розумію туди йдуть і датчики і мотори на поперечку вертикалку і клапан,

буду безмежно вдячний за любі фото даного  вузла

 

0-02-04-380a923aed4469e88b5db855e2e329cd6876717954d97c90f8f3946ad0381175_f793f2f9.jpg

0-02-04-ca19307faae9664169108083f029c85bfeedbfa3e9445928e7e8a67a5af94e0f_9bbd6731.jpg

0-02-04-f49054e40ad734f60508bf15ed627db4ef262a852446c29dc0a89d756bd7e444_dbc35447.jpg

Змінено користувачем voronin_10
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

фото чего именно нужно? по порядку

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

я так понял уже не нада

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку