106 повідомлень у цій темі

подкину литературку
Пекелис Г.Д., Гельберг Б.Т.  Технология ремонта металлорежущих станков

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Всім добрий вечір,  вибачте що довго не було ніяких новин був дуже зайнятий роботою. Отже на данну хвилину маемо  питання яке я можу сформулювати так(я сподіваюсь зрозуміло сформулюю) - позбивавши  задери на направляючих задньої бабки та поставивши індикатор на саморобний літачок  згідно книги Пекеліса перевірив паралельність задньої бабки до площини під зубчастою рейкою, та отримав наступне, якщо взяти за "0" площе ну біля патрону і йдучі до задньої бабки маем перекос рівно в "-1 мм"(переміряв разів з десять), перекинувши індикатор на інші схожі пластини  виявив такий же самий перекос рівно в той самий "-1 мм".Отже питання що робити збивати призматичну направляючу  задньої бабки(навіть страшно уявити як  це зробити), або залишити його так як є і якщо я правильно зрозумів то можна передньою бабкою прибрати цей перекос  повернувши регулювальні болти.111.JPGP70207-1811191.jpgP70207-1809311.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В мого 1а62 вилка шестерні збільшення кроку 27 вискочила з пазу шестерні. Чи реально відремонтувати не знімаючи шпіндель? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго ранку, відремонтувати реально але не дуже зручно буде, я також шпіндель не знімав але довелося зняти два вали біля шпіндель якщо не забуду прийду з роботи сфотографую які знімав

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Подскажите, какой градус призмы станины, каретки на 1к62 ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@NikromanSeR як успіхи ? шо там з 1а62 ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Проект був заморожений через участь вламника в АТО зараз з новими силами будем продовжувати

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 минуты назад, NikromanSeR сказал:

Проект був заморожений через участь вламника в АТО зараз з новими силами будем продовжувати

Буду чекати =) Буду читати

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня.Вітаю зі святами. Також відновлюю 1а62 який придбав  перед новим роком. Розібрав передню бабку для дефектовки готую до покраски. Також в процесі відновлення стараюсь удосконалити верстат для подальшоі безпроблемноі єксплуатаціі. Найперше що я доробив це поставив сальник на вал включення фрикціонів .через який масло з пб протікає в нішу з електрикою.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, grek-y сказал:

 Найперше що я доробив це поставив сальник на вал включення фрикціонів .через який масло з пб протікає в нішу з електрикою.

Доброго дня також думав про це, не підкажете який сальник ставили, також продумую викинути плунжерний намос з ПБ та поставити від авто або ще якийсь(на що зараз вистачить бюджету)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, NikromanSeR написав:

не підкажете який сальник ставили

 

Зі Святами. Читаю Вашу тему. Можу допомогти з сальниками. Які розміри та напрямок обертання потрібні?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
23 часа назад, NikromanSeR сказал:

Доброго дня також думав про це, не підкажете який сальник ставили, також продумую викинути плунжерний намос з ПБ та поставити від авто або ще якийсь(на що зараз вистачить бюджету)

Вітаю .Розміри 25-45-8 купив в автомагазині .на рахунок насоса хочу попробуватити його в роботі а там вже вирішу що з ним робити .шукаю ричаг який його штовхає. Наразі займаюсь валом фрикціонів .точив нову гайку для регуліровки дисків. Також хочу поставити підшипники замість бронзовоі втулки .вона досить сильно люфтить.поки що так.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 часов назад, grek-y сказал:

Розміри 25-45-8 

Дуже дякую за розміри

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 08.01.2018 в 13:35, NikromanSeR сказал:

викинути плунжерний намос з ПБ та поставити від авто

Вітаю , як варіант можна поставити насос з ГУР автомобіля  і привід від основного мотора на один із 4 шківів, бо насоси типу  НШ дають тиск бешений . Плунжерний насос взагалі штука набридлива , хоч і зза 30 кг чугунними дверима в ПБ його не сильно і чути але цокає по нервах

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, grek-y написав:

Найперше що я доробив це поставив сальник на вал включення фрикціонів .через який масло з пб протікає в нішу з електрикою.

В фото цієї новації можна.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 08.01.2018 в 12:35, NikromanSeR сказал:

 також продумую викинути плунжерний намос з ПБ та поставити від авто або ще якийсь(на що зараз вистачить бюджету)

Можу віддати насос ГУР с авто який стан я не знаю. Мартусовка Петропавлівське ( Петровське ) Вам відомо? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 09.01.2018 в 18:41, Геннадій сказал:

В фото цієї новації можна.

Привіт ось фото при потребі схематично накреслю .

Изображение foto 049.jpg

Изображение foto 048.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 07.02.2017 в 19:05, NikromanSeR сказал:

.Отже питання що робити збивати призматичну направляючу  задньої бабки(навіть страшно уявити як  це зробити), або залишити його так як є і якщо я правильно зрозумів то можна передньою бабкою прибрати цей переко

На мою думку  потрібно ще перевірити паралельність направляючих задньоі бабки і направляючих супорта .якщо вони паралельні то шабрити посадку під зубчасту рейку .

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Протер все на сухо . Рік роботи -СУХО . хотів вставить сальнік ну лінь було . оставив так як є 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Можливо малий рівень масла пб .

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 часа назад, grek-y сказал:

На мою думку  потрібно ще перевірити паралельність направляючих задньоі бабки і направляючих супорта .якщо вони паралельні то шабрити посадку під зубчасту рейку .

Доброго дня перевіряв паралельність також і по направляючих супорта все одно був перекос, тоді взяв за основу паралельність супорта до рейки і до площенни яка іде для регулювання передньоі бабки(зубчата рейка та площина під ПБ як не дивно дали однаковий результат відносно направляючих супорта),але це було вже давно, зараз непаралельність становит 0.03мм, збивав це все саморобним електро шабером(такий колхоз шо соромно самому на нього дивитися)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В Tue Jan 09 2018 в 18:58, Nic88 сказал:

Можу віддати насос ГУР с авто який стан я не знаю. Мартусовка Петропавлівське ( Петровське ) Вам відомо? 

Дякую за пропозицію переробляти на данний момент систему поки немаю ні часу ні здоровя якщо налумаюсь то звернусь, ще раз дякую за пропозицію.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
20 минут назад, NikromanSeR сказал:

Дякую за пропозицію переробляти на данний момент систему поки немаю ні часу ні здоровя якщо налумаюсь то звернусь, ще раз дякую за пропозицію.

нема за що.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 часов назад, NikromanSeR сказал:

Доброго дня перевіряв паралельність також і по направляючих супорта все одно був перекос, тоді взяв за основу паралельність супорта до рейки і до площенни яка іде для регулювання передньоі бабки(зубчата рейка та площина під ПБ як не дивно дали однаковий результат відносно направляючих супорта),але це було вже давно, зараз непаралельність становит 0.03мм, збивав це все саморобним електро шабером(такий колхоз шо соромно самому на нього дивитися)

Доброго вечора можна побачити ваш електрошабер .Цікавлять ваші технічні рішення.  Сам користуюсь саморобним електрошабером  .

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку