106 повідомлень у цій темі

Доброго дня  шановне панство, з вашого дозволу спробую описати як я буду піднімати з могили токарний верстат 1А62. Оже після купівлі затяг його в гараж та почав роздивлятися його з усіх сторін у спокійній обстановці. Кажу одразу брав його знаючи що він не в дуже гарному стані(аби не забрав пішов би він на звалище) і що над ним придется попотіти. Отже на данний момент я його мию від старого мазуту та фарби яка місцями злазить шматками при проведенні по ній щіткою по металу, потім по грунтую та пофарбую. Також зявилось декілька питань по "коромислам" перемиканням швидкостей в передній бабці та "коромислу" збільшення кроку , фото викладу трішки пізніше. Ну а зараз фото якій він  мені достався, не судіть строго я в форумах повний профан.

 

P61226-081624.jpg

P61226-081644.jpg

P61226-081658.jpg

P61226-081924.jpg

P61226-082030.jpg

P61226-082035.jpg

P61226-082041.jpg

P61226-092548.jpg

Змінено користувачем NikromanSeR
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Прежде всего его надо отмыть. А потом индикатор в руки и думать-измерять, измерять и думать. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Круто грязи...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

красивый станок будет

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Отже по "коромислам" на першому фото у мене питань до цього вузла нема ніяких, це в нас ручка "В", а от в фото два та три(погано видно але це шестерьня збільшення кроку) в менне є сумнів, що чогось не виста чае, невже перемкнення виконуеться за допомогою такого маленького штирка, який сам по собі слабенько виглядае, а по друге мае такий шалений люфт. Як на мене на ці штирі повинно бути ще якась накладка чи я помиляюсь.  

P61228-205921.jpg

P61228-2059592.JPG

P61228-2100353.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я не великий спец, но по-моему куска шестерни не хватает (выделил красным).... :S

P61228-205921.thumb.jpg.55ddb5283df20ad2f425313a5224c870.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

З цім також у мене сумнів але переглянувши багато фото в інтернеті зустрічав дуже багато фото(насправді по цьому станку інфи не дуже багато, те що стосується фото та відео) з таким самим вікном чи дефектом поки що це питання пропустимо.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Возможно это доступ к шпонке-палец *?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я думаю, что это заводское окно, довольно ровно оно вырезано. У меня тоже А-шка, станок довольно таки неплохой и неубиваемый, только привыкнуть к управлению нужно. Если ужно на ру есть 2 паспорта разных заводов на него.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Скорей всего, на штоке должен быть чугунный сухарь, а окно, как сказали выше,скорей всего техническое, эта шестерня перебора и работает она всеми зубами сразу, если бы и ломало то ломало бы по вершинам по окружности. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Всім добрий вечір. Що можу сказати по процесу,  сегодня пообдирав трішки фарби, а потім все ж поліз в передню бабку і тут для мене відкрилося декілька цікавих моментів. По перше я збагнув чому він був такий увесь загиджений мастилом, попередні власники як я зрозумів після деяких маніпуляцій чи з ремонтом чи з чимось позабували поставити прокладки через це масло летіло в усі сторони. Друге  це був слой лайна(вибачте але інших слів нема) на дні бабки шар десь три сантиметри. за сегодня вдалося вичистити частково область біля масляного насоса(трубка входу мастила також була в шарі бруду як він біднесенький тягнув мастило це таємниця), та шестерні перемикання швидкості. Ну і в трете це вже з приемного, коли прибирав то в шарі бруду знайшлась цікава штукенція про яку я вчора питав а саме накладка на коромисло перемикання швидкості. виходячи з того що ця  накладка була не на поверхні а десь посередині шару бруду можу сказати що випала вона давно і мені також заедаться що і іншу накладку я знайду коли дойду ближче до патрона. До речі е ще одне питання, хто знае якою хімією можна відідрати рідку шпаклівку часів СССР(як мені сказав знайомий що це так звана "Корабельная шпаклевка"(фото з частиною шківа )). Отже хоче привітати вас всіх  з наступаючим Новим Роком, побажати щастя, здоровя та миру , а коли це все буде то і жити буде набагато веселіше, хай вам щастить зустрінемось скоріш за все в наступному році.

 

З повагою Олександр.

DSCN1307.JPG

DSCN1308.JPG

DSCN1312.JPG

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну вот, один сухарь нашелся, найдется и второй. Эту шпаклевку, отодрать можно только механически, щетку на болгарку и в путь.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Всіх вітаю з частиною минулих свят:D. Ось нарешті зявився час шод попрацювати біля станка. Отже нарешті домив передню бабку  та замінив частину підшибників(міняв парами які були на одному валу). Під час миття виявив несправність не критичну але її треба буде усунути через заміну вала, на кінематичній схемі він вказаний як "V", його трохи скрутило , щліци змістились між двума шестернями десь на 0,5-1 мм приблизно, але кулібіни взявши чи то болгарку чи то бор машину трошки ці зубі підрізали(мабуть щоб шестерні зняти), отже будем шукати. Потім зняв кришку коробки подач, там мастіла майже небуло та канали згори були забиті стружкою(як вона там зявилась це таемниця). Помив продув все окрім двох каналів, я просто незнаю куди вони йдуть вони просверлені не в низ а вбік(на фото червона стрілка), на кришці на одному з коромисл велика вироботка  бронзового сухаря. Отже питання можливо в когось е вал в передню бабку до мого станка, чи можливо після запуску виготовити самостійно новий вал. Хто знає що це за отвори і  куди вони йдуть. Що порадите зробити з бронзовим сухарем.Безымянный.JPGБезымянный1.JPGDSCN1327.JPGDSCN1329.JPGDSCN1328.JPGDSCN1330.JPGDSCN1331.JPGDSCN1332.JPGDSCN13311.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

доброго дня купив також 1а62г  потрохи крашу перебираю на станку немае рiзцетримача та патрона

IMG_20161031_104309.jpg

IMG_20161103_141212.jpg

IMG_20161103_141221.jpg

IMG_20161103_141230.jpg

IMG_20161103_141241.jpg

IMG_20161103_141308.jpg

IMG_20161103_141322.jpg

IMG_20161103_141325.jpg

IMG_20161108_150548.jpg

IMG_20161108_150604.jpg

IMG_20161108_150612.jpg

IMG_20161108_150620.jpg

IMG_20161108_150631.jpg

IMG_20161108_150646.jpg

IMG_20161228_025513.jpg

IMG_20161228_025519.jpg

IMG_20161228_025523.jpg

IMG_20161228_025531.jpg

IMG_20161228_025540.jpg

IMG_20161228_025545.jpg

IMG_20161228_025549.jpg

IMG_20161228_025552.jpg

IMG_20170109_101535.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Всім доброго ранку та з минувшими святами. Отже дійшов нарешті до станіни та супорта, після разборки та миття як завжди зявилося багато питань. Отже:

1) Виходячи з опису та креслень взятих з мануалу "Альбом запасных деталей станка 1А62" гайка на поперечному була нерозрізана, чи можна її в домашніх умовах розрізати, чи для цього обов'язково треба буде фрезерний станок.

Безымянный.jpgDSCN1349.JPGDSCN1350.JPG

2) З чого потрібно починати з шабровки станіни чи з шабровки супорта.

3) Чим можна замінити так званий "літак"(якщо я правильно зрозумів то його використовують лише для перевірки на скрутку станіни).

4) При довжені станіни в 1700 мм(це найбільшій розмір на внутрішніх пласких направляючих) яку треба лінійку і якщо можна її чимось замінити то чим самим(ну дуже вони дорогі для одноразової роботи).

5) Як правильно вирахувати товщину накладок яку треба буде клеїти на супорт (якщо я правильно зрозумів то стара накладка була з текстоліту) та з якого матеріалу її потрібно робити(якщо є змога то дайте силку на продавця де їх можна купити).

DSCN1368.JPGDSCN1370.JPG

 

Покищо з питаннями все, але їх буде ще багато:D. Всім дякую за допомогу та усього найкращого.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Молодец ! 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Гарна робота.

Згадую як реставрува свiй 1е61м.

Доречі Вам непотрібні такі запчистини?

WP_20170114_21_01_42_Pro.jpg

WP_20170114_21_02_02_Pro.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

NikromanSeR  Добрий станок, відновити взагалі буде гуд. Колись я теж  шукав інформацію про накладки використовували спеціальний текстоліт спеціально для такої роботи і зараз він теж продається, нажаль я зараз не знайду сайт де продають, але є такий пластик ZEDEX його використовують для накладок http://www.maleks.odessa.ua/?mode=partn3&exmod=zedex   http://www.sealtd.com.ua/zedex/zedex.html 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 14.01.2017 в 21:00, Iван сказал:

Доречі Вам непотрібні такі запчистини?

Дякую за пропозицію але я навіть не уявляю поки що звідки ця деталь.

 

Поки що триває пошук лінійки я приблизно прикинув мені потрібна буде десь довжиною 2м, в нас в городі(Бориспіль) питав не в кого нема , а в кого е той такий "мороз " увімкнув що аж страшно.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Всім добрий вечір, поки тривають пошуки лінійки вирішив підготувати под фарбування (засмаг станок трішки :D), та одразу вибачаюсь за гармидер який на фото.  Доречи хто може сказати який оригінальній колір був з завода в цих станках , бо під тім слоем фарби що був щось зрозуміти дуже важко.

Скрытый текст


P70122-182228.jpg

P70122-181856.jpg

P70122-181905.jpg

P70122-181939.jpg

P70122-182006.jpg

P70122-182036.jpg

P70122-182052.jpg

P70122-182125.jpg

P70122-182141.jpg

 

 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Шановний автор теми! 

Лінійку в 2 метри раніше зустрічав просили за неї   8 000 грн. 

Ви живете не далеко від Києва. В цьому місті є завод який займається відновлення станин токарних станків.

Ціна в них 8000 грн за метр станини. 

Можливо варто звернутися і не мучитися  з шабровкою. 

 

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Звісно можна але давайте прикинем 8000 грн *1,6 м (сама станіна але мені здається якщо вони будуть шліфувати то треба і передню бабку знімати а це десь ще 0,6 м довжини)= 12800 грн + машина для перевезення це ще десь 1000-1500 грн. В середньому десь в районі 13500 грн, або й вище  + супорт та поперечка , ну з цім в районі 16000 грн. Да там профі, я тут навіть і заперечувати не буду, в них є весь інструмент, вони цією справою не перший день займаються, можливо навіть і шліф станки є, але мені цей ремонт вийде навіть дорожче ніж сам станок вийшов.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Отжe мінус 2 проблeми, знойшов за допомогою  Kulemett фірму дe можна купити накладки, а також колeги по роботі eодивились вдома та по знаeмих та знойшли лінійку і дали на корeстування, ШД 1600 кл1

P70123-195227.jpg

P70123-195105.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 14.01.2017 в 08:45, NikromanSeR сказал:

2) З чого потрібно починати з шабровки станіни чи з шабровки супорта.

3) Чим можна замінити так званий "літак"(якщо я правильно зрозумів то його використовують лише для перевірки на скрутку станіни).

4) При довжені станіни в 1700 мм(це найбільшій розмір на внутрішніх пласких направляючих) яку треба лінійку і якщо можна її чимось замінити то чим самим(ну дуже вони дорогі для одноразової роботи).

5) Як правильно вирахувати товщину накладок яку треба буде клеїти на супорт (якщо я правильно зрозумів то стара накладка була з текстоліту) та з якого матеріалу її потрібно робити(якщо є змога то дайте силку на продавця де їх можна купити).

2 - со станины. потом поперечку. а потом продольные направляющие на суппорте. если не понимаете почему, то читаем литературу.

в двух словах - а вот будет нереально вернуть перпендикулярность продольным на направляющие ластохвоста и главное винт поперечки ж тоже "съедет"! из-за того что изношенный суппорт был уже не поперёк.
3. сварите достойно из того что есть. главное жёстко и ровная площадка под уровень и магнитную стойку
4. а как уровнем меряют знаете? станину разбивают на участки.
5. от валов в фартуке до нижней плоскости суппорта сможете высчитать? ) так что бы валы не провисали да и рейка была в зацепе с валом-шестерней

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 bioname  дякую за відповідь

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку