vitalik

676п чи варто купляти

315 повідомлень у цій темі

Вітаю усіх форумчан з наступаючим новим роком всіх благ. ось кілька фото я думаю тут усе зрозуміло розміри знімаєте зі своіх деталей.

Изображение foto 027.jpg

Изображение foto 029.jpg

Изображение foto 030.jpg

Изображение foto 026.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Шановні форумчани потрібна мені знову ваша допомога ,

знявши горизонтальний шпіндель я недуже там все зрозумів , а саме не роземію чи повинен там бути якийсь канал для змаски підшипників , бо ті шо там стоять були повністю забиті якоюсь смазкою з болотом , на фото я вже то відмив (там на одному фото де фланець видно шо підшипники були такі самі як той фланець)

 

IMAG1122.jpg

IMAG1124 – копія.jpg

IMAG1125.jpg

IMAG1133.jpg

IMAG1143.jpg

IMAG1145.jpg

IMAG1134.jpg

IMAG1137.jpg

IMAG1132.jpg

IMAG1140.jpg

IMAG1127.jpg

IMAG1114.jpg

IMAG1126.jpg

IMAG1121.jpg

IMAG1108.jpg

IMAG1115.jpg

IMAG1117.jpg

IMAG1113.jpg

IMAG1138.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

чи можна залишити так як є , просто набити роликовий підшипник якоюсь хорошою смазкою ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 05.07.2017 в 00:28, ZSS сказал:

Та да, по поводу удобства с Вами согласен, особенно если полно стружки :). Но как писал выше топик стартер, сверлим вкручиваем кран и имеем удобство, (правда вопрос со стружкой это не отменяет).

магнит на палочку и все дела

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, MrBoris написав:

магнит на палочку и все дела

 я не дуже зрозумів відповідь - вона взагалі стосується тої теми ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 минут назад, vitalik сказал:

 я не дуже зрозумів відповідь - вона взагалі стосується тої теми ?

для того, чтобы собрать стружку в емкости привяжите магнит на палку и пошарудите внутри этой емкости. а на будущее, в месте слива сож в емкость(где трубка входит в емкость) положите рядом, а емкости магнит так, чтобы сож с трубки лилась на магнит, попадающая стружка и опилки на входе в емкость будут прилипать к магниту. ну дальше сами знаете.))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ВИ темою часом не помилились ?  до чого тут сож , магніт , стружка , я питаю про шпіндель 676 і його систему смазки.

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вітаю .Передній шпіндельний підшипник змащується маслом яке з правого карману по каналі підводиться до підшипника .На другому фото з кінця видно початок каналу .

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

діло в тому шо там нема ніяких канавок , а в ті кармани масло я налив декілька днів перед тим так воно там і стоїть . підшипник був забитий старим солідолом або йому подібним. Бачив на ю-тубі відео про такий шпіндель там автор сверлив канавки , а я думаю чи неможна просто підняти рівень масла в центральній частині між тими ванночками так шоб ті всі гайки зачіпали рівень масла.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

З бокових карманів масло має ще йти на направляючі повзуна у вашому верстаті є ці канали.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

так в кінці шпінделя там де на нього вдіваеться шестерня є по боках дві дирки і вставлені фітіля , ніяких інших отворів там більше нема , і яким чином має попадати масло в ті ванночки шо на другому фото знизу , хіба шо треба сверлити ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

і взагалі поки не куплю нові підшипники то візьму помию той шо стоїть і забю його якоюсь хорошою смазкою бо не хочеться мені сверлити отвори і експереминтувати ,

буду вдячний якшо порадите якусь хорошу смазку (надіюсь шо так можна , воно  там так робило купу років на виробництві а мені плану в дві зміни гнати не треба)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

як думаэте ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
31 минуту назад, vitalik сказал:

так в кінці шпінделя там де на нього вдіваеться шестерня є по боках дві дирки і вставлені фітіля , ніяких інших отворів там більше нема , і яким чином має попадати масло в ті ванночки шо на другому фото знизу , хіба шо треба сверлити ?

Масляний насос по трубці поливає барабанну шестерню з неі шестерня яка знаходиться на шпінделі розкидає масло в бокові кармани .В багатьох верстатах стоіть закоротка трубка і масло не дістає до барабанноі шестерні.Потрібно доробляти. На рахунок змаски переднього підшиника. Мабуть є відмінності в системі. Мастіть літолом все буде добре .Марку не підкажу .

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

барабання шестерня змащуэться добре , трубку я переробляв , тепер там все добре розбризгується .

Підшипник тоже помащу літолом (подивлюсь шо внас можна купити )  і небуду нічого видумував . Дякую за пораду . 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Наколядував я трохи наших рідних  "фантіків" і купив УДГ , але не можу знайти до неї ніякого паспорта 

IMAG1149.jpg

IMAG1150.jpg

IMAG1151.jpg

IMAG1152.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Привіт це  рідна удг 676 сам таку шукаю .паспорт бачив на чипмейкер ру. спробуйте може скачаєте.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

я вже пробував там шукати але шось не можу знайти , додаю ше пару фото , там на задній частині таке враження шо шось бракує ?

IMAG1156.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якщо не помиляюсь там має бути диск для простого ділення. Спробую пошукати паспорт.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

фото з другої сторони , тут ніби і є той диск , а там  на попередньому фото напевно місце для кріплення гітари ?

IMAG1157.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Потрібен паспорт.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

шукаю 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Разве у неё имеется отдельный паспорт?

Смотрите в паспорте к станку, там всё есть.

Шестерня для прямого деления на 12 зубов стоит внутри, на лицевой части головки находится фиксатор, который входит в её впадины.

Сзади прикручиваются элементы, необходимые для дифференциального деления и нарезания винтовых канавок.

git2.JPG

Oborudvane6.jpg

Змінено користувачем kolos450
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку