vitalik

676п чи варто купляти

315 повідомлень у цій темі

паспорт від 676 -го читав , і про удг там толком нічого не пише, тільки нерозбірливе креслення .

 

 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Посмотрите в паспорте одесского 675П.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Почитав паспорт від 675-го , дякую , там про удг набагато більше ніж в паспорті 676п той шо маю я . Тільки не можу зрозуміти як має кріпитися ділильний диск , він в мене прокручуеться рукою , буду вдячний за  фото 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

заміряв биття на шпіндклі - 1,5 десятки , чи можна пробувати підтянути підшипник ?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго вечора про ділильний диск нічим не допоможу у мене є удг 250 там диск зафіксований шпонкою . Що до люфта шпінделя . про який шпіндель йде мова горизонтальний  .

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

так , шпіндель горизортальний ,вище кидав фото того шпінделя і підшипників.

на рахунок удг то мені здаеться шо то або брак або вже хтось там пробував модернізувати  

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

де те биття міряв?

Змінено користувачем Y.fowler.
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якщо ви правильно зібрали блок підшипників і корончасту гайку затягнули то це дуже велике биття .

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

биття міряв - запхав оправку , затянув шомполом , індикатор приблизно 10 - 15 см від шпінделя , рукою оправку вниз з середнім зусиллям (оправка під дискові фрези ) 

на рахунок зборки то зібрав так як було , підшипники я не знімав , витянув все разом, промив від старої засохлої смазки і змастив по новому , (перед розборкою биття тоже приблизно було таке саме)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вот ей богу жуть как интересно, хоть кто спрашивал а стоит ли брать ту или иную девченку в жены?. А за станок спросиим:D.

Случайно тема подвернулась, ешкин кот, вы что там сисю отпустить боитесь что вам важен ответ от тех от кого в 99,8 процентах ответ поступит лишь с выгодой себе, в той или иной степени.

Змінено користувачем OLEG г.Полтава
ачипятка
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Кони и люди смешались..))) я вообчето по делилку))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

я про горизонтальний шпіндель 676-го , декілька постів вище ціла купа фото того шпінделя .

по удг теж є питання , але то пізніше , перше хочу закінчити з станком

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дак если он так болтается то нужно тянуть подшипники, или менять. 

Но, про коней и людей таки правда, по крайней у меня)))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

як сильно можна тянути той підшипник ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Опять же, смотрите паспорт, там всё есть. Зазор регулируется распиранием внутреннего кольца подшипника путём насаживания его на конус шпинделя. Конусность внутреннего кольца подшипника - 1:12, для уменьшения зазора на 0,01 мм нужно подшлифовать дистанционное кольцо на 0,12 мм. Зазор должен составлять 0,004-0,005 мм.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зазор в десятку - очень много, такой люфт должен уже от руки чувствоваться. Попробуйте измерять по-другому. Индикатор должен быть как можно ближе к подшипнику, можете снять фланец и упереть его прямо в шпиндель. И всем весом шатать не нужно, вы ту оправку и шпиндель можете изгибать.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Очень хорошо что много советов. Но смысл с них? То что советуется то нужно прочувствовать, а не ляп, и вот так он есть. Плюс малый опыт, плюс желание. Любой совет, это тот же медведь в волчьей шкуре, -  одному мясо, другому смерть!. Что что, а советовать люди умеют. Есть желание помочь, приедь и помоги в живую а не ляпом.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

хорошие совети лишними не бивают, еще один совет такой перед проверкой люфта подшипника  я би затянул клин которий вибирает люфт шпиндельной бабки ....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 часов назад, vitalik сказал:

як сильно можна тянути той підшипник ?

Доброго дня як вище сказано зазор в підшинику повинен бути 0.004 - 0.005 . Ще раз переміряйте зазор але поставте індикаторну стійку на повзун а сам ідикатор на шпіндель знявши передній фланець. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, kolos450 написав:

Зазор в десятку - очень много, такой люфт должен уже от руки чувствоваться. Попробуйте измерять по-другому. Индикатор должен быть как можно ближе к подшипнику, можете снять фланец и упереть его прямо в шпиндель. И всем весом шатать не нужно, вы ту оправку и шпиндель можете изгибать.

переміряв сьогодні биття , зробив так як ВИ мені радили , радіальне биття 0 , при нагрузці на оправку одною рукою стрілка індикатора рухається  в межах 1 сотки , підвішувався двома руками - максимум 2 сотки.

висновок - невже я оправку гнув на дві десятки ?

IMAG1179.jpg

IMAG1181.jpg

IMAG1183.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

тепер сижу і думаю - чи не перетянув я підшипник ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Если вы не снимали внутреннюю обойму подшипника со шпинделя и ничего не делали с дистанционным кольцом, то не перетянули.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

внутрішньої обойми я не знімав , я тільки витянув все разом із шпіндельом і на ньому все перемив і змастив і поставив на місце , тільки трохи більше підтянув  шліцеву гайку , тепер мені здається шпіндель від руки крутиться трохи тугіше 

IMAG1131.jpg

IMAG1135.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 29.12.2017 в 18:00, vitalik сказал:

ще шукаю до свого ВФГ можливо є в когось лишня ?

9_9

Маю голову 676, потрібна голова 675. Можна було б обмінятись.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку