#82277 Опубліковано: 11 січня, 2018 паспорт від 676 -го читав , і про удг там толком нічого не пише, тільки нерозбірливе креслення . 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#82283 Опубліковано: 11 січня, 2018 Посмотрите в паспорте одесского 675П. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#82657 Опубліковано: 12 січня, 2018 Почитав паспорт від 675-го , дякую , там про удг набагато більше ніж в паспорті 676п той шо маю я . Тільки не можу зрозуміти як має кріпитися ділильний диск , він в мене прокручуеться рукою , буду вдячний за фото 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#82776 Опубліковано: 12 січня, 2018 ? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#83011 Опубліковано: 13 січня, 2018 заміряв биття на шпіндклі - 1,5 десятки , чи можна пробувати підтянути підшипник ? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#83021 Опубліковано: 13 січня, 2018 Доброго вечора про ділильний диск нічим не допоможу у мене є удг 250 там диск зафіксований шпонкою . Що до люфта шпінделя . про який шпіндель йде мова горизонтальний . 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#83025 Опубліковано: 13 січня, 2018 так , шпіндель горизортальний ,вище кидав фото того шпінделя і підшипників. на рахунок удг то мені здаеться шо то або брак або вже хтось там пробував модернізувати 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#83026 Опубліковано: 13 січня, 2018 (змінено) де те биття міряв? Змінено 13 січня, 2018 користувачем Y.fowler. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#83030 Опубліковано: 13 січня, 2018 Якщо ви правильно зібрали блок підшипників і корончасту гайку затягнули то це дуже велике биття . 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#83060 Опубліковано: 13 січня, 2018 биття міряв - запхав оправку , затянув шомполом , індикатор приблизно 10 - 15 см від шпінделя , рукою оправку вниз з середнім зусиллям (оправка під дискові фрези ) на рахунок зборки то зібрав так як було , підшипники я не знімав , витянув все разом, промив від старої засохлої смазки і змастив по новому , (перед розборкою биття тоже приблизно було таке саме) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#83063 Опубліковано: 13 січня, 2018 (змінено) Вот ей богу жуть как интересно, хоть кто спрашивал а стоит ли брать ту или иную девченку в жены?. А за станок спросиим. Случайно тема подвернулась, ешкин кот, вы что там сисю отпустить боитесь что вам важен ответ от тех от кого в 99,8 процентах ответ поступит лишь с выгодой себе, в той или иной степени. Змінено 13 січня, 2018 користувачем OLEG г.Полтава ачипятка 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#83066 Опубліковано: 13 січня, 2018 Кони и люди смешались..))) я вообчето по делилку)) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#83072 Опубліковано: 13 січня, 2018 я про горизонтальний шпіндель 676-го , декілька постів вище ціла купа фото того шпінделя . по удг теж є питання , але то пізніше , перше хочу закінчити з станком 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#83076 Опубліковано: 13 січня, 2018 Дак если он так болтается то нужно тянуть подшипники, или менять. Но, про коней и людей таки правда, по крайней у меня))) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#83078 Опубліковано: 14 січня, 2018 як сильно можна тянути той підшипник ? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#83080 Опубліковано: 14 січня, 2018 Опять же, смотрите паспорт, там всё есть. Зазор регулируется распиранием внутреннего кольца подшипника путём насаживания его на конус шпинделя. Конусность внутреннего кольца подшипника - 1:12, для уменьшения зазора на 0,01 мм нужно подшлифовать дистанционное кольцо на 0,12 мм. Зазор должен составлять 0,004-0,005 мм. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#83083 Опубліковано: 14 січня, 2018 Зазор в десятку - очень много, такой люфт должен уже от руки чувствоваться. Попробуйте измерять по-другому. Индикатор должен быть как можно ближе к подшипнику, можете снять фланец и упереть его прямо в шпиндель. И всем весом шатать не нужно, вы ту оправку и шпиндель можете изгибать. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#83087 Опубліковано: 14 січня, 2018 Очень хорошо что много советов. Но смысл с них? То что советуется то нужно прочувствовать, а не ляп, и вот так он есть. Плюс малый опыт, плюс желание. Любой совет, это тот же медведь в волчьей шкуре, - одному мясо, другому смерть!. Что что, а советовать люди умеют. Есть желание помочь, приедь и помоги в живую а не ляпом. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#83089 Опубліковано: 14 січня, 2018 хорошие совети лишними не бивают, еще один совет такой перед проверкой люфта подшипника я би затянул клин которий вибирает люфт шпиндельной бабки .... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#83122 Опубліковано: 14 січня, 2018 10 часов назад, vitalik сказал: як сильно можна тянути той підшипник ? Доброго дня як вище сказано зазор в підшинику повинен бути 0.004 - 0.005 . Ще раз переміряйте зазор але поставте індикаторну стійку на повзун а сам ідикатор на шпіндель знявши передній фланець. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#83578 Опубліковано: 15 січня, 2018 , kolos450 написав: Зазор в десятку - очень много, такой люфт должен уже от руки чувствоваться. Попробуйте измерять по-другому. Индикатор должен быть как можно ближе к подшипнику, можете снять фланец и упереть его прямо в шпиндель. И всем весом шатать не нужно, вы ту оправку и шпиндель можете изгибать. переміряв сьогодні биття , зробив так як ВИ мені радили , радіальне биття 0 , при нагрузці на оправку одною рукою стрілка індикатора рухається в межах 1 сотки , підвішувався двома руками - максимум 2 сотки. висновок - невже я оправку гнув на дві десятки ? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#83699 Опубліковано: 16 січня, 2018 тепер сижу і думаю - чи не перетянув я підшипник ? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#84415 Опубліковано: 17 січня, 2018 Если вы не снимали внутреннюю обойму подшипника со шпинделя и ничего не делали с дистанционным кольцом, то не перетянули. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#84500 Опубліковано: 17 січня, 2018 внутрішньої обойми я не знімав , я тільки витянув все разом із шпіндельом і на ньому все перемив і змастив і поставив на місце , тільки трохи більше підтянув шліцеву гайку , тепер мені здається шпіндель від руки крутиться трохи тугіше 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#85839 Опубліковано: 22 січня, 2018 В 29.12.2017 в 18:00, vitalik сказал: ще шукаю до свого ВФГ можливо є в когось лишня ? Маю голову 676, потрібна голова 675. Можна було б обмінятись. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах