Володимир_Фещук

невеличка запара

12 повідомлень у цій темі

Вітаю всіх. Потрібна порада людей з досвідом. Я хочу замінити задні радіально-упорні підшипники шпінделя. Там два підшипника в окремому корпусі. Відповідно по контактуючим поверхням, рахуючи від патрону: буртик вала-втулки - шайба - внутрішня обойма - шарики - зовнішня обойма - шайба - пружини - буртик корпусу (він же посадка для пружин) - пружини - шайба - зовнішня обойма - шарики - внутрішня обойма - шайба - штопірне кільце.

Коли я збираю цей бутерброд - в результаті залишається люфт :(.

Планую замінити підшипники. Та думаю пружини вже сіли, надто стягнулись.

Запитання - що робити??? Не можу знайти, де придбати пружини? чи можна підкласна регулювальні шайби? і які вони допустимо можуть бути?

допоможіть будь-ласка:/

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

По-перше який у вас верстат, назвiть модель. Бо з ваших поясненнь нiц не зрозумiло.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 23.06.2017 в 11:30, sasha_kosak сказал:

По-перше який у вас верстат, назвiть модель. Бо з ваших поясненнь нiц не зрозумiло.

16Б16КП

spr_16b16_6.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

на цій схемі чомусь все дещо не так

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

//www.youtube.com/watch?v=wr7WA509mcE&t=1043s

там трошки розказує про заміну підшипників

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На 16Б16КП - первую скрипку играет передний подшипник, он отвечает за восприятие и радиальных и осевых нагрузок. Он состоит из цельной наружной обоймы и двух "внутренних" между которыми имеется распорное кольцо, которое не дает "намертво" зажать ролики. Если у Вас есть люфт то внутреннее кольцо либо  "неродное", либо есть выработка и его нужно подшлифовать.

!!! ПРИ установке переднего подшипника БУДЬТЕ ВНИМАТЕЛЬНЫ - на передней части шпиндельной бабки есть штифт для предотвращения проворота внешней обоймы подшипника а на подшипнике вырез в буртике если они не совпадают то из подшипника прекрасно выкалывают кусочек напротив штифта, если повезет то не до беговой дорожки роликов.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Имеется в виду подшипники шкива ? Под № 3 на картинке ?

К шпинделю отношения не имеют, просто расположены соосно. Между втулкой шкива и шпинделем зазор.

Подшипники радиально-упорные, по паспорту 46115 ( могут быть 36115 ) . Натяг создается пружинами, иногда тарельчатыми.

Попадалось и с регулировочной гайкой, может, самодельной.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 часов назад, shed1 сказал:

Если у Вас есть люфт то внутреннее кольцо либо  "неродное", либо есть выработка и его нужно подшлифовать.

 

це цінна інф-я, не знав, що таке практикують.

а як розрахувати, скільки варто шліфувати?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 часов назад, shed1 сказал:

!!! ПРИ установке переднего подшипника БУДЬТЕ ВНИМАТЕЛЬНЫ - ...... прекрасно выкалывают кусочек напротив штифта

вже бачив таке колись xD

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 часов назад, Богдан7 сказал:

Имеется в виду подшипники шкива ? Под № 3 на картинке ?

К шпинделю отношения не имеют, просто расположены соосно. Между втулкой шкива и шпинделем зазор.

Подшипники радиально-упорные, по паспорту 46115 ( могут быть 36115 ) . Натяг создается пружинами, иногда тарельчатыми.

Попадалось и с регулировочной гайкой, может, самодельной.

сором, як то я не збагнув відразу...

добре, тоді зустрічне запитання до чого може привезти люфт в тому вузлі? зноситься шестерняв ПБ? зноситься зубчатий ремінь?

і якщо той підшипник не шпіндельний - то думаю можна підкладати шайби під пружинки, і навіть не гартовані

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Когда-нибудь заклинит подшипник, может и погрызть посадочные поверхности. Узел не прецизионный, допустим любой здравый вариант ремонта. Если на рабочих поверхностях подшипников нет раковин - шайбу, иначе - только замена. При сильном износе ремень будет уезжать в сторону.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 часов назад, Богдан7 сказал:

Когда-нибудь заклинит подшипник, может и погрызть посадочные поверхности. Узел не прецизионный, допустим любой здравый вариант ремонта. Если на рабочих поверхностях подшипников нет раковин - шайбу, иначе - только замена. При сильном износе ремень будет уезжать в сторону.

я думаю замінити їх варто в будь-якому випадку. запитання в тому, що я не можу знайти, де придбати нові пружинки

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку