#40762 Опубліковано: 24 червня, 2017 Зараз в процесі запуску ТВ-16 уральського заводу 56 року. Виявилась значна вібрація качалки контрприводу, період співпадає з обертом моторного ременя, амплітуда доходить до 1 мм. Купив новий вітчизняний ремінь того ж розміру але м'якший і з менш вираженим швом, але тряска навіть підсилилась. Шківи рівні, биття в межах норми. Думав може іржа в канавках не дає ременю рівномірно лягти, але чистка також не дала помітного результату. крутив частотником на різних обертах, все одно. Враження ніби товщина ременю не однакова і він змінює періодично натяжіння і тягне вверх контрпривод. допомомагає лише ослаблення натяжіння, але тоді шпіндель навіть рукою можна зупинити. залишається лише спробувати замінити ремінь на імпортний або поставити контрпривод на упор щоб він не висів на ременях. Прошу поради де копати щоб верстат не трясло. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#40767 Опубліковано: 24 червня, 2017 На контрприводе есть зажим от колебаний его зажать и проблема уйдет если не найдете скиньте фото покажу может он у вас отсутствует 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#40770 Опубліковано: 24 червня, 2017 22 минуты назад, hopscotch сказал: Враження ніби товщина ременю не однакова і він змінює періодично натяжіння і тягне вверх контрпривод. допомомагає лише ослаблення натяжіння, але тоді шпіндель навіть рукою можна зупинити. залишається лише спробувати замінити ремінь на імпортний або поставити контрпривод на упор щоб він не висів на ременях. Прошу поради де копати щоб верстат не трясло. Правильное впечатление, замените ремень на импортный и лучше клино-зубчатый. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах