ALTOS

саморобна вфг на нгф

21 повідомлення у цій темі

1 серія. зібрав з того що було. під час роботи будуть внесені зміни та доповнення.viber image.jpgviber image1.jpgviber image2.jpgviber image3.jpg

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Прикольно. Мабуть треба двигун вище підняти для соосності шкивів.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

За то дешево и сердито , а вот такой  типа мой  вариант  .

 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

1 серію закінчив. знайшлось цікаве рішення з вимикачем. 2 магніти і ліпи де зручно. гризе добре.IMG_2795.JPGIMG_2796.JPGIMG_2803.JPGIMG_2801.JPGIMG_2805.JPGIMG_2797.JPGIMG_2798.JPGIMG_2807.JPGIMG_2804.JPG

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А если допустить, что крепеж двигателя сделать непосредственно на ВФГ? То можно было бы налонять фрезу практически на любой угол, но за условия крепления движка не сбоку головки, а спереди. Как идея?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 минут назад, Кардан сказал:

не сбоку головки, а спереди. Как идея?

Простите , но хреновая. Это биться головой об двигатель и рисковать влезть под ремень да же с защитой.

Крепить нужно за голову это факт, через Z - образный кронштейн, но крипить как и сейчас с задней части, только шкивами вниз. И будет всё пучьком.

Шкивы как по мне любые , только не под плоский ремень.

Змінено користувачем Stebium1
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 минут назад, Stebium1 сказал:

Простите , но хреновая. Это биться головой об двигатель

Так надо же шлем одевать))

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

в майбутньому планую поставити двигун на 2 диска щоб повертати. голова повертається. також буде дороблятися на ньому плоскошліф. не вистачає часу.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А щоб хобот не пилять, - закріпити ВФГ не вийшло ? А то тепер вже і функціонал не той, і як продати - то і не комплект наче б то...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

хобот куплявся окремо під голову. з другої половини можливо буде довбальний. поки нема ідеї.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зрозумів.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, ALTOS написав:

IMG_2804.JPG

 

Добрий день, а підкажіть що це за шпиндель у вас на фото?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

планував робити до НГФ плоскошліфувальну приблуду. він довгий та ф60. підключить планував до двигуна НГФа. на холостих нормальні оберти. є скоросний поворотний стіл, на його стіл стає нормально. НГФ продав тепер мудрую що з цим робити. маю НГФ-1 може на нього поставлю. тим більше виміняв частину німецького заточного зі реїчним столом та скоросним підйомом. буде вільний час - займусь.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@ALTOS Зрозуміло. Просто хочу собі зробити шліфприспособу на великий токарний, тому і поцікавився.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

можна зібрати. але вони різні: для внутрішньої та зовнішньої. яка потрібна?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
48 минут назад, ALTOS сказал:

можна зібрати. але вони різні: для внутрішньої та зовнішньої. яка потрібна?

 

Підкажіть - в чому різниця? Маю шліфувальну приставку до токарного, там фортуна діаметром 65мм та дожиною 250мм. Потрібна довша 350-400мм. Реально таку знайти? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, ALTOS написав:

можна зібрати. але вони різні: для внутрішньої та зовнішньої. яка потрібна?

Для внутрішньої шліфовки вже є дві "фортуни" на різні оберти, планую зробити шпиндель для внутрішньої шліфовки на універсально-заточний.

А на великий токарний ще нема. А вирішувати питання ремонту й точних посадок потрібно. Думаю, можливо підвернеться шпиндель для зовнішньої шліфовки на 8000-10000 об/хв.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

які проблеми? маленькі двигуни на 8000 є -чіпляєте камінь та й усе. але ліпше через фортуну є в знайомого не велика.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

фортуни часто проскакують, трохи кусаються але не дуже - шукайте.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго вечора!Маю такий шпіндель -якмщо цікаво.!

З напольного сверильного СВА -3.До нього маю ще коордигатний столик

20180404_162145.jpg

20180404_162114.jpg

20180404_162037.jpg

20180404_162011.jpg

20180404_161856.jpg

20180404_161806.jpg

20180404_161744.jpg

20180404_161640.jpg

20180404_161634.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вопрос. А можно хобот самодельный сделать как то? Кто то делал и из чего? Мне даже не хобот по сути надо, а такой же огрызок для крепления вертикальной головы.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку