Angerfist

1а616 з метололому... Реставрація і запуск...

220 повідомлень у цій темі

22 минуты назад, Angerfist сказал:

Або так, або ніколи.... В мене другого часу просто немає(((

Чули анекдот , як сусід давав показання в суді : "....він вірвавсь до мене в дві години ночі і побив ! А за що ? я ж тільки грав на віолончелі...".

Час відпочинку оточуючих треба поважати. В когось був напружений день , в когось маленьку дитину насилу приспали....

Я вас розумію , але з нашими залізячними забавами можна вночі робити в окремому гаражі на відшибі або в майстерні в пром.зоні.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вирішив затюнити шпіндель 1а616))) А саме нанести розмітку.. Виставився в сотку, проточив начисто і нашкромбав)))) Пізніше виложу відео20171125_161713.jpg20171125_161940.jpg20171125_165510.jpg20171125_170354.jpg20171125_170412.jpg20171125_174831.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 минуты назад, Tehnar сказал:

Чули анекдот , як сусід давав показання в суді : "....він вірвавсь до мене в дві години ночі і побив ! А за що ? я ж тільки грав на віолончелі...".

. В когось був напружений день , в когось маленьку дитину насилу приспали....

Я вас розумію , але з нашими залізячними забавами можна вночі робити в окремому гаражі на відшибі або в майстерні в пром.зоні.

Я знаю який і від чого з мого гаража виходить шум... Що саме голосне і що не чути навіть на першому поверсі... от і сам я відношусь з повагою і розумінням

Цитата
7 минут назад, Tehnar сказал:

Час відпочинку оточуючих треба поважати.

 

Але ніразу, за три роки мого шуміня в свому гаражі, ніхто не скаржився...

На мою думку то був тонкий натяк на розводняк від копів!?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Знявши підшипник з шпінделя, в кришці того ж підшипника знайшов отакі зламки, прилипші до дища20171125_161919.jpgТрохи матюків....20171125_161852.jpgВидно збивали підшипник?(( Бо він тут гайкою стягується без особих зусиль..

Вихід з ситуації, шукати і купувати цілу або купатися в маслі... 

Короче, куплю кришку!!!!!

20171125_161912.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Відео)))

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 25.11.2017 в 09:07, 33vic сказал:

Електрики 70% викинув як непотріб ну і таке інше.

Будь  ласка,   в  деталях.  Цікаво...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 минуту назад, инженер сказал:

Будь  ласка,   в  деталях.  Цікаво...

В мене нема що викидать.. Да там і з заводу нема що))))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 часа назад, Angerfist сказал:

Знявши підшипник з шпінделя, в кришці того ж підшипника знайшов отакі зламки, прилипші до дища20171125_161919.jpgТрохи матюків....20171125_161852.jpgВидно збивали підшипник?(( Бо він тут гайкою стягується без особих зусиль..

Вихід з ситуації, шукати і купувати цілу або купатися в маслі... 

Короче, куплю кришку!!!!!

20171125_161912.jpg

Як варіант проточити і завтулити на герметик,навантажень там практично немає а масло триматиме.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
32 минуты назад, VUL777CAN сказал:

Як варіант проточити і завтулити на герметик,навантажень там практично немає а масло триматиме.

100% ... 

Дякую за ідею!)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 часов назад, Angerfist сказал:

В мене нема що викидать.. Да там і з заводу нема що))))

Я залишив два магнітних пускача ( аверс/реверс), трансформатор освітлення, ввідний автомат ( загальній) та вимикач освітлення. Викинув схему тормоза двигуна постійним струмом. Викинув насос СОЖ і всю його схему. Поконсувавшишь зі спеціалістами токарями ( які майже все життя пропрацювали на оборонку ), в одиничному виробництві ( а в більшості НАС воно так і є), рідина СОЖ застоюється, закисае, завонюється. А ще залишив по фазі В штатний амперметр ( фаза В - просто так зпівпало). Що до схеми, я її  робив по місц і не розмальовував. Якщо цікавить мій веріант можу накреслити і зкинути. Доречі, цікаве спостереження. Коли працюю, ток показує 2 - 2.2 А по фазі ( при запускі 3 - 3.5 А), а при запускі на максимальних обертах ( в режимі мультиплікатора) на 1 - 1.5 сек. ток по фазі доходить до 12 - 14 А !!! і це при потужності двигуна 1,7 кВт!!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
53 минуты назад, 33vic сказал:

Якщо цікавить мій веріант можу накреслити і зкинути

В  мне  електрика  начебто  вся  на  місці,  ще  до  неї  не  лазив.  Як  буде  в  кінцевому  варіанті,  ще  не  знаю.  Сож  немає  в  наявності,  напевно,  і  не буде.  З  приводу  тормоза,  то  це  питання  ще  *темний  ліс*,  треба  з ним  розібратися  по  суті.    Мене  по  даному  станку  цікавить  все,  тому   і  запитую.  В  автора  теми  прошу  пробачення,  що  вклинююся  в  розмову,  але  я  слідкую  за  Вашою  темою,  і  тому  можуть  бути  ще  питання. А  це  фото  моєї  електрики...

неизвестная плита 079.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Переношу двигун під станину

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 часов назад, инженер сказал:

В  мне  електрика  начебто  вся  на  місці,  ще  до  неї  не  лазив.  Як  буде  в  кінцевому  варіанті,  ще  не  знаю.  Сож  немає  в  наявності,  напевно,  і  не буде.  З  приводу  тормоза,  то  це  питання  ще  *темний  ліс*,  треба  з ним  розібратися  по  суті.    Мене  по  даному  станку  цікавить  все,  тому   і  запитую.  В  автора  теми  прошу  пробачення,  що  вклинююся  в  розмову,  але  я  слідкую  за  Вашою  темою,  і  тому  можуть  бути  ще  питання. А  це  фото  моєї  електрики...

неизвестная плита 079.jpg

Я зрозумів питання з електрикою, піготую мій варіант схему і викладу сюди. 
 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 часов назад, Angerfist сказал:

Переношу двигун під станину


 

Я собі поставив , якщо не помиляюсь, два  ремені В 710 мм.
 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В мене вийшло 870

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, 33vic сказал:

.

неизвестная плита 079.jpg

Сьогодні  позаглядав  трохи  на  електрику,  і  виникло  декілька  питань.  Сперли  пакєтніки  на  СОЖ  і  освітлення,  це  я  зрозумів.  А  ще  сперли,  не  знаю,  що.  Думаю,  що  транс  на  освітлення  (в  правому  нижньому  кутку  на  фото).  І  поясніть,  будь  ласка,  що  то  за  коричневий  коробок  зверху  на  фото  (посередині).  А  ще  таке  прохання,  яким  чином  можна  виділяти  кольором  те,  що  цікавить  на  фото?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

то, скоріше за все, буде якесь реле запобіжне... можливо, на перевантаження по струму, а, можливо, теплове. У мене на 1а625 на внутрішнфй стороні дверки була схема, можливо і у тебе там вона є. Хоча воно там все настільки примітивне, що і бех схеми можно роздуплитися, якщо пробігтися по дротам.

 

А кольором виділяти спочатку або в паінті або йомо подібним графічним редакторам

Змінено користувачем grandprix
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
45 минут назад, инженер сказал:

Сьогодні  позаглядав  трохи  на  електрику,  і  виникло  декілька  питань.  Сперли  пакєтніки  на  СОЖ  і  освітлення,  це  я  зрозумів.  А  ще  сперли,  не  знаю,  що.  Думаю,  що  транс  на  освітлення  (в  правому  нижньому  кутку  на  фото).  І  поясніть,  будь  ласка,  що  то  за  коричневий  коробок  зверху  на  фото  (посередині).  А  ще  таке  прохання,  яким  чином  можна  виділяти  кольором  те,  що  цікавить  на  фото?

Похоже на реле динамического тормоза(могу ошибаться)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, grandprix сказал:

то, скоріше за все, буде якесь реле запобіжне... можливо, на перевантаження по струму, а, можливо, теплове. У мене на 1а625 на внутрішнфй стороні дверки була схема, можливо і у тебе там вона є. Хоча воно там все настільки примітивне, що і бех схеми можно роздуплитися, якщо пробігтися по дротам.

 

А кольором виділяти спочатку або в паінті або йомо подібним графічним редакторам

Теплове  рядом  біля  коричневого  коробка.  Електросхема  в  мене  є,  розібратися  буде  не  складно.  Тільки  на  це  потрібен  час.  А  так  пара  підказок,  і  опа,  поєхалі!   А  з  приводу  редактора,  можливо  запустити  таку  функцію  тут?   А  то я  не  дуже...   :0f848c:

 

2 часа назад, VUL777CAN сказал:

Похоже на реле динамического тормоза(могу ошибаться)

 Если  Вы  в  курсе,  просветите  по  данному  вопросу,  пожалуйста.  Спасибо  всем  за  помощь!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не видно трансформатора с выпрямителем для торможения. Должен стоять в правой тумбе, на стенке тумбы.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

Реле в коричневом коробке не дает сработать тормозу при наличии напряжения на двигателе.

Пускатель нулевой величины слева от реле - защита от самопроизвольного пуска при подаче напряжения. Сначала ручку нужно перевести в нейтральное положение.

Работа схемы подробно описана в паспорте. Было несколько вариантов исполнения, тут очень похоже на мой бывший 1А616 75 года.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Побалакаєм?)))))

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поспішаю на роботу,з Вікі;

Этот тормозной режим используется для точной остановки двигателей. Во время торможения обмотка статора создаёт постоянное неподвижное магнитное поле. При вращении ротора относительно этого магнитного поля изменяется направление ЭДС ротора. При этом ток ротора будет зависеть от сопротивления в цепи ротора (если таковое имеется). Это приведет к изменению направления электромагнитного момента, то есть он станет тормозным и под действием этого момента происходит торможение. Кинетическая энергия вращающихся частей переходит в теплоту, выделяющуюся в цепи ротора за счет токов, индуктированных в ней неподвижным полем статора. Изменяя величину подведенного к обмотке статора напряжения либо сопротивление в цепи ротора, можно регулировать величину тормозного момента. Основными достоинствами этого тормозного режима являются возможность регулировать момент торможения и возможность точной остановки. Кроме этого данный режим позволяет поддерживать постоянную скорость вращения при приложенной внешней нагрузке. Постоянное напряжение можно подводить к обмотке статора только на время торможения. После остановки двигатель нужно отключить от сети постоянного тока.

 

Приблизна схема;

 

image683.jpg

 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 08.07.2017 в 00:18, Angerfist сказал:

image-0-02-05-0c01feeb6f65520edafd010294d575c72f9aa4b5bb2ef4e2e23a496e6dd4cb70-V.jpg

 Звернув  увагу,  що  на  шильдах  по  даному  станку  інформація  по  різному  подана.  Виходить,  що  в  завода  відібрали  орден?

неизвестная плита 055.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, инженер сказал:

 Звернув  увагу,  що  на  шильдах  по  даному  станку  інформація  по  різному  подана.  Виходить,  що  в  завода  відібрали  орден?

неизвестная плита 055.jpg

От Потвори)))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку